2020-01-15, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Man får ju rimligen inte så jättemycket för en 33-åring så det mesta skulle väl framstå som ett skambud, värdet på spelaren för Bajen kan såklart vara högre än så dock. På sätt och vis kan man väl förstå att han blir upprörd över att Bajen eventuellt sagt nej, då det antagligen är hans sista chans att dra in lite större cash till familjen, men visst det är inte ok att strejka.
Märkligt låg summa när det kommer från kineserna som är så glada att hosta upp annars. Var ju kineser som pröjsade 12 mille för en 31-årig Dibba liksom som ändå är en betydligt sämre fotbollsspelare än Niko.

Hursomhelst. Niko är en av våra viktigaste spelare och att sälja en sådan för 2.5 mille när man ska tävla om SM-guldet samt spela i Europa är ju förstås en ickefråga. Bara att respektera om man står under kontrakt.
Hela aik-soppan kunde jag förlåta och lägga bakom mig men inte detta om det visar sig att han avstått träning pga missnöje.

Om jag stannat hemma från jobbet i ren protest varje gång jag var missnöjd med mina chefer hade jag fan jobbat deltid.
Citera
2020-01-15, 18:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Nikola Djurdjic verkar ha lite för höga tankar om sig själv!

Han har redan lärt sig av Z. Bråka lite om du vill till en klubb som ger dig mer flis.

Hur gör den trogne hundvalpen Rogic?
Citera
2020-01-15, 18:53
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han har redan lärt sig av Z. Bråka lite om du vill till en klubb som ger dig mer flis.

Hur gör den trogne hundvalpen Rogic?

Spelade Djurdjic och Rogic i samma veva i Malmö eller var dom där i olika perioder?
Citera
2020-01-15, 19:03
Medlem
Citat:
Spelade Djurdjic och Rogic i samma veva i Malmö eller var dom där i olika perioder?
Samma veva. De spelade även tillsammans i Randers. Maxwell-Zlatan relation på dem.
Citera
2020-01-15, 19:06
Medlem
Wads avatar
Han heter Rodić för i helvete
Citera
2020-01-15, 19:07
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

8 juli 2015: Mittfältaren Vladimir Rodić går med i klubben på ett tre och ett halvt års kontrakt, övergång från serbiska Rad. Han stannar fram till sommaren -16.

17 juli 2015: Anfallaren Nikola Đurđić lånas in sex månader från tyska Augsburg.
Citera
2020-01-15, 19:09
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad

Klart han heter Rodic 😉
Citera
2020-01-15, 19:14
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Samma veva. De spelade även tillsammans i Randers. Maxwell-Zlatan relation på dem.

Okej då känner dom varandra väl med andra ord.

Citat:
8 juli 2015: Mittfältaren Vladimir Rodić går med i klubben på ett tre och ett halvt års kontrakt, övergång från serbiska Rad. Han stannar fram till sommaren -16.

17 juli 2015: Anfallaren Nikola Đurđić lånas in sex månader från tyska Augsburg.

Aha okej då är dom nog bra kompisar.
Citera
2020-01-15, 19:14
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad

Tänk på blodtrycket, min vän. Som icke ZIF-fans har jag inte jättekoll namnen i er trupp.
Citera
2020-01-15, 19:29
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Märkligt låg summa när det kommer från kineserna som är så glada att hosta upp annars. Var ju kineser som pröjsade 12 mille för en 31-årig Dibba liksom som ändå är en betydligt sämre fotbollsspelare än Niko.

Hursomhelst. Niko är en av våra viktigaste spelare och att sälja en sådan för 2.5 mille när man ska tävla om SM-guldet samt spela i Europa är ju förstås en ickefråga. Bara att respektera om man står under kontrakt.
Hela aik-soppan kunde jag förlåta och lägga bakom mig men inte detta om det visar sig att han avstått träning pga missnöje.

Om jag stannat hemma från jobbet i ren protest varje gång jag var missnöjd med mina chefer hade jag fan jobbat deltid.

Vad var AIK soppan för något?
Citera
2020-01-15, 19:30
Medlem
Wads avatar
Citat:
Tänk på blodtrycket, min vän. Som icke ZIF-fans har jag inte jättekoll namnen i er trupp.
Jag trodde du som rutinerad mff-are hade koll på era forna spelare

Tack för omtanken förresten!
Citera
2020-01-15, 19:33
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Vad var AIK soppan för något?

Djurdjic var på samma klubb där AIK firade guld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera