2020-01-09, 00:30
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Lägger till gängtillhörighet i feta bokstäver. Tror detta ska stämma...

Poy blev ju dock DP/Lone Wolf i slutet eftersom har blev klippt av shottaz p.g.a goleri?
Citera
2020-01-09, 00:34
Citat:
Ursprungligen postat av VASH.
Måste tillägna att det sägs att maslah ska har varit ledare över alla dessa grabbar innan de splittras till (dp och shottaz) och var det som var typisk den galnaste. Hans farsa var en fyllis som brukade gå runt i Rinkeby. Och att han försökte ena dem efter izzys död men.

Masse var en snäll grabb sluta smutskasta
Citera
2020-01-09, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Då måste jag ha fått fel info då!. jag försöker inte smutskasta en död individ.
Citera
2020-01-09, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Nja han ska ha knivhuggit en polis som 12 åring i samband med omhöndertagandet av hans 13 åriga bror. Kan vara vice versa men oavsett inte snällt gjort.

https://www.expressen.se/nyheter/12-...nivskar-polis/
Citera
2020-01-09, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Vi får se, medhjälp till mord kan ge betydligt högreän 7 år

Om snuten team 1022 hade riktig span så kan dom identifiera skytten.

+tändsatspartiköar.... Vi får se

Efter 196 sidor med fel om vad denna grupp heter, era fucking nötter (hur i helvete får man 2022 till 1022?!?! Är ni 1000 år efter eller?) så rättar jag nu till detta

Polisgruppen heter 2022 SOM ÅRTALET dom satsat på att ha full kontroll över situationen

https://www.dn.se/sthlm/team-2022-ar...riminaliteten/

Jävla soppor
Senast redigerad av 420Soulja 2020-01-09 kl. 02:35.
Citera
2020-01-09, 02:28
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja
Efter 230 sidor med fel om vad denna grupp heter, era fucking nötter (hur i helvete får man 2022 till 1022?!?! Är ni 1000 år efter eller?) så rättar jag nu till detta

Polisgruppen heter 2022 SOM ÅRTALET dom satsat på att ha full kontroll över situationen

https://www.dn.se/sthlm/team-2022-ar...riminaliteten/

Jävla soppor
Du tror på riktigt polisen kommer ha kontroll på någon slags situation om två år?!

Vad talar för detta, tycker du, har man gjort studiebesök i Filippinerna eller vad är lösningen egentligen?

Kan vi rekrytera över alla gängledare till polisskolan kanske? Undrar bara vad moroten ska vara.. 🥕
Citera
2020-01-09, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Du tror på riktigt polisen kommer ha kontroll på någon slags situation om två år?!

Vad talar för detta, tycker du, har man gjort studiebesök i Filippinerna eller vad är lösningen egentligen?

Kan vi rekrytera över alla gängledare till polisskolan kanske? Undrar bara vad moroten ska vara.. 🥕

Men din infantila horunge, har jag skrivit någonstans att det är något jag tror att dom kommer ha? Jag skrev att det är därför dom kallar sig 2022, för att det är en satsning inom polisen på att ha läget under kontroll tills dess (om jag minns rätt ska tilläggas).
Alltså är det POLISEN som tror sig ha kontroll tills dess och INTE jag som tror det.

Läsförståelsen är så jävla dålig på flashback, man kan tro att 90% är efterblivna här
Citera
2020-01-09, 02:36
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Men din infantila horunge, har jag skrivit någonstans att det är något jag tror att dom kommer ha? Jag skrev att det är därför dom kallar sig 2022, för att det är en satsning inom polisen på att ha läget under kontroll tills dess (om jag minns rätt ska tilläggas).
Alltså är det POLISEN som tror sig ha kontroll tills dess och INTE jag som tror det.

Läsförståelsen är så jävla dålig på flashback, man kan tro att 90% är efterblivna här
Ok, förstår hur du menar.
Men låter ganska naivt bara. Ungefär som Trafikverkets nollvision.
Citera
2020-01-09, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Ok, förstår hur du menar.
Men låter ganska naivt bara. Ungefär som Trafikverkets nollvision.

Oavsett hur naivt det än är så är det inte mina åsikter

Regeringen och myndigheter under dom är ju naiva och efterblivna så vad förvånar det liksom
Citera
2020-01-09, 02:43
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Oavsett hur naivt det än är så är det inte mina åsikter

Regeringen och myndigheter under dom är ju naiva och efterblivna så vad förvånar det liksom
Verkar vara någon Stockholmsgrej. Kan inte se hela artikeln du länkar men verkar stå något om att 2022 förhindrar ett mord i månaden, inte illa ju.
Kanske borde infört något liknande i Malmö..

Hur ser polisnärvaron ut i Rinkeby, hur är det lokala kontoret stationerat?
Citera
2020-01-09, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger
Bara jag som har tänkt på hans låtar?
Har inte lyssnat så mycket på hans låtar men fastnat för PT:1.

Nu spekulerar jag lite och kan vara helt ute o cykla.
Men lite tankar bara.

"Har du sett folk som oss? (Tror faktiskt inte du gjort de)
Du kanske borde gått med oss (Det kanske du borde ha gjort)"

Kan referera till Poy om han har spelat dubbelt eller börjat gå över till några andra.

"Har du sett folk som oss? (On point, on point, on point)"
Tycker verkligen det låter som "on point, on point, on Poy". Ingen annan som tycker det?

"Han riskerade life, han gick loss (Vi tar dig innan du har rökt klart din marre-joint)"
Han riskerade sitt liv (inte livstid) och bröt sig loss, gick till ett annat gäng?
Sen ett hot om att man kommer ta han.

"Var inte rädd, B, du med oss"
Använder B istället för P då arabiskan inte har P. P för Poy.

"Vill du har rök? Jag ser till att du blir rökt
När han såg mig han frös, det lika med att han är död
Förr han bruka prata, han är tyst"

Poy kanske klagade på att det var dåligt med röka.
Hade Poy träffat Yasin efter att han släpptes?
Kanske inte hade sett han, det var kallt den kvällen och när han såg Yasin dyka upp, han frös för han visste att han kommer klippa han.
Någon som vet om Poy var pratade mycket? Han känns som den högljudda som pratar mycket.

"De är inga gangsters, de bara klagar
När man dyker upp på dem, folk de gillar klaga"

Hade Poy klagat mycket senaste tiden?

"Jag kan inte förlora, jag har låst mig"
Jag kan inte förlåta, jag har bestämt mig?

Fyll gärna på. Som sagt, bara lite spekulationer. Tror hans texter säger en hel del.
Dem hade träffats innan, ja. De där är bara spekulationer som aldrig någonsin kommer kunna bevisas. Vad har det med nånting o göra att poy skulle klagat liksom.. tror du bara övertänker
Citera
2020-01-09, 04:08
Citat:
Ursprungligen postat av SvaraMig
Nja han ska ha knivhuggit en polis som 12 åring i samband med omhöndertagandet av hans 13 åriga bror. Kan vara vice versa men oavsett inte snällt gjort.

https://www.expressen.se/nyheter/12-...nivskar-polis/

Du behöver inte länka, Jag vet redan dedär kände Masse väldigt väl han va en grabb med hjärtat på rätt plats. Bodde med han 1 år på ungddomshem sen börja vi chilla utanför de när båda blev släppta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in