Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-14, 04:22
  #1
Medlem
Hej!
Hur svårt är det att hitta två stycken villiga tjejer på samma gång? Har någon nån erfarenhet av det i Sverige?

Borde va lättare utomlands t.ex i Thailand och andra asiatiska länder.

Jag tänker att det borde va svårt eftersom tjejer vill väl ha sex om dom får männen själv?

Vad är det som skulle få dom att ställa upp på en trekant?
Citera
2020-01-14, 04:24
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fillidutt1
Hej!
Hur svårt är det att hitta två stycken villiga tjejer på samma gång? Har någon nån erfarenhet av det i Sverige?

Borde va lättare utomlands t.ex i Thailand och andra asiatiska länder.

Jag tänker att det borde va svårt eftersom tjejer vill väl ha sex om dom får männen själv?

Vad är det som skulle få dom att ställa upp på en trekant?


Bisexuell läggning kan nog vara en fördel för dem. Tror att man får kolla runt rätt ordentligt innan man kan både hitta dem och få dem att vilja. Det är ju två personer som ska stämma för alla inblandade. Och så måste man nog själv ge bort sina kort tidigt och visa vad man vill.
Citera
2020-01-14, 06:15
  #3
Medlem
DaChiefs avatar
Har inte haft det själv, men Jeffy från RSD beskriver nog bäst hur man kan göra.

1) var en cool snubbe som brudar anser är sexworthy

2) hitta en bisexuell tjej som är öppen för trekanter

3) gå ut och ragga upp en till tjej

4) efterfest hemma, börja med lite lätt massage på din flickvänn, byt, om den andra tjejjen uppskattar sensuell massage från båda är det bara att se vad som händer.

Han beskriver detta i flertalet videos.
Citera
2020-01-14, 06:47
  #4
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Först skaffar du en flickvän eller kk som önskar samma sak. Därefter söker ni andra via t ex bodycontact eller går på swingersklubb.

Som ensam kille kan du nog glömma allt vad trekanter heter såvida du inte avser ha homoupplevelser.
Citera
2020-01-14, 07:12
  #5
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillidutt1
Hej!
Hur svårt är det att hitta två stycken villiga tjejer på samma gång? Har någon nån erfarenhet av det i Sverige?
Fråga två tjejer istället för oss på Flashback. Det skulle i alla fall jag ha gjort.
Citera
2020-01-14, 07:36
  #6
Medlem
Dofternas avatar
Fråga alla lesbiska par du ser på stan, ungefär 1/3 kommer tacka ja enligt min erfarenhet.
Citera
2020-01-14, 07:59
  #7
Medlem
S.O.Stolps avatar
Min hatt har tre kanter.

(FB) Hur får man till en trekant? Realistiska svar.
Citera
2020-01-14, 08:13
  #8
Medlem
DURN80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillidutt1
Hej!
Hur svårt är det att hitta två stycken villiga tjejer på samma gång? Har någon nån erfarenhet av det i Sverige?

Borde va lättare utomlands t.ex i Thailand och andra asiatiska länder.

Jag tänker att det borde va svårt eftersom tjejer vill väl ha sex om dom får männen själv?

Vad är det som skulle få dom att ställa upp på en trekant?

Thailand vafan? Ta bussen till Köpenhamn och beställ två brudar. Om du är nitisk att det måste vara Ching Chongar så har Danmark alla typer av glädjeflickor. Vita, bruna, gula.
Citera
2020-01-14, 08:55
  #9
Medlem
Ballistens avatar
Lätt och lätt. Jag har lyckats två gånger. Den första gången var med två tjejkompisar som var tillsammans, jag tror den ena var bisexuell och den andra lesbisk. Men de hade inget emot att ha sex med mig. De var villiga båda två och det var deras förslag.

Den andra gången var med ett ex, hon hämtade en tjejkompis till henne och jag vet inte om tjejer har tendens att tända på varandra men även om mitt ex älskade mig vid det tillfället kändes det okej med en tjej till och det var väl ett plus att det inte var en tjej från min vänskapskrets.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback