2020-01-19, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erty0192
Vad är det med deras händer? Otur i träslöjden eller lekt med smällare?
De flesta visar F&M,Faisal(Franky) och Mohamed(Gucci)
Citera
2020-01-19, 16:38
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Ni som undrar angående yasins förhållande
https://youtu.be/JBQlgFcVjeE

Ayy ge mig hennes nummer . Hahah söt men oplitlig upp till tänderna . Syns lång väg
Citera
2020-01-19, 17:37
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwawayacc1
De flesta visar F&M,Faisal(Franky) och Mohamed(Gucci)

Två är tvillingar va? En av de långa var med i Köpenhamn. Är snubben i mitten släkting med Franky?

Vad står FLG för?
Citera
2020-01-19, 17:40
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingcash91
Vad jag hört så ska Rozh bror blivit mördad nått år tidigare, och Rozh ska ha uttryckt sig på sånt sätt att han letat efter den skyldige och ska hämnas. Så då blev min första misstanke att han kom för nära sanningen och därför blev mördad innan han hann göra något. Men samtidigt fick jag höra av en vän från förr att det inte är samma gäng eller person som sköt bröderna utan att det är två separata.
Dumle blev ju misstänkt för det, är det hans bror som blev mördad?

Dumle ej misstänkt längre.

Capones bror blev klippt efteråt och hans andra bror är misstänkt för mordet på Rozh.
Citera
2020-01-19, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Dumle ej misstänkt längre.

Capones bror blev klippt efteråt och hans andra bror är misstänkt för mordet på Rozh.

Shit vilken soppa. Finns det nått misstänkt motiv för mordet på Rozh? Om Capones bror är misstänkt för det medan Capone och Dumle är bra vänner medan Dumle och Rozh va bra vänner
Citera
2020-01-19, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-thrust
Skönt att se dig här!

Eftersom det här verkar vara ett internt uppgörelse har hela sanningen inte än kommit ut, till skillnad från dem övriga morden där allt inom loppet av en vecka är känt. Mycket oknutna trådar just nu.

Bland annat, varför dödades poy? Och speciellt varför var Yasin (hans närmaste vän) med på det tillsammans med FGL anhängare som yasin lärt känna nyligen.

Blev yassin pressad?

Många frågor, få svar.

En sak är säker. Stora vinnaren i det hela är dödspatrullen!
En sak är också ganska säker, FLG och shottaz har garanterat gått ihop och dom 2 är starka mot DP. Blodiga år framför oss
Citera
2020-01-20, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
En sak är också ganska säker, FLG och shottaz har garanterat gått ihop och dom 2 är starka mot DP. Blodiga år framför oss
Mannen vilken flg, dom är luffare hela bunten.
Kolla k27 musikvideo stick up och du ser luffaren abdisalam aka kapten göra sina west side gangster tecken och posera framför rinkeby grillen med dp springisar som ville se hans bror franky bli skjuten
Citera
2020-01-20, 06:19
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingcash91
Yasin gifte sig och blev pappa innan han åkte in? Med hon "youtubern" som dom nu verkar tagit bort sin kanal, amn* fik*k.

*= A
Haha ska hon vara YouTuber? Inte ens 4000 följare på sin Instagram med 5 inlägg.. Men hon drar väl in lika många miljoner som Yasin förstår jag!
Citera
2020-01-20, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Haha ska hon vara YouTuber? Inte ens 4000 följare på sin Instagram med 5 inlägg.. Men hon drar väl in lika många miljoner som Yasin förstår jag!

Därav citattecken, "youtuber".
Citera
2020-01-20, 13:45
Medlem
Minns denna ayye sedan yngre dagar, när han var i runt 14 års åldern. Han brukade tillsammans med sina polare råna folk i närförorterna runt Tensta.
Citera
2020-01-20, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Minns denna ayye sedan yngre dagar, när han var i runt 14 års åldern. Han brukade tillsammans med sina polare råna folk i närförorterna runt Tensta.
Kapten i FLG är de _kb163 på Instagram? Såg hans story då han visar med fingrarna FLG och pistol tecken.
Citera
2020-01-20, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Kapten i FLG är de _kb163 på Instagram? Såg hans story då han visar med fingrarna FLG och pistol tecken.

KB, står det för krasnoe beloe?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Krasnoe_%26_Beloe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in