2020-01-04, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Farhan är bror till franky, han sitter inne just nu
Borde inte han blivit släppt nyligen?
Citera
2020-01-04, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Dp har väl dödat:
Izzy,
Bröderna på mynta café
Pejps
Faye
Guci
Nabil haidar( kontraktsmord i uppsala)
Skottskadat fiffy

Shottaz har väl dödat:
Maslah
A2
Skottskadat Musse och makael
Dödat karrar
Dödat poy
Dödat nån i dps storebror

Fyll gärna på eller rätta mig om jag har fel...

Vi har Musse Flow vilka av vissa påstås ha blivit klippt 170818 men som kan ha råkat skjuta sig själv av misstag. Sedan har jag en Jusuf Mohamed Abdi som dog 161213, men jag är en smula osäker på vilken sida han var på, och Ayyes brorsa Mohamed som mördades 190628. Sedan har vi Nasir, storebror till Capone i Dp. Finns fler killar som kan ha strukit med i den här konflikten som affilierade, tex Shad Aziz och en eller några i Järfälla, någon i Hässelby, Rissne mm. Men osäker hemvist.
Citera
2020-01-04, 23:41
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handsekreteraren
Jag tror faktiskt inte att dessa gossar är tillräckligt smarta för att en tänka ut en sån sak, och än mindre har kapacitet att genomföra den.

Och varför skulle de? Det är ju enklare att bara ringa och be det tilltänkta offret att komma till sitt eget mord, vilket ju har gjorts flertalet gånger förut.
Varför? För att slutgiltigt bekräfta BOs kontakter med fienden förstås .

Tror knappast tar en gammal barndomsvän till daga enbart baserat på indicier, man vill säkerligen ha den sista pusselbiten som bekräftar till 100%.

Är övertygad om att detta beslut inte fattades lättvindigt, säkerligen ett otal diskussioner och ett antal efterforskningar som föregått det.
Citera
2020-01-04, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Dom är häktade på sannolika skäl din svenska hagga. Du kan twerka på nån annan koncert din slampa.

😂 Du är sinnebilden av en flashbackare
Citera
2020-01-04, 23:48
Medlem
Absolut inte, det är en gambian första bokstaven i namnet A
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Det är Sasha Martinovic då som är en av ledarna av Tyson
Citera
2020-01-04, 23:52
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=avgercDH7dc
Citat:
Ursprungligen postat av M4lteser
Vem är gängledaren? Så han "styrde" och ingen vågade röra honom men sen kom DP och bara körde iväg honom? Vore inte jättekonstigt iofs, många som är rädda för dem.
Citera
2020-01-04, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olidolyckan
Mohammed. Serien ”Tensta calling” som handlar om ayyes lillesyster hör ni bland annat telefonintervju med ayye från Kumla bunkern.

https://sverigesradio.se/avsnitt/1311662
Har lyssnat, och kan garantera alla här som tvivlar på ayye. Han är absolut ingrn golare till polisen eller vad ni tror, ayye är äkta 100 gubbe och skulle aldrig sälja sina bröder. Enligt mig shottaz starkaste gubbe, han kan msn lita på och han backar ej vad som än händer.
Citera
2020-01-04, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Dem pepprade loss för dem hade AK och det var 3 personer i en bil dem troligtvis ville döda. (Åtmistonde 2 av dem ville dem döda). Dem hade mycket väl kunnat ha skottsäker väst och varför ska dem inte peppra loss med varsin AK för att säkerhetsställa att offrena dör? Vad tjänar dem på att inte spreya?

Jag har inte sagt att dem inte tjänar någonting på det, jag har däremot ifrågasatt deras skicklighet i att använda vapen i att träffa det de verkligen vill träffa.
Citera
2020-01-04, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Men vi snackar inte om några elitsoldater här, som du förövrigt verkar vara. DP får död på dom som dom planerar att döda.

Du behöver inte vara elitsoldat för att träffa ett stillasittande mål med 1-2 skott om du siktar och håller pistolen på rätt sätt.

Ja de får död på dem och det har jag heller inte ifrågasatt.
Citera
2020-01-05, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Dp har väl dödat:
Izzy,
Bröderna på mynta café
Pejps
Faye
Guci
Nabil haidar( kontraktsmord i uppsala)
Skottskadat fiffy

Shottaz har väl dödat:
Maslah
A2
Skottskadat Musse och makael
Dödat karrar
Dödat poy
Dödat nån i dps storebror

Fyll gärna på eller rätta mig om jag har fel...

Enligt Expressen så var det mordet på Izzy som ledde till konflikterna så DP i sig fanns inte riktigt när det mordet skedde men visst det kan tillskrivas dem.
Citera
2020-01-05, 00:02
Medlem
Wotans avatar
Kontentan är väl att det enda de är riktigt duktiga på är att ta död på varandra. Därför det ser ut som det gör nere i Somalia, istället för att bygga upp sitt land genom ärligt hårt jobb kissar man på varandra, tar fotos av sina pojkvänner i dyra joggingbyxor och skjuter varandra. Grattis till inaveln och vad gör ni här?
Citera
2020-01-05, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
https://www.youtube.com/watch?v=avgercDH7dc
Adi alltså, enligt polisen är han en av ledarna i nätverket "Tyson" som sägs dominera i västerort. Hur kan det här nätverket, som sägs var så jävla stort, tillåta att DP hotar och tar mark från honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in