2020-02-23, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Varför hör vi inget från våra politiker, tex planer råd osv? Så folk kan vara redo ifall nåt skulle ske

"Om krisen kommer" släpptes på nytt för 1 år sedan.
Citera
2020-02-23, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hew18
Vad snackar du om. Det står väl ändå bortom all rimlig tvivel att viruset är ganska så oskyldigt vid detta laget, och ni har haft fel om alla era profetior hittillsdags. Det kan i teorin fortfarande vara ett farlig virus, men högst osannolikt.

Tråden är tyvärr helt ockuperad av en massa foliehats troll som exempelvis du, som bara sprider en massa bs. Kan ni hålla er till konspirationstråden istället? För ni förstör tråden.
10-20% får allvarlig sjukdom och du kallar det oskyldigt. Det är inte min uppfattning i alla fall.
Citera
2020-02-23, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Du har missat detta från Idiotsverige. Det är det jag kommenterade. Idiotsverige försöker nu byta fokus:
]

Jo, men detta saknar fullständigt relevans i sak. Det relevanta är vad som faktiskt står i rapporten. Det du gör är ett klassiskt exempel av att kasta ut ungen med badvattnet.
Citera
2020-02-23, 13:40
Medlem
Overminds avatar
Hur går det för Thailand egentligen? Hur många är sjuka där? 30-35 rapporterade fall var väl över en vecka sedan?
Citera
2020-02-23, 13:43
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coba
Oj! Spännande!
Här har vi nån som vet nåt!
Hur garanterar du det?
Ser fram emot svar.

Är man bakom flötet och tror på Kinas presentering av nummer.. då kanske man inte tror på mig Men har man följt detta sedan början av December, så vet man mer än någon jävla Kina knarkare som tror på allt dom säger.

Vi får helt enkelt se om jag har rätt eller fel, eller hur

Enligt informationen jag har läst i över 3,5 månad och allt jag sett, så kan jag garantera detta. Vad du tror är upp till dig, jag vet att jag klarar mig om det skulle bli nödläge.
Citera
2020-02-23, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
När ska du fatta att Natural News inte är en trovärdig källa? Pappret den hänvisar till säger absolut INGENTING om att det är ett biologiskt vapen. Sluta sprid skit nu.

Kan du dela med dig av pdf'en om du har den?
Citera
2020-02-23, 13:44
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Hur går det för Thailand egentligen? Hur många är sjuka där? 30-35 rapporterade fall var väl över en vecka sedan?

Kommer sannolikt att följa samma mönster som övriga länder, dvs först några enstaka fall (i detta fall 30-35), sen lugnt och inga fler rapporter i några veckor, och sen exploderar det.

Samma mönster som i Sydkorea, Japan, Iran, Italien.
Citera
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpyoldfart
Har du läst hela rapporten och konstaterat att den återgivits korrekt här? Kommer bara åt det abstrakta. Det förekommer ofta att man misstolkar för att gagna den egna agendan. Naturalnews är en konspirationssajt, men man ska för den delen inte kasta ut ungen med badvattnet.

Man behöver läsa hela rapporten för att kunna konstatera om denna tolkning är en korrekt återgivning av innehållet. Personligen misstänker jag att det faktiskt är det denna gång, det är inte första gången som forskare påpekar märkligheter med detta virus.

Ja det har jag, såna artiklar är skåpmat för mig, och deras slutsatser är helt korrekta. Det är svårt att dra andra slutsatser av den faktiskt.

Natural News har blivit klassade som konspirationssite av vissa tvivelaktiga "opinionsbildar"-aktörer till största delen för att de kommer med obehagliga sanningar som myndigheter och regeringar inte gillar. Inte för att de har sakligt fel om något, vilket de sällan har.
Senast redigerad av Idiotsverige 2020-02-23 kl. 14:09.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogunquit
Jag tror inte att forskarna är så idiotiska att de säljer försöksdjur till marknaden.

Jag tror mer på ett misstag i ett vaccinlab.

Det är inte säkert att smittan kom från marknaden. Men marknaden satte fart på smittan. IKEA KAMPRAD postade en intressant artikel tidigare idag. Har även läst ett par artiklar om att det inte är nytt Corona virus utan väldigt likt tidigare upptäckta Corona virus.

Forskarna är nog inte så tokiga får man hoppas. Däremot labbassistenter kanske. En läkare tjänar mindre än en budbilschaffis i Kina.
Citera
2020-02-23, 13:48
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
Snark. Belägg för att 5 - 7.5 miljoner är smittade i Wuhan och 50.000-150.000 är döda?

Belägg för att det inte är det?

Och nej, använd inte kommunist CPCs siffror dom lägger ut.. om du gör det är du dum i huvudet.

Säg nu, vad är siffrorna.

Det är inte bara 70.000+ smittade, är du totalt tappad bakom hjärnan? tror du på fullt allvar att dessa siffror stämmer?

Flera källor, flera videor, flera kineser säger att folk dör som flugor...

Snark. Du tror säkert också på att Ryssland hjälper Trump att vinna valen i USA?
Citera
2020-02-23, 13:49
Medlem
Dom sa på ekot nu att kinas kolproduktion är uppe i 95 procent igen.
Citera
2020-02-23, 13:49
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
Är man bakom flötet och tror på Kinas presentering av nummer.. då kanske man inte tror på mig Men har man följt detta sedan början av December, så vet man mer än någon jävla Kina knarkare som tror på allt dom säger.

Vi får helt enkelt se om jag har rätt eller fel, eller hur

Enligt informationen jag har läst i över 3,5 månad och allt jag sett, så kan jag garantera detta. Vad du tror är upp till dig, jag vet att jag klarar mig om det skulle bli nödläge.
Personangrepp för att dölja att du hade absolut ingenting att komma med.

Vill du prova en gång till att förklara hur du
garanterar att detta kommer skörda fler liv än nån sketen influensa vi någonsin sett?
Om inte så kan du väl erkänna att du inte vet vad du pratar om? För dig själv åtminstonde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in