2020-01-16, 20:45
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dondadaa20
Vad folk jag känner som vet vem franky är säger han var riktigt schysst. Han var väll bara elak mot dom som var elaka liksom. Man kan ha stort hjärta iallafall, han var omtyckt.

Stort hjärta..... Att han våldtar o skjuter folk räknas till att ha "stort hjärta" då?? Du, det är fan inte konstigt att det ser ut som det gör därute när värderingsribban ligger på din nivå.... Amazing!
Citera
2020-01-16, 21:23
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Hur går det för utredarna har nån erkänt? Man måste reagera på hur inihelvete korkade de här dagisgangsta är faktiskt bögiga på ett negersätt som är negeraktigt. Oavsett så är jasin körd och det är bra han blir sannolikt knivad på kåken av nån redig svensk som sitter oskyldig
Citera
2020-01-16, 21:55
Medlem
lonewolf163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Hur går det för utredarna har nån erkänt? Man måste reagera på hur inihelvete korkade de här dagisgangsta är faktiskt bögiga på ett negersätt som är negeraktigt. Oavsett så är jasin körd och det är bra han blir sannolikt knivad på kåken av nån redig svensk som sitter oskyldig
Imorgon 17 januari senast kl 12 så måste åklagaren antigen åtala dom häktade eller så ska åkl begära förlägning av åtalstid, det lutar åt det senare, om nu åklk har nån bevisning att gå på.
Citera
2020-01-16, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dondadaa20
Det var inte han som gjorde det idiot

Han är dömd för att ha deltagit i en gruppvåldtäkt. Det räcker. Om du väljer att försvara en snabbknullare så säger det bara att du är ett jävla äckel som borde skjutas av du med. Håll käft nu och diskutera det tråden handlar om eller dra till någon snabbknullartråd. Schas
Citera
2020-01-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonewolf163
Imorgon 17 januari senast kl 12 så måste åklagaren antigen åtala dom häktade eller så ska åkl begära förlägning av åtalstid, det lutar åt det senare, om nu åklk har nån bevisning att gå på.

Det blir garanterat omhäktning.

Övrigt. Sen vad gäller den tidigarelagda häktningen för någon som någon var inne på så är det troligen för att häktesperioderna för samtliga häktade ska gå i synk. Så att alla har omhäktningen på samma datum.
Senast redigerad av NoF8 2020-01-16 kl. 23:21.
Citera
2020-01-16, 22:34
Medlem
Jo, vad gäller FARRE/F4RHAN...
Var det så att han släpptes i slutet av sommaren? I nuläget sitter han ju inne? Var FARRE fri ett tag men åkte in igen? I så fall varför? Som jag förstår har han inte häktats för någonting ytterligare? Jag, och många med mig (tror jag), var av uppfattningen att F4RHAN var en av de som härjade på nattklubben Umgänget på Stureplan i det beryktade "Shottazbråket" (natten mot sön 29 sep). Vissa har till och med menat att detta var hans muckfekke. Var det så att FARRE var på Umgänget och beteendet gav hom ett "Gå till Fängelse utan att passera GÅ" kort då han endast var villkortligt frigiven? Även om det i övrigt aldrig blev någon åtalad. (Har aldrig sett något namn bekräftat eller någon åtalad för Umgängetkalabaliken). Men hur låg det till med FARREs ev frihet vs inlåsning(ar)? Jag får inte riktigt ihop det.
Citera
2020-01-16, 22:42
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Jo, vad gäller FARRE/F4RHAN...
Var det så att han släpptes i slutet av sommaren? I nuläget sitter han ju inne? Var FARRE fri ett tag men åkte in igen? I så fall varför? Som jag förstår har han inte häktats för någonting ytterligare? Jag, och många med mig (tror jag), var av uppfattningen att F4RHAN var en av de som härjade på nattklubben Umgänget på Stureplan i det beryktade "Shottazbråket" (natten mot sön 29 sep). Vissa har till och med menat att detta var hans muckfekke. Var det så att FARRE var på Umgänget och beteendet gav hom ett "Gå till Fängelse utan att passera GÅ" kort då han endast var villkortligt frigiven? Även om det i övrigt aldrig blev någon åtalad. (Har aldrig sett något namn bekräftat eller någon åtalad för Umgängetkalabaliken). Men hur låg det till med FARREs ev frihet vs inlåsning(ar)? Jag får inte riktigt ihop det.
Vad har det här med det aktuella fallet att göra bara nyfiken
Citera
2020-01-16, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Vad har det här med det aktuella fallet att göra bara nyfiken
Oavsett vad man tycker om saken förefaller den här tråden (bortsett från diskussioner om Spotify osv) ha tagit över CPH-trådens status som huvudtråd för diskussioner kring DP-SZ-konflikten. Vill man diskutera är det bara att följa med, eller att sitta och uggla själv i en egen tråd :-) F4RHAN är att se som SZs #1 skulle jag tro. Även om vissa menar att nätverket har en plan ledarstruktur. Dock har FARRE haft mycket bortavaro från jobbet så man vet ju aldrig. Kanske SZ plötsligt eftersträvar etnisk mångfalld (!), börjar könskvotera och följdaktligen nyrekryterar...
Citera
2020-01-16, 23:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Oavsett vad man tycker om saken förefaller den här tråden (bortsett från diskussioner om Spotify osv) ha tagit över CPH-trådens status som huvudtråd för diskussioner kring DP-SZ-konflikten. Vill man diskutera är det bara att följa med, eller att sitta och uggla själv i en egen tråd :-) F4RHAN är att se som SZs #1 skulle jag tro. Även om vissa menar att nätverket har en plan ledarstruktur. Dock har FARRE haft mycket bortavaro från jobbet så man vet ju aldrig. Kanske SZ plötsligt eftersträvar etnisk mångfalld (!), börjar könskvotera och följdaktligen nyrekryterar...
Hej är det här ett Rinkeby/ Tensta-fenomen?
Citera
2020-01-17, 04:05
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Trent
Hej är det här ett Rinkeby/ Tensta-fenomen?
Negrerna bor i ghetto tensta, rinkeby, hjulsta mm ghetton så svar ja på ditt spörsmål
Citera
2020-01-17, 05:08
Medlem
fekknoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Jag skäms verkligen över att vara svensk, hur kan du ha ett sånt här ordförråd? Skäms du inte mannen? På riktigt nu det är bedrövligt många rasist kommentarer, snacka om att dra ALLA somalier över en kant. Tuff bakom skärmen, du hade kissat ner dig om dessa grabbar prata med dig. Bete dig, snälla.

Skäms du på "mannen". Kalla mig vad du vill jag är ingen rasist, snarare realist. Jag säger att han är en kriminell zoomalie inte ALLA. Vill du ha kriminella invandrare i Sverige menar du? Sprängningar, skottlossningar, våldäkter osv osv, tycker du att det får vårt land på fötter menar du? Nej ja hade inte kissat ner mig, är uppväxt i Göteborg och dessa apor är vardagsmat så jag vet av erfarenhet hur man hanterar dessa avskum, som du också verkar glorifiera med tanken på ditt försvar av den kriminella apan. Bete dig du och väx upp.
Senast redigerad av fekknoo 2020-01-17 kl. 05:17.
Citera
2020-01-17, 05:46
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Jag skäms verkligen över att vara svensk, hur kan du ha ett sånt här ordförråd? Skäms du inte mannen? På riktigt nu det är bedrövligt många rasist kommentarer, snacka om att dra ALLA somalier över en kant. Tuff bakom skärmen, du hade kissat ner dig om dessa grabbar prata med dig. Bete dig, snälla.
Nja en neger är en neger är en neger oavsett. Du kan flytta till kafferland om du inte trivs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in