Flashbacks församlade sverigedemokrater träder in i chocktillstånd när det visar sig att SD endast erhåller 15% av rösterna. En tredjedel av de frälsta begriper ingenting: "SD:s geniala och vattentäta plan att go full globohomo i syfte att dupera 7-klövern misslyckades! Hur är det möjligt? Alla hemma i Grums skulle ju rösta på SD!

" Den andra tredjedelen upprepar i flera månader framåt att "nu är det över!!! Sverige går under!!!! Det absolut ENDA sättet att rädda Sverige är ju att rösta på SD!!! Fan!!!!!!!

" Den sista tredjedelen skriver för tusende gången sedan 2010 att "alla svennehoror som inte röstade SD förtjänar att våldtas till döds eller halshuggas jihadstyle. Nu flyttar jag från Sverige. Det har jag förvisso skrivit sedan 2005, men NU skall jag lämna landet!!!"
"Liberalerna" klarar ännu en gång fyraprocentsspärren tack vare sina allt mer åderförkalkade och gaggiga kärnväljare.
Centerpartiet undviker att åka ur riksdagen tack vare en gigantisk propagandaapparat, som finansieras av Annies Bilderbergpolare.
KD får ett överraskande högt valresultat tack vare kåtskallarna som drömmer om Ebba Busch Thor dagarna i ända.
Moderaterna får mycket överraskande över 20%. Det visar sig sedermera att en icke oansenlig andel förvirrade sverigedemokrater taktikröstade på M i syfte att "stärka det konservativa blocket."
Socialdemokraterna ligger mycket pyrt till i opinionsmätningarna, men erhåller trots detta ett valresultat som är nästan det dubbla mot det förväntade. Framträdande socialdemokrater har inte en aaaaaaannning hur det kommer sig. "Ja alltså, var och varannan valarbetare är ju socialdemokrat, men vi har absolut iiiiiiinnnnnte valfuskat eller förmått moskéer runt om i Sverige att tvinga sina medlemmar att rösta på oss. Vi lovar.

"
Vänsterpartiet får 10-15%. Det beror på tillströmning av illitterata sossar, som tack vare långvarig medieindoktrinering inte känner till kommunismens massmord och inte vill lägga sina röster på "borgarpack eller dödsknarkarrasister."
Miljöpartiet ser ut att äntligen åka ur riksdagen. Men ofattbart nog så drabbas Sverige
ännu en gång av en exceptionellt varm och torr sommar med skogsbränder (flera utav dem avsiktligt anlagda av klimatdårar som inte begriper att de göder globalisternas agenda) innan ett riksdagsval. Miljöpartiet erhåller därmed 4.1%.