2020-01-02, 17:17
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filip1990
Nej annan person

Detta är Kevin han rappar brutala texter haha och säger free Farre så vem vet. Han verkar supporta Shottaz
https://www.instagram.com/p/B6oMYYhh..._web_copy_link
Inte ens etniska svenskar har jobb längre ser jag . Istället väljer dom gatan och gangster rappen. Det går bra för Sverige nu
Citera
2020-01-02, 17:17
Medlem
Ni som försöker försvara Yasin om att han inte är så ond,

0:18 på videon är han.
https://youtu.be/YUHNjPWRARg
Citera
2020-01-02, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle

Får man inte ha kul?😂 Vadå tror du han ska gå bomba deras station eller?
Citera
2020-01-02, 17:25
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:

Bor det 90% invandrare i Rinkeby? Låter lite överdrivet men vafan vet jag. Det enda jag kan tänka på när jag hör den norska rösten är "klippa din tung" klippet från Rosengård.
Citera
2020-01-02, 17:34
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:

Aaja, så farlig låter han inte...
Citera
2020-01-02, 17:41
Medlem
Kan nog stämma.
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Bor det 90% invandrare i Rinkeby? Låter lite överdrivet men vafan vet jag. Det enda jag kan tänka på när jag hör den norska rösten är "klippa din tung" klippet från Rosengård.
Citera
2020-01-02, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare

Beror på vad man menar med invandrare.

Om du menar folk som är födda i ett annat land än Sverige så låter det överdrivet mycket. Men om man räknar in barnen till de som flyttat hit från typ Somalia och arabländer så låter det nästan lite lite.
Andelen etniska svenskar i Rinkeby borde max vara 3-7%. Det är min gissning. Och de svenskarna är nog fattigpensionärer.
Senast redigerad av shinker 2020-01-02 kl. 18:00.
Citera
2020-01-02, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
Imorgon vid klockan 12 senaste måste åklagaren bevisa att dem är ”skyldiga”..

De kommer släppas. Kanske att (någon) av de får stanna kvar, men majoriteten av de är ute på gatan snart igen. Ska man gå efter hur det brukar se ut rå är det nog så.
Citera
2020-01-02, 18:02
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shinker
Beror på vad man menar med invandrare.

Om du menar folk som är födda i ett annat land än Sverige så låter det överdrivet mycket. Men om man räknar in barnen till de som flyttat hit från typ Somalia och arabländer så låter det nästan lite lite.
Andelen etniska svenskar i Rinkeby borde max vara 3-7%. Det är min gissning. Och de svenskarna är nog fattigpensionärer.

Jag vet inte vad dom menar i klippet men dom säger det likväl, se på det o lyssna.
Citera
2020-01-02, 18:03
Medlem
Ayye har uppdaterat sin instagram story, men det verkar vara en gammal bild från Dubai.
Citera
2020-01-02, 18:06
Medlem
Amsvartners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shinker
De kommer släppas. Kanske att (någon) av de får stanna kvar, men majoriteten av de är ute på gatan snart igen. Ska man gå efter hur det brukar se ut rå är det nog så.

Ibland så är det inte helt fel att släppa ut drägget, (vi pratar faktiskt om individer med iq som korrelerar med deras skonummer), för att helt enkelt skicka span på dom.

Men om det är så i detta fallet är väl tveksamt, det visar väl sig.
Citera
2020-01-02, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Inte ens etniska svenskar har jobb längre ser jag . Istället väljer dom gatan och gangster rappen. Det går bra för Sverige nu

Alla småungar som vill verka coola och tuffa idag låter precis så, oavsett etnicitet. Det är det nya sättet att föra sin talan på i Sverige. Eller aa nya...... Det har pågått ett tag nu...

Riktigt pinsamt. Jag förstår om du är 10-14 år, men när du är 17-30 och låter så, då är du att betrakta som ett glasmongo. Om du är svensk och låter så efter en viss ålder så är du ett handikapp. Min högst personliga åsikt. Även invandrare som låter så när de kan prata svenska är pinsamma, men inte riktigt lika pinsamma som svenskarna.

Men alla är fria att låta som de vill.
Senast redigerad av shinker 2020-01-02 kl. 18:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in