Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-10, 10:12
  #1
Medlem
Predatores avatar
Hej, jag är ny till sex och undrar om någon här har varit med om samma sak. Vi hade ett nice förspel som varade i kanske 5 min, kyssar, smek. Sedan går jag ner och slickar ett tag och när kuken skulle in så blev den bara halvhård. Då ställde jag mig som i armhävningsställning över hennes ansikte och hon suger i kanske en min, detta hjälpte inte nämnvärt, fortfarande halvhård, men jag försökte trycka in den iallafall och då blev jag överstimulerad och kom. Så jävla fail. Förstår inte riktigt hur jag kunde komma när jag inte ens var hård, men men. Någon som har lite tips och trix? Jag var inte nervös och hälsan är tipptop. Att använda medicinska hjälpmedel är uteslutet för mig, jag vill lära mig den rätta vägen. Mvh
Citera
2020-01-10, 10:33
  #2
Medlem
F.B.Dases avatar
Det är den rätta vägen. Det är ju sällan något blir perfekt första gången.
Citera
2020-01-10, 10:42
  #3
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.B.Dase
Det är den rätta vägen. Det är ju sällan något blir perfekt första gången.

Håller helt med. Träning ger färdighet. Det gäller att inte ge upp utan lära känna sin kropp.

Kuken kan komma även om den inte är hård. Vet inte om det gäller alla män, men flera män jag mött har det varit så med (jag är prostituerad).

TS, stressa inte upp dig utan testa igen och igen och igen. Du lärde dig inte simma, cykla, köra bil, använda dator eller mobil direkt vid första försöket.
Citera
2020-01-10, 11:07
  #4
Medlem
Enligt min egen erfarenhet så kommer jag lättare om jag inte är speciellt hård. Det blir mjukare rörelser på nått sätt. När jag e stenhård kan jag hålla på mycket längre.

Kör bara på som vanligt nästa gång så ska du se att det går bättre.
Citera
2020-01-10, 11:29
  #5
Medlem
Aldrig tänkt tanken att sex kanske helt enkelt inte är något för dig? försök inte ha det mer och fokusera på dig själv ett tag.
Citera
2020-01-10, 11:52
  #6
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Predatore
Hej, jag är ny till sex och undrar om någon här har varit med om samma sak. Vi hade ett nice förspel som varade i kanske 5 min, kyssar, smek. Sedan går jag ner och slickar ett tag och när kuken skulle in så blev den bara halvhård. Då ställde jag mig som i armhävningsställning över hennes ansikte och hon suger i kanske en min, detta hjälpte inte nämnvärt, fortfarande halvhård, men jag försökte trycka in den iallafall och då blev jag överstimulerad och kom. Så jävla fail. Förstår inte riktigt hur jag kunde komma när jag inte ens var hård, men men. Någon som har lite tips och trix? Jag var inte nervös och hälsan är tipptop. Att använda medicinska hjälpmedel är uteslutet för mig, jag vill lära mig den rätta vägen. Mvh


Ha längre förspel, låt det ta tid att älska och njut av varandras kroppar, som andra skrev, träning ger färdighet!
Citera
2020-01-10, 12:02
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacticalchaos
Aldrig tänkt tanken att sex kanske helt enkelt inte är något för dig? försök inte ha det mer och fokusera på dig själv ett tag.

Varför ens kommentera något sånt?

Självklart ska grabben ha sex. Det blir bättre med tiden. Övning ger färdighet och så är det med det.
Citera
2020-01-10, 13:47
  #8
Medlem
Grattis, visst är det ändå rätt skönt trots en nervös första gång? Steg ett, om du kollar på porr ofta, är att sluta med det. Få andra förändringar i livet kommer att ge dig ett bättre sexliv så mycket som detta.
Citera
2020-01-10, 15:22
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redeyire
Varför ens kommentera något sånt?

Självklart ska grabben ha sex. Det blir bättre med tiden. Övning ger färdighet och så är det med det.

Vad menar du? Sex är inte för alla.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback