2019-12-31, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
https://www.instagram.com/p/B4xbjrch...d=4pjbiw5507mk
Poy är i Italien med yasin, ayye, kurden o ninos. Detta var nä yasin mucka

Asså de finns en video på YouTube där ayye och yasin sänder live från instagram med ayyes syster. Där kommenterar poy och dom pratar med han helt som vanligt och yasin nämner även Poydem min fucking broder osv. Den videon är ny, inte alls längesen. Så jag tror knappast att yasin och ayye är i Sverige och att de själva klippt honom eller att PT1 låten är mot poydem inte en chans. Något snabbt måste hänt, visst att yasin kanske anlitat någon som sköt poy men att yasin skjutit nej de är inte han. Därimot finns dreelow nära vän med yasin, 1cuz är nära vän med yazin. Något har iallafall gått snett, mer info kommer så dela gärna såfort ni vet.
Citera
2019-12-31, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Någon som kan få fram vilka som är häktade?

Det är ingen som är häktad, de är förmodligen anhållna vid det här laget.
Går mot häktning om tre dagar, först då lär vi få veta vem det rör sig om eftersom häktningsframställan är offentlig.
Citera
2019-12-31, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Fattar inte varför folk gör grisarnas jobb helt ärligt .
Du tror inte folk är less på kriminella pack som tjänar mer än advokater och läkare?
Citera
2019-12-31, 17:51
Medlem
Handen under mona lisas kjol är ju perfect namn för albumet om det nu stämmer att det är yasin som e gripen.
Al Pacino säger ju så i filmen devils advocate att han e handen under mona lisas kjol, man ser inte han när han kommer yani han är en överraskning typ
Citera
2019-12-31, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Asså de finns en video på YouTube där ayye och yasin sänder live från instagram med ayyes syster. Där kommenterar poy och dom pratar med han helt som vanligt och yasin nämner även Poydem min fucking broder osv. Den videon är ny, inte alls längesen. Så jag tror knappast att yasin och ayye är i Sverige och att de själva klippt honom eller att PT1 låten är mot poydem inte en chans. Något snabbt måste hänt, visst att yasin kanske anlitat någon som sköt poy men att yasin skjutit nej de är inte han. Därimot finns dreelow nära vän med yasin, 1cuz är nära vän med yazin. Något har iallafall gått snett, mer info kommer så dela gärna såfort ni vet.
Tänkte precis skriva det. Här är videon: https://youtu.be/yTlWdyTpRlU
Citera
2019-12-31, 17:53
Medlem
Kom förbi den här storyn på instagram där det står att Poy har en skuld på 47 000, vet inte hur bra källa det är men aja.

https://www.instagram.com/stories/hi...5725721854619/

Edit: Om man räknar ihop allt det här så har dödspatrullen 1.65 miljoner ute enligt denna bild
Senast redigerad av BlowySellout 2019-12-31 kl. 17:59.
Citera
2019-12-31, 17:55
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
"Kamerunska tradition & kultur" my ass. Det är en biljett till Europa, förstår du väl. Samma sak gäller de flesta afrikanska länder, bara åk till Kamerun själv och kolla hur bra landet är liksom.
Presic folk där nere vill var suga ut dina pengar .ungefär som fågel ungar i ett bo. Speciellt om du är en vit man ifrån väst världen så är du ett enkelt byte.likaså när det gäller motsatta ,som i detta fall. Kultur haha ok
Citera
2019-12-31, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlowySellout
Kom förbi den här storyn på instagram där det står att Poy har en skuld på 47 000, vet inte hur bra källa det är men aja.

https://www.instagram.com/stories/hi...5725721854619/
Det är en gammal bild från en förundersökning där dödspatrullen blev tagna med 25kg knark, det är gamla skulder och det är från 2017
Citera
2019-12-31, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Handen under mona lisas kjol är ju perfect namn för albumet om det nu stämmer att det är yasin som e gripen.
Al Pacino säger ju så i filmen devils advocate att han e handen under mona lisas kjol, man ser inte han när han kommer yani han är en överraskning typ

låter rimligt https://www.youtube.com/watch?v=tdQ3aXO4gys
Citera
2019-12-31, 18:00
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inzomniak
Komiskt att dom kallar sig Eurosoldiers, finns inget Europeiskt med dom där avskummen.

Nej fan dom är väl från andra kontinenter för fan. Till syvene och sist är det vi som har tagit in dem i vårat land och ger dom mandat att skjuta omkring hejvilt samt gjort dem till européer på pappee
Citera
2019-12-31, 18:02
Medlem
Jag har alltid trott att Poy var den som ledde Shottaz men antar att jag hade fel. Vem är den som leder Shottaz?
Citera
2019-12-31, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Jag har alltid trott att Poy var den som ledde Shottaz men antar att jag hade fel. Vem är den som leder Shottaz?
Franky gjorde det. Men han e död nu, så kanske yasin eller ayye
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in