Citat:
Ursprungligen postat av
Beethovania
Okej, förstår om du ser det på det viset, vi ser det helt enkelt olika. Jag tror det är viktigt att se något positivt bland allt elände, eller åtminstone stänga av emellanåt. Inte så att det blir något förnekande givetvis. Absolut inte så att man börjar ta risker eller något annat dumt. Men något hopp måste finnas.
En del verkar ju bo i denna tråden för tillfället, man kan ju fundera vad allt ensidiga fokus på elände och endast elände kommer att göra med en del.
Men det är bra att du har humor, det är viktigt i dessa tider.
Om det är något fel Expressen gör enligt mig så är det att man kunde "Följa Alex Schulman dag för dag under Coronakrisen". Då tar jag fan hellre och drunkar av mina sjuka lungor istället.
Det sista stycket håller jag helt och hållet med dig om. Läser inte hans artiklar ens.
Igår såg jag en journalist skrev att det minsann är synd om expressens journalister också och att vi måste betala för det. Nej jag tycker inte synd om dem.
Nu betalar jag under covid-19. Sedan morsning och godbay.
Jag betalar i allafall inte för att han skall få lön
De har redan en fler miljarderkassa att plocka sin lön ifrån.
Folk får bo här inne för mig. Har ingen koll på det eftersom jag själv inte bor här inne. Hur kan du ha koll på det. Bor du också här inne eftersom du ser folk här inne hela dagarna😂😂
Skämt åsido. Jag vet att det är viktigt för människor att prata av sig om den här farliga sjukdomen. Den är inte att leka med.
Tycker att det är intressant att ta del utav medlemmars åsikter, länkar osv
Får mig också ett gott skratt mellan varven i tråden.Där ser man nu hittade jag något positivt i allafall.