2020-01-02, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
WORIAH! Vet du om hans pappa var somalier? Vet du om det är mycket somalier i Shottaz eller är det blandat??

Hans efteramn (Tchakoute Mbinkeu) är inte somaliskt. Dessutom skrev hans pappa på franska när han bekräftade sin sons bortgång. Jsg skulle gissa på att hans far är från någon väst/öst afrikansk fd fransk koloni. Definitivt ej somaliskt i varje fall.
Citera
2020-01-02, 19:42
Medlem
Kan tänka mig att shottaz satt i bilen me poydem, sedan har någon av boysen tryckt av pistolen inne i bilen och mördat poy.

Sinnessjukt att grabbarna klipper sin egna medlem och nu sitter hela ligan i smeten.
Yasin hade precis kommit ut förfan...
Citera
2020-01-02, 19:43
Medlem
Det är ej Yasin som är häktad. Hans vän _Somaliann (Instagram) la precis upp en live händelse på han och yasin för 4 timmar sedan. Poydem är dömt för många saker och med olika personer. Inte helt omöjligt att det är någon annan som tex 1cuz, denz eller nån annan känd neger rappare
Citera
2020-01-02, 19:44
Medlem
Om pappan är så framgångsrik, vad hände med sonen?
Citera
2020-01-02, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Error i genetiken, Ibland? När det gäller somalier är det INTE många som har alla flingor i paketet! Eller rättare sagt inte många flingor överhuvudtaget faktiskt.

kan bekräfta att poydem har hotat intagna personer på SiS instution med kniv och utövat våld på andra intagna, som resulterade i att sitta i avskild bunker i flera veckor. De kan jag bekräfta då jag bodde me den där dåren i några månader. Han fick till och med fegisar på personalen att att bli manipulerade av honom.
Citera
2020-01-02, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello420
Det är ej Yasin som är häktad. Hans vän _Somaliann (Instagram) la precis upp en live händelse på han och yasin för 4 timmar sedan. Poydem är dömt för många saker och med olika personer. Inte helt omöjligt att det är någon annan som tex 1cuz, denz eller nån annan känd neger rappare

Han la även upp bild med yasin och någon advokat för 2 dagar sedan när folk skrev free yasin med texten "made neger musik fortsätter krossa barriärer" så det är helt omöjligt att det Är Yasin
Citera
2020-01-02, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardwork1998
kan bekräfta att poydem har hotat intagna personer på SiS instution med kniv och utövat våld på andra intagna, som resulterade i att sitta i avskild bunker i flera veckor. De kan jag bekräfta då jag bodde me den där dåren i några månader. Han fick till och med fegisar på personalen att att bli manipulerade av honom.
Hamnade även själv i verbal dispyt me honom en gång där han hotade mig och personalen fick ingripa
Citera
2020-01-02, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Det verkar ju inte vara någon större förlust för samhället

https://petterssonsblogg.se/2020/01/...r/#more-306377

Då kan man väl kalla det för ett barmhärtighets mord.
Citera
2020-01-02, 19:47
Citat:
Kan tänka mig att shottaz satt i bilen me poydem, sedan har någon av boysen tryckt av pistolen inne i bilen och mördat poy.

Sinnessjukt att grabbarna klipper sin egna medlem och nu sitter hela ligan i smeten.
Yasin hade precis kommit ut förfan...

Kan detta mord bero på att de andra i "ligan" darrat av skräck .. av något de var tvugna att göra?
Typ någon order av den nu skjutna.
Citera
2020-01-02, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagardinbroder
Han verkar ha varit fullkomligt instabil (enligt Petterssonsblogg). Frågan är om han inte var psykiskt störd? En sådan person hade varit lika galen/omöjlig även om han växte upp stabilt med två närvarande föräldrar i Täby. Vissa människor är som hundar med rabies, finns bara en lösning. De som utförde detta har nog gjort samhället (samt BO) en tjänst. Man tycker synd om mamman och pappan dock. Men så är det, live by the sword.. osv

kan bekräfta att han inte mådde bra, förmodligen har han inte mått bra någonsin. Döden var kanske bra. vem vet...
Citera
2020-01-02, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Stod det inte i tidningen att bilen han färdades i hade krockat med bilen GM hade färdats i? Jag har för mig det och fick för mig att dom hade jagat honom då. Men som sagt det är ju det fulaste som finns att bli klippt av en vän som man litar på och slappnar av runt omkring och så pang i bakhuvudet när man minst anar det.

Jo det nämndes att de troligen krockat. Men GM bilen kan ju ha stannat framför när de stod vid parkeringen. Om det är automat på BO bilen så kanske han bara släppte bromsen när han blev pangad så krocken kan ju ha varit mer i styrkan av en skrapning men det kan ju även vara en ren kollision såklart.

Men som sagt, alla kan vara lättmördade av en vän.
Citera
2020-01-02, 19:49
Medlem
Citat:

Njae, SiS har inga "bunkrar" men vård i enskildhet, Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in