2020-03-22, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Shobree gömmer sig i spanien makkaveli al capone o de e också där
Så sho bre har tagit med sig hela gänget till Spanien? Hur försörjer de sig där? Har de narkotika affärer där eller styr de ännu yngre talanger i Rinkeby på avstånd? Tack för bra info som vanligt från din sida.
Citera
2020-03-23, 00:05
Medlem
Många här som blandar ihop Makelele/Makkan, en av ledarna i DP, med Makavelli, en capo i samma gäng. En gång för alla: de är olika personer. Det är alltså Makelele som är häktad i Danmark.
Senast redigerad av hassan191 2020-03-23 kl. 00:06. Anledning: Glömde en grej
Citera
2020-03-23, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Så sho bre har tagit med sig hela gänget till Spanien? Hur försörjer de sig där? Har de narkotika affärer där eller styr de ännu yngre talanger i Rinkeby på avstånd? Tack för bra info som vanligt från din sida.
De äger klubbar där. Finns springishar de kmr t bym e där 10 min kollar om de hittar någon sen de försvinner. Shobre kommer att dö om han kommer t västerort makkaveli brukar vara i upplands väsby
Citera
2020-03-23, 00:52
Medlem
Citat:
Verkar som deras tid är ute nu st fick 7 år flera häktade i danmark dumle sitter ba några som e kvar ute flesta är spanien barcelona o marbella
Citera
2020-03-23, 01:33
Medlem
Citat:
De äger klubbar där. Finns springishar de kmr t bym e där 10 min kollar om de hittar någon sen de försvinner. Shobre kommer att dö om han kommer t västerort makkaveli brukar vara i upplands väsby

Vilka klubbar skulle de äga? Det finns ju än så länge inget som påvisar det.
Citera
2020-03-23, 02:16
Medlem
Citat:
Capone är inte häktad i Danmark och makkan o makaveli är ej samma person(tolkade de som att du uppfattade de så, ber på förhand om ursäkt om jag har fel)

Sorry, my bad. Åkte inte Makaveli fast för vapenbrott? Är han ute? Har noterat att Capone är häktad men minns inte för vad. Nej, inte i Danmark utan på hemmaplan.
Citera
2020-03-23, 02:19
Medlem
Citat:

Är City också i Spanien?
Undrar hur väl de klarar de tuffa karantänsreglerna där nere? Rena husarresten.
Citera
2020-03-23, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Är City också i Spanien?
Undrar hur väl de klarar de tuffa karantänsreglerna där nere? Rena husarresten.

Haha ja lite humor att sitta där nere och snart åka på 14 dagar till karantän och att det bara kommer fortsätta så ett tag. Eventuell verksamhet stendör.
Citera
2020-03-23, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Vilka klubbar skulle de äga? Det finns ju än så länge inget som påvisar det.
Vad ska de annars göra i spanien hur tror du de ska få para då när de e där
Citera
2020-03-23, 08:12
Medlem
Citat:
Vad ska de annars göra i spanien hur tror du de ska få para då när de e där

Som "alla" andra, cannabis och snö. Många som jobbar där och skickar uppåt men vad dessa gör har jag ingen aning om men att folk överdriver är ju inte ovanligt.

ps är inte shobre efterlyst?
Citera
2020-03-23, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Som "alla" andra, cannabis och snö. Många som jobbar där och skickar uppåt men vad dessa gör har jag ingen aning om men att folk överdriver är ju inte ovanligt.

ps är inte shobre efterlyst?

Sho bre ska inte vara efterlyst han har lyckats undgå lagens arm rätt smidigt och kom undan med ett 7 månader långt fängelsestraff som han satt av
Citera
2020-03-23, 10:15
Medlem
Citat:
Om du kollar ShoBres Facebook så var han me sin mamma i Tensta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in