Citat:
Jag har inte hittat information om att Kina har släppt in utomstående för att verifiera läget.
Är det någon som vet om utländska experter, Who eller någon har släppts in ännu?
Tills dess är ju siffrorna från Kina värdelösa.
Filmerna inifrån sjukhusen är ju oroväckande tycker jag, det är ju fler döda i filmerna bara än 171 pers.
https://www.youtube.com/watch?v=q7PwWkhhA9g
Sen undrar jag om man kan hitta mer information om effekterna av viruset?
Lunginflammation, hjärnskador och leverskador har jag hittat hittills, men kan inte verifiera det heller?
Jag förstår att informationen vi får är väldigt begränsad, simuleringarna som gjorts visar att detta är en globalkiller. Det är ju viktigt att inte orsaka panik.
Men jag var inne på apotea och apoteket och diverse andra ställen för att skaffa hem munskydd, men det är slut överallt. Så paniken verkar ju redan vara här.
Vore tacksam för lite svar på frågor från googlingsexperterna härinne.
Är det någon som vet om utländska experter, Who eller någon har släppts in ännu?
Tills dess är ju siffrorna från Kina värdelösa.
Filmerna inifrån sjukhusen är ju oroväckande tycker jag, det är ju fler döda i filmerna bara än 171 pers.
https://www.youtube.com/watch?v=q7PwWkhhA9g
Sen undrar jag om man kan hitta mer information om effekterna av viruset?
Lunginflammation, hjärnskador och leverskador har jag hittat hittills, men kan inte verifiera det heller?
Jag förstår att informationen vi får är väldigt begränsad, simuleringarna som gjorts visar att detta är en globalkiller. Det är ju viktigt att inte orsaka panik.
Men jag var inne på apotea och apoteket och diverse andra ställen för att skaffa hem munskydd, men det är slut överallt. Så paniken verkar ju redan vara här.
Vore tacksam för lite svar på frågor från googlingsexperterna härinne.
När jag läst material så har de dykt upp i bisatser att utländska experter varit med redan i expertgruppen som började studera viruset i december. Ofta går de under WTO samtidigt som det officiella går under Kina. Läste nyligen att WTO-amerikaner rekommenderade stängning av Wuhanmarknaden vilket också gjordes 1 januari. Eller så hörde jag det på något av WTOs pressisar eller annat som de kablat ut. Har förstått att WTOare varit där och jobbat. Aussis har också varit inblandade. Det finns massor med utländska forskare på kinesiska toppuniversitet och institut. Att Kina skulle vara a closed societey är minst 30 år tillbaka i tiden.