2020-01-29, 11:22
Medlem
LizzyLizzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm4h
Någon som vet vilket land bolaget made nigga music är skrivet? Verkar ej vara i sverige eller så är jag dålig på att hitta bolagsinfo

Eller så är det inte skrivet någonstans förutom på instagram.
Grabbarna har ju tveklöst vad som krävs för att trycka på en avtryckare, men jag tvivlar på deras förmåga att driva bolag.
Citera
2020-01-29, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm4h
Någon som vet vilket land bolaget made nigga music är skrivet? Verkar ej vara i sverige eller så är jag dålig på att hitta bolagsinfo

Skulle det varit ett bolag som är direkt aktivt så hade det rimligen dykt upp om du googlade namnet. Det man istället får upp är licensrättigheterna till en låt som är gjord av amerikaner. Alltså inte alls knutet till dessa individer.

Man kan säga att återigen visar dessa individer att mycket är fejk. Något som får anses väldigt troligt rörande musiken är att de köper sina streams. Vore högts osannolikt om det vore det enda i allt de inte fejkar och inte fuskar med.
Senast redigerad av NoF8 2020-01-29 kl. 11:38.
Citera
2020-01-29, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Skulle det varit ett bolag som är direkt aktivt så hade det rimligen dykt upp om du googlade namnet. Det man istället får upp är licensrättigheterna till en låt som är gjord av amerikaner. Alltså inte alls knutet till dessa individer.

Man kan säga att återigen visar dessa individer att mycket är fejk. Något som får anses väldigt troligt rörande musiken är att de köper sina streams. Vore högts osannolikt om det vore det enda i allt de inte fejkar och inte fuskar med.

Namnet har han snott från 2pac.
Citera
2020-01-29, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Namnet har han snott från 2pac.

Ja och det verkar inte finnas något företag som är registrerat under det namnet. Hade det funnits så hade det rimligen dykt upp på de 100 första träffarna på Google. Ett aktivt bolag lämnar ju åtminstone något spår efter sig. Det måste vara ett påhittad historia ifrån vederbörande.
Citera
2020-01-29, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Ja det säger väldigt mycket om dem faktiskt. Fan Rozh började ju hänga med en dömd gruppvåldtäktsman, som dessutom polade med hans egna brorsas mördare.

Vafan är det för pack att se upp till?

Ja du ser... sjukt som fan. Hänga med brorsans mördare OCH en snabbknullare då förtjänar man det ödet han fick.
Citera
2020-01-29, 12:19
Medlem
Sjukt att våldtäkter är accepterat, kommer pedofiler in också nuförtiden?
Citera
2020-01-29, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Ja det säger väldigt mycket om dem faktiskt. Fan Rozh började ju hänga med en dömd gruppvåldtäktsman, som dessutom polade med hans egna brorsas mördare.

Vafan är det för pack att se upp till?

Vad jag fått höra, (vet ingenting med säkerhet) är att Rozh inte visste vem som klippte hans bror. Och om han visste det så tvivlar jag starkt på att han skulle bli vän med honom?
Sen hörde jag från samma kille att Rozh sökte efter hämnd men som sagt fick han aldrig reda på vem som var mördaren. Så jag trodde först att Rozh var väldigt nära sanningen och därför blev klippt men enligt min "källa" så var det inte samma person eller ens samma klick som låg bakom morden på bröderna.

Vem klippte rozh bror?
Och han som åtalats för mordet på Rozh, vad är hans eventuella koppling till sz/dp?

Yasin och Rozh har ju en låt ihop på youtube, vet dock inte om den bara är ihop klippt av en tredjepart men ändå
Citera
2020-01-29, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingcash91
Vad jag fått höra, (vet ingenting med säkerhet) är att Rozh inte visste vem som klippte hans bror. Och om han visste det så tvivlar jag starkt på att han skulle bli vän med honom?
Sen hörde jag från samma kille att Rozh sökte efter hämnd men som sagt fick han aldrig reda på vem som var mördaren. Så jag trodde först att Rozh var väldigt nära sanningen och därför blev klippt men enligt min "källa" så var det inte samma person eller ens samma klick som låg bakom morden på bröderna.

Vem klippte rozh bror?
Och han som åtalats för mordet på Rozh, vad är hans eventuella koppling till sz/dp?

Yasin och Rozh har ju en låt ihop på youtube, vet dock inte om den bara är ihop klippt av en tredjepart men ändå

Läs fuppen om mordet på Rozh framgår klart och tydligt att Rozh visste vilka som låg bakom hans brors död och att dessa även hotat honom.
Citera
2020-01-29, 17:01
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Jag känner absolut inte dessa grabbar har aldrig träffat dom och tror inte någon här på fb har gjort det heller. Men jag måste få ha mina åsikter och vsd jag TROR eller hur likadant som att ni säger att dessa grabbar vågar inte göra mer än vad en tant kan. Ni vet inte mer en jag, VI här på fb har ingen aning VI bara gissar oss fram. Jag får tro vad jag tror så får ni tro på vad ni vill tro.
Betr det fetade så har du fel och bör enbart tala för dig själv som fanboy till Sz!

Flashback är ett anonymt forum och att beskylla vissa som bidrar med fakta i ABoK trådar för att bo på Lidingö (?) och inte begripa problematiken är bara trams.

"mirosa" svar till "knorr-djungle":
Citat:
Ursprungligen postat av mirosa
Träffat dom fler gånger än jag har fingrar på händerna. Ayye och Poy är är/var riktiga skitar som inte någon egentligen gillar/gillade. Förutom snorunge Somalier med 60 IQ, Franky, Yasin även Jaffar var faktiskt grabbar med hjärtat på rätt plats dom hamnade bara jävligt snett och in i en grej som dom inte kunde ta sig ur.

Sluta försköna saker du inte har koll på.
Bra att du har bidragit med fakta till tråden utan fanboy-chat!👍

Det som hände Poy, som tråden handlar om, är inte förvånande enligt den info som nått mig om hur han bl.a. ska ha hanterat sina s.k. "affärskontakter"!
När t.o.m. ens "egna" har fått nog, så har man inte enbart trampat i hundskit utan snarare "skitit i det blå skåpet" som Loffe sa.

Till skillnad ifrån dig så har jag aldrig träffat dessa grabbar, men har ett mindre nätverk av pålitliga personer som känner till vad som händer i vissa geografiska områden i landet.
Ayye tycks hålla sig undan, och det kan nog vara ett klokt drag efter hur snacket tycks gå (rykten) emellan vissa kriminella!
Citera
2020-01-29, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Betr det fetade så har du fel och bör enbart tala för dig själv som fanboy till Sz!

Flashback är ett anonymt forum och att beskylla vissa som bidrar med fakta i ABoK trådar för att bo på Lidingö (?) och inte begripa problematiken är bara trams.

Det som hände Poy, som tråden handlar om, är inte förvånande enligt den info som nått mig om hur han bl.a. ska ha hanterat sina s.k. "affärskontakter"!
När t.o.m. ens "egna" har fått nog, så har man inte enbart trampat i hundskit utan snarare "skitit i det blå skåpet" som Loffe sa.

Till skillnad ifrån dig så har jag aldrig träffat dessa grabbar, men har ett mindre nätverk av pålitliga personer som känner till vad som händer i vissa geografiska områden i landet.
Ayye tycks hålla sig undan, och det kan nog vara ett klokt drag efter hur snacket tycks gå (rykten) emellan vissa kriminella!

Hur går dessa rykten då om man får undra?
Citera
2020-01-29, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja
Hur går dessa rykten då om man får undra?
Antar att han menar att folk är ute efter Aye
Citera
2020-01-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman

Jasså vilka håller han sig undan ifrån och varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in