Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Jag har inte studerat läget men det känns i nuläget ändå som om Mörkrets Furste Tegnell först jabbade och sedan drämde han in knockoutslaget på alla regimens motståndare. Många feta och fula flugor i en smäll, snart är vi nere på 0 döda per dygn och denne Tegnell kommer att utropas till ÅRETS MAN.
Vad är det som händer, hur kunde han ha rätt och alla andra länder fel? Vad är det som är så speciellt med Sverige som gör att vi producerar dom största genierna i världen. Eller har jag vaknat på fel sida idag?
Jag tror att Tegnell från början visste att riskgrupper skulle vara mest sårbara och såg till att alla resurser skulle finnas där från början. Under tiden bad man svenska folket att hjälpa till allt vad vi kan genom att undvika att föra smittan vidare till riskgrupperna.
Vi lyssnar och undviker situationer som skapar mass-smittning.
Jag tror mest utav allt att det svenska folket likt ett immunförsvar tillsammans kämpar mot viruset utan att för den delen vara en arme.
Endera har Tegnell rätt. Han verkar helt övertygad om att det här är det absolut bästa sättet att fightas mot pandemin.
Vi får se framöver om det ökar drastiskt eller stannar på den här nivån.
Jag märker att många av de övriga ländernas agerande tycks vara helt verkningslösa.
Viruset trivs inte i Sverige😂
Eller också har svensken ett sjujävla immunförsvar.
Tror mest utav allt att vi är ett följsamt folk som också uppfostrar varandra. Va f..n hostar du. Hem med dig för f...n.
Och att vi redan innan hade en stor håll dig borta från mig yta som blivit en meter längre nu. Sitter det en person längst bak i bussen sätter du dig längs fram i stället.
Håller inte på och slickar varandra i ansiktet. Puss tre ggr på varje kind osv
De äldre trivs att vara själv i sina lägenheter, inte alla men många. Även där behövs inte så mycket kom inte hit med era bakterier predikan.