Citat:
Ursprungligen postat av
sthlm4h
En fundering kring att Ayye verkar fortsatt helt opåverkad (utifrån sätt, sen vet man inte om hur han mår osv). Att han lägger upp insta bilder och klipp på sig och Yasin som inget har hänt etc. Man undrar ju om de pratat inför detta och bestämt. Kör på som vanligt. Sköt ekonomin och kommande släpp oavsett vad som händer ? Eller om killen helt saknar empati alt fingertoppskänsla ?
Menar Yasin riskerar livstid, media har hängt ut honom osv och inte en enda kommentar om detta från Ayye? Inte ens när Yasin fyllde år.
Känns olustigt att man kan bete sig helt opåverkad av en sånhär sak i socialamedier
Poy var ändå en vän som han spenderade tid med för några månader sen. Att inte ens slänga iväg (i alla fall utåt) ett Rip Poy känns märkligt. Om nu Yasin är oskyldig och en vän till de dog.
Ps jag kanske har missat att han gjort det. Men tvekar.
Jag såg en story från han när yasin fyllde år men inget överdrivet bara typ Grattis bror eller något liknande.
Ayye visste om detta 100%, detta mord var garanterat planerat men kanske inte gick som de skulle. Att poydem skulle skjutas var planerat de tror jag kan inte tänka annat. Och dedär med att ayye är kall, tro mig han är kall den killen han leker man inte med. Klart han inte vill visa för världen nu att han fortfarande är broder med yasin för att riskera att torska för han har säkert något med detta att göra.. Jag tror inte ens att han befinner sig i Sverige.
Jag är helt säker och varit sen dag ett att Yasin inte är skytten, de är någon helt annan.
Detta mord är något stort som hänt, svek eller liknande för annars hade bland annat ayye lagt ut RIP som med alla andra bröder. Ja vi får vänta och se, det lär ta några månader innan domen kommer men Yasin kommer klara sig från detta.