2020-02-28, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Vad du inte verkar förstå är att man inte kan slå ut dom som är smittade med antal döda för dom har inte haft chansen att dö än. Man slår ut båda utfallen med varandra.

Vad surrar du om? Det finns inget av det jag skrivit som påstår något sådant. Hittar du bara på saker? Det är extremt grundläggande att man inte kan göra så, vilket de flesta borde förstå utan särskilt stor eftertanke.
Citera
2020-02-28, 01:15
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutinsPutain
Låter helt klart som ett vapenvirus, Georgia Guide Stones helt klart!

Hela poängen med ett vapenvirus är att det ska göra folk så sjuka att de inte kan försvara sig.

Men smittan får inte smitta okontrollerat.

Dessutom måste det egna landets soldater vara immuna. O med denna nya corona så saknas just det.

Men jag tror personligen inte att coronas pappa är en fladdermus, utan en kinesisk biokemist.
Citera
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenberg
Dom har slutit sig. Bland annat stängt gränsen mot Iran. Som Sverige borde ha gjort.
Turkarna verkar även ha skickat en present till oss. Precis som Castro öppnade sina fängelser och lät packet åka till USA lär superturken låta alla snörvlare söka lyckan hos oss européer, varför skulle han behålla dem?
Citat:
Källa: Turkiet öppnar EU-gräns för migranter

”Turkiet kommer inte längre stoppa syriska flyktingar och migranter från att nå EU land- eller sjövägen, uppger en högt uppsatt turkisk befattningshavare för Reuters.
Uppgiften har inte bekräftats av andra källor.
Anledningen är de upptrappade striderna i nordvästra Syrien som väntas leda till en ny stor flyktingström till Turkiet. Över 3,6 miljoner syriska flyktingar befinner sig redan Turkiet.”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/70wzdB/kalla-turkiet-oppnar-eu-grans-for-migranter
Citera
Avstängd
Ksenia74s avatar
När kommer vaccinet ? Jag vaccinerade mig mot svininfluensan senast
Citera
2020-02-28, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieTrolle
Eller detta...
https://www.lakemedelsvarlden.se/forkylningssprej-hade-ingen-effekt-pa-livskvalitet/
https://www.lakemedelsvarlden.se/forkylningsspray-inte-battre-an-placebo/
trams, det fungerar visst
Citera
2020-02-28, 01:16
Medlem
Varför är sverige så PK att de inte vågar stänga gränsen? stäng för i helvete i åtminstone 60 dygn.

Idioter som åker till b-länder kan lika gärna stanna där tills epedemin är över.
Citera
2020-02-28, 01:17
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Coronaviruset har inte en dödlighet på 100% och hos många personer passerar de kroppen utan att de vet om det. Om Coronaviruset inte har en dödlighet på 100% så betyder det att många inte kommer att uppleva något nära döden sjukdomstillstånd.

Personligen tror jag ofta att jag ska dö när jag blir förkyld.

Det jag refererar till är hur folk har beskrivit sjukdomen.
Citera
2020-02-28, 01:17
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Bara hundar man sätter i karantän inte människor
Omvärlden funkar inte som utsikten från ditt köksfönster antyder. I Kina sätter de människor i karantän och äter hundarna. Med tanke på hur många de är får vi nog anse oss vara de onormala, hur känns det?
Citera
2020-02-28, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Men jag tror personligen inte att coronas pappa är en fladdermus, utan en kinesisk biokemist.

Korrekt. Detta blir Kina-regimens Pearl Harbor..
Citera
2020-02-28, 01:19
Medlem
HybridOlofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenberg
Hur har man kommit fram till siffran max 9 dagar? Det är ganska länge utan värddjur.

Nyckeln är ju att virus inte är levande, dom behöver inte käka för att överleva utan istället replikerar som sig för att "överleva" medan originalet "vittrar sönder". Finns virus som "går sönder" efter några minuter och dom som "går sönder" efter flera år. Därför det är en fråga om kroppar/kläder/verktyg ska brännas eller inte när sånt här bryter ut; hur länge är grejerna fortsatt infektiva.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Hela poängen med ett vapenvirus är att det ska göra folk så sjuka att de inte kan försvara sig.
Men smittan får inte smitta okontrollerat.
Dessutom måste det egna landets soldater vara immuna. O med denna nya corona så saknas just det.

Inte om du vill ha ett virus du vill ska slå vilt, då skapar du ett virus som slår vilt, speciellt om du har ett vaccin mot det i all hemlighet förberett , Georgia Guide Stones helt klart.

Fladdermus och pangolinen är avfärdade sedan länge av microbiologerna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
När kommer vaccinet ? Jag vaccinerade mig mot svininfluensan senast
Vaccinet kommer 2021
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto