Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Jag lever fortfarande och har inte drabbats hårt. Faktiskt inte alls. Tyvärr har vi 17 tusen olyckliga själar som fått sätta livet till och över 100 tusen individer (minst) som drabbats av långtidscovid. En hel del av dessa har troligen fått kroniska skador. Inte kul alls tycker jag.
Hade vi stängt skolorna innan vi fick ut vaccinet hade det säkerligen räddat livhanken på tusentals, då smittkedjor hade kunnat kapats. Det borde du även som lågutbildad kunna förstå.
17 tusen som öppnat pärleporten
med C19 i kroppen.
Sen finns det säkert många tusentals människor som tack vare de senaste årens överdrivna coronahysteri drabbats av hypokondrikeri, basikskräck osv och går runt inbillar sig att de lider av långtidscovid (samt tusentals som ser möjligheten till en hokus pokus diagnos som kan ge inkomst från FK många år framöver) .
Jag misstänker starkt att du är en av de värst drabbade. Du verkar ha hamnat i en djup coronapsykos. . Eller var du lika hysteriskt rädd för harmlösa virus och förkylningar även innan c19? Gick du runt med munblöjan även då?
PS. Stänga skolorna?

Minns med ett stort asgarv dina stolliga idéer om att stänga skolorna/förskolor och istället under några år framöver isolera barnen med sina mor och farföräldrar. Man måste vara bra bränd i skallen för att komma på en sån korkad ide