2020-04-22, 18:53
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madchance
Det finns 7 coronavirus;

• HCoV-229E - förkylning
  • HCoV-HKU1 - förkylning
  • HCoV-NL63 - förkylning
  • HCoV-OC43 - förkylning
  • MERS-CoV - död och lidande
  • SARS-CoV - död och lidande
  • SARS-CoV-2 - död och lidande

Vet du om testerna för SARS-Cov-2 ger positivt utslag om det är någon av de andra virusen du listat upp?
Citera
2020-04-22, 18:53
Medlem
Ni som läser denna tråden har någon förklaring på det jag kommer att skriva om. Det kanske finns någon logisk förklaring. För ett par veckor sedan fick jag höra tykten om att det fanns ett vaccin för globalisterna. De som ville kunde antingen betala eller få (bli ägda) för att bli vaccinerade. En av dessa som skulle ha fått vaccinet var Boris Johnson, lögnaren från London. Jag tolkade det som att det var konspirationsteorier. Trodde inte på det men sedan när det började sippra ut mer och mer om att politiker och rövhål verkligen hade vaccinerat sig förklarade det varför de ville att så många som möjligt dukade under för det var ju hela idén med viruset (blandnig mellan sars och hiv), att ta död på så många som möjligt.

I USA var det två pappskallars konversation i vita huset som fångades upp av mikrofoner. Det är lite svårt att höra vad de säger men ni kanske har mer information om detta och kan klargöra vad pajasarna säger. Jewtube bannar alla som lägger upp videon.

Hot Mic At Trump's Virus Press Conference Update!
https://www.brighteon.com/3b5b3ecb-984e-4f9f-b518-010cd3dc0fcb
Citera
2020-04-22, 18:54
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Fördelen med att varje vecka säga "nu planar det ut" är att man kommer att få rätt till slut!
Då kan man klämma i med ett "vad var det jag sa!"
Du tror inte folk har ngt minne eller
Citera
2020-04-22, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
There is no limits for narcissists. As long at gives them more attention it is fine whatever happens.
What you are talking about is common reason and moral compass, things that cannot be confused with the thought activity of these people.

Just like everybody has a price, everybody has a limit. You can delay the release of numbers, manipulate the graphs, only include those who tested positive while alive and fabricate excuses for rising deaths — but we must be nearing the limit for most people. The newspapers are losing patience, the critics are once again growing louder; the cracks are showing. I personally believe 5,000 is the limit for the Swedish people.

It should have been far less.
Citera
2020-04-22, 18:56
Medlem
TemaSwegs avatar
Haha, vafan?

Citat:
Samma ljud som Tegnell
Oavsett storlek tycker Björn Cedergren att vi ska passa på att njuta av de surrande humlorna. I en vanligt villaträdgård kan det finnas uppemot 15 olika arter av humla.

– De är ljuvligt när de kommer brummande. Man känner vilken trygghet de inger. Det är nästan samma ljud som Anders Tegnell. En lite drömmande ton. Det är ett hummande ljud som, precis likt Tegnell, anspelar på vår trygghetston.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Wb5EX2/darfor-ar-humlorna-extra-stora-pa-varen
Citera
2020-04-22, 18:57
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OUFCompulsive
Just like everybody has a price, everybody has a limit. You can delay the release of numbers, manipulate the graphs, only include those who tested positive while alive and fabricate excuses for rising deaths — but we must be nearing the limit for most people. The newspapers are losing patience, the critics are once again growing louder; the cracks are showing. I personally believe 5,000 is the limit for the Swedish people.

It should have been far less.

Respectfully: You are wrong. There is no limit for the swedish people. You can kill every last swede and nothing will happen.

It might seem strange to a foreigner, but that's the truth.
Citera
2020-04-22, 18:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mysadname
Är det 1070 döda av totalt 6401 konstaterade fall i stockholm ? rätt hög dödlighet isf.
ja det är Stockholms siffror . detta kommer fortsätta .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Vet du om testerna för SARS-Cov-2 ger positivt utslag om det är någon av de andra virusen du listat upp?

This is a problem with both normal testing and antibody testing.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av new2011
Det blir ca 4000 inom 10 dagar.
Vi närmar oss till 10 000 sluten av maj om man inte tar seriösa åtgärder.

Det låter rimligt.
Jag har också funderat på grannländernas "lås" runt Sverige.
Man kan väl tänka sig att Danmark, Finland och Norge (med strängare strategier än Sverige) jobbar åt oss.
Situationen i Sverige kontrolleras inte alls bara av Sverige.
Det känns lite slugt på nåt sätt, att sitta och mysa för att vi klarat oss ganska bra, när vi är omgivna av strängare länder ...
Citera
2020-04-22, 18:59
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Kan?
Det är BS från början till slut. Vi kan iaktta resultat från Tyskland, Sydkorea och båten Birka Princess varpå vi kan säga att FHM inte kan räkna, och inte heller kan Johan G tydligen.

Och innan du kommer med något om att de är experter och världsherrabästauträknare och killgissare:
15 miljoner. 15 miljoner. 15 miljoner.
Det räcker så.

Förstår faktiskt inte vad du försöker säga? Känns som att det är något som är viktigt för dig.

Du behöver inte svara då jag inte är så intresserad heller.
Citera
2020-04-22, 19:00
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Var håller falangisterna hus egentligen? Finns det inte någon som kallar sig fmhgr eller något liknande liksom skrattande Hor-Ulla. Jag har svårt för namn.

Jag försöker följa vad folket här skriver, både alarmister och falangister.

Jag kan bara se en trend i sjukdomen nu. Det kommer att öka framförallt i Västra Götaland och minska sakta i Stockholm. Tyvärr får vi kämpa med detta i minst 3 månader till sedan lättar det.

Jag glömde säga att "falangisterna" det var general Francos fascister, men dom var ganska goda fascister egentligen, bara för att förklara mig.

Nej det är inte slut i Stockholm det sprider sig till nya kommuner som varit relativt förskonade tidigare. Det bor olika etniska grupper på skilda ställen och de är trögt kommunicerande kärl därför tar spridningen tid. Den måste hoppa från arab till somalier eller från svensk till kurd. Kan liknas vid att hoppa från loppa till fladdermus.
Citera
2020-04-22, 19:00
Medlem
Sayyeds avatar
1 - kurvan planar ut i Stockholm (och ett fåtal andra län)
2 - att kurvan planar ut syftar inte på att det inte dör folk, utan att ökningen är linjär och inte exponentiell
3 - om toppen på smittan i Stockholm var runt den 15e april (eller någon dag senare) når inte belastningen sjukvården förrän slutet slutet på april/början på maj, och därefter minst 15 dagar till innan antalet i behov av intensivvård sjunker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in