Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Man får ju rimligen inte så jättemycket för en 33-åring så det mesta skulle väl framstå som ett skambud, värdet på spelaren för Bajen kan såklart vara högre än så dock. På sätt och vis kan man väl förstå att han blir upprörd över att Bajen eventuellt sagt nej, då det antagligen är hans sista chans att dra in lite större cash till familjen, men visst det är inte ok att strejka.
Märkligt låg summa när det kommer från kineserna som är så glada att hosta upp annars. Var ju kineser som pröjsade 12 mille för en 31-årig Dibba liksom som ändå är en betydligt sämre fotbollsspelare än Niko.
Hursomhelst. Niko är en av våra viktigaste spelare och att sälja en sådan för 2.5 mille när man ska tävla om SM-guldet samt spela i Europa är ju förstås en ickefråga. Bara att respektera om man står under kontrakt.
Hela aik-soppan kunde jag förlåta och lägga bakom mig men inte detta om det visar sig att han avstått träning pga missnöje.
Om jag stannat hemma från jobbet i ren protest varje gång jag var missnöjd med mina chefer hade jag fan jobbat deltid.