Citat:
Ursprungligen postat av Dakuwanga
Det låter inte otroligt men Rajs verkar påstå att sättet han tagits av daga på är typiskt för nassar. Det köper jag inte, Rajs är en spekulativ herre vars agerande i styckmordsrättegången mot de båda läkarna gör att jag inte litar på honom.
Sen tycker jag att en så grym misshandel borde genererat lite snack om det var flera gärningsmän. Har det inte gått några rykten?
Jag håller med om att Rajs inte har den största trovärdigheten, mycket pga. Da Costa-fallet men även lite annat. Livets skola har dock lärt mig att även en "idiot" kan ha rätt ibland (och vissa "idioter" har rätt förvånansvärt ofta, undrar vem som är den riktiga idioten egentligen

) Men hur som helst, jag tror faktiskt Rajs kan ha rätt i just det här fallet, vad jag minns så var det tidstypiska tillvägagångssättet nassarna hade var att sparka och stampa offret till medvetslöshet eller värre.
Något hotfullt och skränigt vänstergäng eller invandrargäng tror jag ej på, då de hade märkts klart och tydligt i det området. Det finns inga uppgifter nånstans om något sådant gäng. Jag tror mördarna (minst två) kom från fryshuset i sällskap med Anders eller strax bakom.