Citat:
Ursprungligen postat av
Lawline
Vad är det för fel på dig? Hur svårt är det att redovisa en källa på att dom som dör hemma redovisas som corona fall? Jag har visat på en källa att dom inte gör det men bevisligen så duger den inte till du. Visst förneka det om du vill huvudsaken är att du mår bra. Jag vet att jag har rätt och kommer inte att ge mig.
Så jävla obstinat, herregud. Du vill inte fatta, eller låtsas bara, ingen kan vara så dum. Exakt, du kommer inte att ge dig, det är bara det det handlar om nú, inte sant? Du har noll bevis för att mörkning pågår. Eftersom det inte gör det. Men du vill och tror att det ska vara så.
Du vet att din källa rättat sig själv va?
TT
"I en text publicerad av TT söndagen den 5 april förekom en uppgift om kommande dödstal i samband med covid-19. Spekulationen om dubblade dödstal saknar grund. På lördagen rapporterades att 373 hittills har dött. Hur den siffran kommer att se ut när den revideras i takt med att bekräftade döda räknas är oklart."
Det struntar du i eller?
Förstår du det här med eftersläpning? Förstår du HUR rapporteringen går till? Du svarar iaf inte på en endaste fråga utan bara låtsas som det regnar, vet ej hur det ska tolkas, om du bara trollar för att du inet vill ge dig eller om du är korkad beyond det mesta.