Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Jag måste fråga dig samma sak. Är du en medelmåtta som känner att du har en konkurrensfördel i och med att du inte har åkt dit för något? Är du verkligen säker på att du inte kommer att förekomma i belastnings- eller misstankeregistret imorgon?
Vad ni ska dra in person i sakfrågan. Blir beklämd.
Innan du hoppar på mig så vill jag bara säga att jag inte skriver i egen sak, jag är helt ren i alla register och begår aldrig brott.
Nej! Inte alls säker. Som det ser ut fram tills idag har jag varken skjutit någon, klottrar eller slarvat med bilbältet, och JA det är en förbannad rättighet att kunna vara stolt över det. Man SKA vara stolt som laglydig medborgare. Du tänker helt snurrigt även i frågan om konkurrens, det är en fördel (meriterande) så varför ska det inte få ses som det då också? Trams, du ägnar dig i mångt och mycket åt trams. Även riktiga idioter ska få skryta om grejer, om jag är en idiot som kan borsta tänderna på egen hand så är det meriterande och en fördel över någon som också är en idiot men som INTE kan borsta sina tänder på egen hand.
Mycket bra!
Citat:
Ursprungligen postat av
Freedolina
Här varken yrar eller dricks. Jag tycker bara att du har en tendens att smeta kriminell på folk som blivit frikända från enstaka brottslighet alternativt begått enstaka brottslighet av bötesstraffskaraktär. Det är ett grottmäniskobeteende som lyckligtvis representerar kanske 1% av befolkningen inklusive dig och det är utom rimligt tvivel inget som seriösa personer i arbetsledande ställning ägnar sig åt.
Men sluta nu tänka generaliserande! Inga fördomar om mig, har jag sagt att jag är en vinnare?