Citat:
Ursprungligen postat av
knorr.djungle
Jag känner absolut inte dessa grabbar har aldrig träffat dom och tror inte någon här på fb har gjort det heller. Men jag måste få ha mina åsikter och vsd jag TROR eller hur likadant som att ni säger att dessa grabbar vågar inte göra mer än vad en tant kan. Ni vet inte mer en jag, VI här på fb har ingen aning VI bara gissar oss fram. Jag får tro vad jag tror så får ni tro på vad ni vill tro.
Betr det fetade så har du fel och bör enbart
tala för dig själv som fanboy till Sz!
Flashback är ett anonymt forum och att beskylla vissa som bidrar med fakta i ABoK trådar för att bo på Lidingö (?) och inte begripa problematiken är bara trams.
"mirosa" svar till "knorr-djungle":
Citat:
Ursprungligen postat av
mirosa
Träffat dom fler gånger än jag har fingrar på händerna. Ayye och Poy är är/var riktiga skitar som inte någon egentligen gillar/gillade. Förutom snorunge Somalier med 60 IQ, Franky, Yasin även Jaffar var faktiskt grabbar med hjärtat på rätt plats dom hamnade bara jävligt snett och in i en grej som dom inte kunde ta sig ur.
Sluta försköna saker du inte har koll på.
Bra att du har bidragit med fakta till tråden utan fanboy-chat!👍
Det som hände Poy, som tråden handlar om, är inte förvånande enligt den info som nått mig om hur han bl.a. ska ha hanterat sina s.k. "affärskontakter"!
När t.o.m. ens "egna" har fått nog, så har man inte enbart trampat i hundskit utan snarare "skitit i det blå skåpet" som Loffe sa.
Till skillnad ifrån dig så har jag aldrig träffat dessa grabbar, men har ett mindre nätverk av pålitliga personer som känner till vad som händer i vissa geografiska områden i landet.
Ayye tycks hålla sig undan, och det kan nog vara ett klokt drag efter hur snacket tycks gå (rykten) emellan vissa kriminella!