WORIAH! Vet du om hans pappa var somalier? Vet du om det är mycket somalier i Shottaz eller är det blandat??
Hans efteramn (Tchakoute Mbinkeu) är inte somaliskt. Dessutom skrev hans pappa på franska när han bekräftade sin sons bortgång. Jsg skulle gissa på att hans far är från någon väst/öst afrikansk fd fransk koloni. Definitivt ej somaliskt i varje fall.
Det är ej Yasin som är häktad. Hans vän _Somaliann (Instagram) la precis upp en live händelse på han och yasin för 4 timmar sedan. Poydem är dömt för många saker och med olika personer. Inte helt omöjligt att det är någon annan som tex 1cuz, denz eller nån annan känd neger rappare
Error i genetiken, Ibland? När det gäller somalier är det INTE många som har alla flingor i paketet! Eller rättare sagt inte många flingor överhuvudtaget faktiskt.
kan bekräfta att poydem har hotat intagna personer på SiS instution med kniv och utövat våld på andra intagna, som resulterade i att sitta i avskild bunker i flera veckor. De kan jag bekräfta då jag bodde me den där dåren i några månader. Han fick till och med fegisar på personalen att att bli manipulerade av honom.
Det är ej Yasin som är häktad. Hans vän _Somaliann (Instagram) la precis upp en live händelse på han och yasin för 4 timmar sedan. Poydem är dömt för många saker och med olika personer. Inte helt omöjligt att det är någon annan som tex 1cuz, denz eller nån annan känd neger rappare
Han la även upp bild med yasin och någon advokat för 2 dagar sedan när folk skrev free yasin med texten "made neger musik fortsätter krossa barriärer" så det är helt omöjligt att det Är Yasin
kan bekräfta att poydem har hotat intagna personer på SiS instution med kniv och utövat våld på andra intagna, som resulterade i att sitta i avskild bunker i flera veckor. De kan jag bekräfta då jag bodde me den där dåren i några månader. Han fick till och med fegisar på personalen att att bli manipulerade av honom.
Hamnade även själv i verbal dispyt me honom en gång där han hotade mig och personalen fick ingripa
Han verkar ha varit fullkomligt instabil (enligt Petterssonsblogg). Frågan är om han inte var psykiskt störd? En sådan person hade varit lika galen/omöjlig även om han växte upp stabilt med två närvarande föräldrar i Täby. Vissa människor är som hundar med rabies, finns bara en lösning. De som utförde detta har nog gjort samhället (samt BO) en tjänst. Man tycker synd om mamman och pappan dock. Men så är det, live by the sword.. osv
kan bekräfta att han inte mådde bra, förmodligen har han inte mått bra någonsin. Döden var kanske bra. vem vet...
Stod det inte i tidningen att bilen han färdades i hade krockat med bilen GM hade färdats i? Jag har för mig det och fick för mig att dom hade jagat honom då. Men som sagt det är ju det fulaste som finns att bli klippt av en vän som man litar på och slappnar av runt omkring och så pang i bakhuvudet när man minst anar det.
Jo det nämndes att de troligen krockat. Men GM bilen kan ju ha stannat framför när de stod vid parkeringen. Om det är automat på BO bilen så kanske han bara släppte bromsen när han blev pangad så krocken kan ju ha varit mer i styrkan av en skrapning men det kan ju även vara en ren kollision såklart.
Men som sagt, alla kan vara lättmördade av en vän.
Njae, SiS har inga "bunkrar" men vård i enskildhet, Ja.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!