Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-01-05, 02:28
  #1
Medlem
Har knullat en brud nu i några månader, riktigt jävla nice. Bästa jag någonsin knullat.
När vi har sex så connectar vi, det känns som att vi blir en, vi rör oss tillsammans och vet vad den andra gillar. I vardagen eller när vi umgås känns det inte sådär, men när vi har sex (under akten) så känner vi båda att vi är som två magneter som dras till varandra och vill bara ha mer av den andra. Den känslan har vuxit och jag har då aldrig känt så med en tjej förut trots att jag haft några långa förhållanden och en drös med ONS och fnask.
Kan någon förklara vad det är vi känner när vi har sex?
Citera
2020-01-05, 02:36
  #2
Medlem
Hallsakaefts avatar
Total närvaro i nuet är vad ni upplever.

I vanliga livet surrar tankarna på i huvudet och det bruset förstör livsupplevelsen. Jobba på mindfullness.. Ansträng dig för att inte "tänka" konstant på annat än här och nu
Citera
2020-01-05, 02:54
  #3
Medlem
Vi andra kallar det att ha ett förhållande. Det behöver inte heller fungera i vardagen men kan likväl fungera i sängen. Men nog ger det skäl nog att jobba på så att även vardagen fungerar?
Citera
2020-01-05, 07:08
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vi andra kallar det att ha ett förhållande. Det behöver inte heller fungera i vardagen men kan likväl fungera i sängen. Men nog ger det skäl nog att jobba på så att även vardagen fungerar?

Eller så kan det vara tvärtom att det fungerar bra i vardagen men inte i sängen vilket händer de flesta efter några månader/efter ett par år in i ett förhållande.
Citera
2020-01-05, 09:32
  #5
Medlem
note-its avatar
Det kallas personkemi.
Citera
2020-01-05, 09:37
  #6
Medlem
Att vara i nuet
Citera
2020-01-05, 10:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlVonL
Har knullat en brud nu i några månader, riktigt jävla nice. Bästa jag någonsin knullat.
När vi har sex så connectar vi, det känns som att vi blir en, vi rör oss tillsammans och vet vad den andra gillar. I vardagen eller när vi umgås känns det inte sådär, men när vi har sex (under akten) så känner vi båda att vi är som två magneter som dras till varandra och vill bara ha mer av den andra. Den känslan har vuxit och jag har då aldrig känt så med en tjej förut trots att jag haft några långa förhållanden och en drös med ONS och fnask.
Kan någon förklara vad det är vi känner när vi har sex?


Kan du utveckla hur ni funkar i vardagen annars?
Citera
2020-01-05, 11:58
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajag02
Kan du utveckla hur ni funkar i vardagen annars?

Förstår varandra och är ärliga om allt, kan prata om allt och vi accepterar allt den andre gör. Normalt sett är vi båda personer som tycker om att vara hemma och ha egentid, men när vi umgås så drar vi ingen energi ifrån varandra, skulle snarare säga att min energi fylls på. Vi pratar inte så mycket i telefon eller chattar utan vi hörs mest när vi skall ses. Sover hos varandra minst 3 dagar i veckan, ibland 5 dagar.
Vi saknar varandra ifall vi inte setts på ett tag.

Det är samma känsla bra känsla som när vi umgås men när vi har sex så förstärks den 10X och allt känns perfekt. Ingen annan tjej har fått mig att känna så under sexet och hon känner detsamma. Vi båda har någon form av ABC-kombination så att sätta ord på känslor och veta vad det är är inte det enklaste.

Så vad är detta vi känner.

Är det så enkelt att vi matchar i sängen och har ultimat personkemi eller kan det vara någon form av (gud förbjude) kärlek?
Citera
2020-01-05, 13:51
  #9
Medlem
Sightnesss avatar
Du har kärat ner dig. Snart tar hon dig för given och börjar ligga med andra. Livets gång.
Citera
2020-01-05, 14:08
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlVonL
Förstår varandra och är ärliga om allt, kan prata om allt och vi accepterar allt den andre gör. Normalt sett är vi båda personer som tycker om att vara hemma och ha egentid, men när vi umgås så drar vi ingen energi ifrån varandra, skulle snarare säga att min energi fylls på. Vi pratar inte så mycket i telefon eller chattar utan vi hörs mest när vi skall ses. Sover hos varandra minst 3 dagar i veckan, ibland 5 dagar.
Vi saknar varandra ifall vi inte setts på ett tag.

Det är samma känsla bra känsla som när vi umgås men när vi har sex så förstärks den 10X och allt känns perfekt. Ingen annan tjej har fått mig att känna så under sexet och hon känner detsamma. Vi båda har någon form av ABC-kombination så att sätta ord på känslor och veta vad det är är inte det enklaste.

Så vad är detta vi känner.

Är det så enkelt att vi matchar i sängen och har ultimat personkemi eller kan det vara någon form av (gud förbjude) kärlek?



Bor ni långt ifrån varandra och hur träffades ni ?
Citera
2020-01-05, 15:22
  #11
Medlem
Perfekt personkemi, ni är på samma våglängd och era feromoner matchar troligen. Alla förutsättningar finns att utvecklas till en djup livslång kärlek om ni vill. Var tacksamma för det är inte alla som får uppleva detta, stort grattis till er.
Citera
2020-01-05, 15:24
  #12
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlVonL
Har knullat en brud nu i några månader, riktigt jävla nice. Bästa jag någonsin knullat.
När vi har sex så connectar vi, det känns som att vi blir en, vi rör oss tillsammans och vet vad den andra gillar. I vardagen eller när vi umgås känns det inte sådär, men när vi har sex (under akten) så känner vi båda att vi är som två magneter som dras till varandra och vill bara ha mer av den andra. Den känslan har vuxit och jag har då aldrig känt så med en tjej förut trots att jag haft några långa förhållanden och en drös med ONS och fnask.
Kan någon förklara vad det är vi känner när vi har sex?

Ni kanske är förälskade?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback