2020-01-04, 17:05
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashisshit
Hur många av pojkarna som pissar på Jaffar i videon lever idag?

Jag har faktiskt ingen aning, men finns kanske nån lokal stjärna i tråden som vet?
Citera
2020-01-04, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Att döma av livleakvideon så verkar Yasin inte vara den största gangstern precis. Han kommer att gola som en liten spinkig fågel när polisen börjar pressa. Kom ihåg var ni läste det först

Du blandar ihop Yasin och Jaffar, jaffar är den som blev nedpissad.
Citera
2020-01-04, 17:07
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Att döma av livleakvideon så verkar Yasin inte vara den största gangstern precis. Han kommer att gola som en liten spinkig fågel när polisen börjar pressa. Kom ihåg var ni läste det först

Fast han som blir pissad på heter väl Jaffar tror jag? Kanske släkting till Yasin?
Citera
2020-01-04, 17:07
Medlem
Citat:

Tänker du på denna? https://www.liveleak.com/view?t=bd6_1504566825
Det är inte Yasin utan Jaffar. Både Jaffar och Yasin har suttit inne efter denna händelsen och jag är ganska säker på att ingen av dom är golare.
Citera
2020-01-04, 17:14
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Här är hans största hit: https://www.youtube.com/watch?v=t3fiYwWj38I
Han har fler äldre låtar som är jättebra, om man nu fattar innebörden av texterna😍
Citera
2020-01-04, 17:14
Medlem
Tror att alla i videon lever ön
Citera
2020-01-04, 17:15
Medlem
Sharm0tas avatar
Jag vet inte om denna gamla länk postats i tråden men den ger en bra bild av de rappande trådpersonerna.

”RINKEBY. I gängkrigets Stockholm odlar förebilderna polishat, vapen- och narkotikaromantik i hiphop-musik som spelats miljontals gånger på Spotify.
Bakom fasaden finns verkligheten:
Rinkebyrapparna Yasin Byn och Jaffar Byn som dömts till långa fängelsestraff för vapenbrott – och nu sörjer sina fem ihjälskjutna vänner.
Och rapparen från Dalen som sitter häktad för grovt vapenbrott. När han avslöjades fanns både mannen som i helgen mördades i Dalen och den misstänkte för mordet i bilen.
Det här är berättelsen om rapparna och gängkriget.”

https://www.expressen.se/kronikorer/...er-lyssningar/
Citera
2020-01-04, 17:15
Medlem
Citat:

Är det inte Jaffar som syns i den videon och inte Yasin?
Citera
2020-01-04, 17:16
Medlem
fattyacids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Fast han som blir pissad på heter väl Jaffar tror jag? Kanske släkting till Yasin?

Yes, det var Jaffar. Och de är inte släkt.
Citera
2020-01-04, 17:16
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsvartner
Herrejävlar va kasst, att han ens i störst i sin trappuppgång är en gåta
Lyssna på några av dom äldre av han, faktiskt mycket givande om man lyssnar på textens innebörd😢♥️
Citera
2020-01-04, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashisshit
Hur många av pojkarna som pissar på Jaffar i videon lever idag?
Verkar som att alla lever, enligt vad jag minns så skrev folk i tråden som handlade om den grejen att killen med mörka rösten var "shobre" och han som säger "såna här e studiobanditer" i början ska vara Makkan.

Sen är det en kille med en lite hes röst som säger "täck inte ditt ansikte" vid 0:34 ungefär, vem är det? Musse?
Citera
2020-01-04, 17:37
Medlem
Parasit-Negers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4lteser
Verkar som att alla lever, enligt vad jag minns så skrev folk i tråden som handlade om den grejen att killen med mörka rösten var "shobre" och han som säger "såna här e studiobanditer" i början ska vara Makkan.

Sen är det en kille med en lite hes röst som säger "täck inte ditt ansikte" vid 0:34 ungefär, vem är det? Musse?
Citat:
Ursprungligen postat av Kingcash91
Tror att alla i videon lever ön
men dom flesta sitter väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här