2020-01-05, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Ännu är den siste idioten inte född 😂... Är du en riktig fanboy som sitter och tror på allt du läser på internet? Berätta gärna för mig hur det går till osv när man beställer ett sådant här upplägg. Jag vill så gärna veta det du vet.

Det är för fan ett gäng ungdomar som gått från att vara vänner till bittra fiender. Sen att DP gjort det till en affärsidé att skjuta några på sidan av är för fan INTE att vara contractor.

Du kan fan få in folk från Balkan för bättre pris och renhet.

Jag tror att vi alla här inne kan räknas lite till fanboys, så kalla mig gärna det om du vill. Idiot får du dock gärna behålla för dig själv.

Det är inte särskilt svårt, gäller bara att du känner rätt person/er. Dvs via vänners vänner, så går det att lösa. Jo exakt, det var precis det jag sa. Du kan, och har alltid kunnat beställa mord i Sverige och det går... som du nämner att få det mycket renare än vad DP gör, men då är priset dyrare.

Så bättre pris och renhet än 200k har jag väldigt svårt att tro, men för 600 så får du det.
Citera
2020-01-05, 01:58
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
För vilka pengar? Jag vet att en del tror på myten att dessa snubbar har pengar och tror att rapkarriären är en guldgruva men nej. Vad ska de betala en offning med? I natura? När tidigare FUPar släppts om dessa individer från Shottaz och DP så har det gått att läsa om swischtiggande sms på löjliga belopp.

Vem av dessa sitter på stora belopp som de har "över" och inte behövs att köpa nytt ladd och röka att sälja? Ingen. De ha inga pengar till en offning

Hasch och koksleveranserna sker på krita, vinsten bränns medans varorna säljs.förutom originalkostnasen då.

Sen börjar cykeln om.

Kanske någon av dom är smarta nog att gräva ner cash dåoch då.

Offtopic: jag e helt inne i hundar och jag har lekt med tanken att träna upp en för att leta pengar. Jag bor i området och skogen mellan Rinkeby skalla är inte jättestor, det måste finnas fett med pengar vapen och droger där, nedgrävda.
Citera
2020-01-05, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Hasch och koksleveranserna sker på krita, vinsten bränns medans varorna säljs.förutom originalkostnasen då.

Sen börjar cykeln om.

Offtopic: jag e helt inne i hundar och jag har lekt med tanken att träna upp en för att leta pengar. Jag bor i området och skogen mellan Rinkeby skalla är inte jättestor, det måste finnas fett med pengar vapen och droger där, nedgrävda.

När man jagar pengar hamnar man i ekorrhjulet. De tror väl att dom lämnat svenssonlivet men de lever det, bara till ett sämre förhållande mellan risk:avkastning
Citera
2020-01-05, 02:07
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allmanbildat
Jag tror att vi alla här inne kan räknas lite till fanboys, så kalla mig gärna det om du vill. Idiot får du dock gärna behålla för dig själv.

Det är inte särskilt svårt, gäller bara att du känner rätt person/er. Dvs via vänners vänner, så går det att lösa. Jo exakt, det var precis det jag sa. Du kan, och har alltid kunnat beställa mord i Sverige och det går... som du nämner att få det mycket renare än vad DP gör, men då är priset dyrare.

Så bättre pris och renhet än 200k har jag väldigt svårt att tro, men för 600 så får du det.

Det får stå för dig, är inte ett dugg imponerad faktiskt... dessutom var jag ironisk när jag bad dig berätta. Hur många personer har du tänkt att gå igenom inför ett sk beställningsmord? Snart vet ju hela din bekantskapskrets, deras vänner samt deras vänners vänner osv om att det är du som beställt det? - Inte så vidare smart right?

Sorry att jag kallade dig idiot det var lågt.
Citera
2020-01-05, 02:11
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:

Sen börjar cykeln om.

Du kan garanterat hitta det du nämner i skogarna runt områdena. Finns nog tom chans att du skulle kunna hitta det utan hund om letade riktigt noga . Det finns i de flera portar, ventilations luckor, källarförråd oxå...
Senast redigerad av Zebraut 2020-01-05 kl. 02:15.
Citera
2020-01-05, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0ta
Trådstjärnan borde med facit i hand kvävts med en kudde på BB, han motsvarade ”fördomarna” med råge.

https://petterssonsblogg.se/2020/01/...an-var-sex-ar/
En sjuk individ. Hjärnskadad och förmodligen utan räddning.
Citera
2020-01-05, 02:13
Medlem
Tuttarna-I-Soppans avatar
Citat:

Sen börjar cykeln om.

mm å när du väl står där med spaden å gräver för fullt så blir du blyad med en nia i nacken
Citera
2020-01-05, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Det får stå för dig, är inte ett dugg imponerad faktiskt... dessutom var jag ironisk när jag bad dig berätta. Hur många personer har du tänkt att gå igenom inför ett sk beställningsmord? Snart vet ju hela din bekantskapskrets, deras vänner samt deras vänners vänner osv om att det är du som beställt det? - Inte så vidare smart right?

Sorry att jag kallade dig idiot det var lågt.

Jag är inte heller imponerad, snarare fascinerad. Spenderar många timmar i trådar som detta... just pga min fascination.

Jag har olika typer utav bekantskapskretser, i vissa så stämmer det du nämner... alla talar om allt. Sen har jag andra typer, där det man pratar om allt som oftast stannar mellan de som hört. Räcker med att tala med en, som talar med en annan.

Med det sagt. Att beställa ett mord på någon är rent idiotiskt och självklart får man räkna med att bli påkommen om man skulle göra det. Det tillhör liksom lite spelets regler... men det gäller oavsett vem du beställer det från, dina balkan krigare inräknat.
Citera
2020-01-05, 02:26
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Varför i helvete står man utanför bilen och pratar om man ringer dit Poy? Självklart så sätter man sig i bilen för att undvika att någon utomstående kan höra.

Det beror på vad man pratar om, din lilla kretin
Citera
2020-01-05, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allmanbildat
DP var/är Contractors. Det går och har alltid gått att köpa mord i Sverige. Skillnaden var dock att DP drog ner priset å det grövsta. Vad jag har hört låg ett mord på 600k medans DP i regel tar 200k för samma uppgift.

Dessutom är de väldigt duktiga. They get the job done, vilket är precis det som den som lägger en beställning vill.
Ayye var den första i deras ålder som började med beställningsmord. När han var 17-18 det var från honom DP fick idéen ifrån.
Citera
2020-01-05, 02:34
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Du har verkligen inte varit i dom här svängarna, det kan jag se redan nu. Max 7 år för Yasin om han överhuvudtaget blir dömd. Springpojkarna kommer att ta på sig skulden för detta.

Du har INGEN aning om bevisläget, om yasin har tändsatspartiklar som matchar BO

Och om spanarna och eller team 1022 va vittnen med kameror

Berätta då hur fan springpojkarna ska ta på sig nånting.

Jag bor i området, var bor du? Luleå?
Citera
2020-01-05, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donjonez
Ayye var den första i deras ålder som började med beställningsmord. När han var 17-18 det var från honom DP fick idéen ifrån.

Okej, så kan det mkt väl vara. Vem som var först med vad har jag ingen koll på, tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in