2020-01-12, 15:11
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Ludwigson har ju på pappret åstadkommit betydligt mycket mer än Leo än så länge.

Unnar Leo allt gott, tyvärr dock inte i den där klubben.

Aha, du menar att Ludwigson var med i Gladiatorerna 2016 är en bra pappersmerit?
Citera
2020-01-12, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Aha, du menar att Ludwigson var med i Gladiatorerna 2016 är en bra pappersmerit?
Lika låg nivå på dig som vanligt ser jag.
Citera
2020-01-12, 15:24
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Lika låg nivå på dig som vanligt ser jag.

Ludwigsson: 59 matcher i superettan.

Bengtsson: 34 allsvenska matcher och 30 matcher i superettan. (10 m i Sv.Cupen.)

Jag tycker nog att Leo är mer meriterad. Antal mål har jag inte tagit med p.g.a de spelar på olika positioner.

Kul att du som vanligt är på gott humör.
Citera
2020-01-12, 15:31
Medlem
031GLENNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Jakob Johansson har köpt hus i Stenungsund, pågår förhandlingar med Blåvitt, kommer först i sommar enligt Wulcan.

Mycket bra nyheter om det stämmer men Wulcan brukar ha hyfsad koll.

Årets värvning! Betyder att det går att sälja Hasse och/eller Agge också
Citera
2020-01-12, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ludwigsson: 59 matcher i superettan.

Bengtsson: 34 allsvenska matcher och 30 matcher i superettan. (10 m i Sv.Cupen.)

Jag tycker nog att Leo är mer meriterad. Antal mål har jag inte tagit med p.g.a de spelar på olika positioner.

Kul att du som vanligt är på gott humör.
Meriterad är en sak, dock inte det jag pratade om. Men Leo har i stort sett inte fått någonting gjort i Bajen utöver en snygg assist mot dif häromåret. Är det det enda man gjort på 34 allsvenska matcher står det rätt klart att han inte har det som krävs för att färga i allsvenskan.
Färgade inte alltför mycket heller vad jag uppfattade det som under hans matcher i Superettan. Till skillnad från Ludwigson som varit grym i Örgryte.

Bortsett från att Leo är Stockholmare och Bajare tar jag Ludwigson alla dagar i veckan före.
Citera
2020-01-12, 15:34
Medlem
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/vill-kopa-loss-djurdjic-kjartansson-kan-ersatta/

"Nikola Djurdjic kan lämna Hammarby inför kommande säsong - och enligt SportExpressens uppgifter vill en klubb i Kina köpa loss anfallaren från Bajen.

Samtidigt jobbar Hammarby på att ta in Vidar Örn Kjartansson.

- Det finns intressen från flera olika länder, men Vidar har bara bra minnen från Hammarby, säger hans agent Olafur Gardarsson."

Skulle vara oerhört tungt att tappa Djurdjic, dock tror jag inte vi släpper han för en summa som inte är rejält tilltagen med tanke på vart man säljer och att han har 2 år kvar på kontraktet.
Citera
2020-01-12, 15:45
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av einsteincrew
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/vill-kopa-loss-djurdjic-kjartansson-kan-ersatta/

"Nikola Djurdjic kan lämna Hammarby inför kommande säsong - och enligt SportExpressens uppgifter vill en klubb i Kina köpa loss anfallaren från Bajen.

- Det finns intressen från flera olika länder, men Vidar har bara bra minnen från Hammarby, säger hans agent Olafur Gardarsson."

Skulle vara oerhört tungt att tappa Djurdjic, dock tror jag inte vi släpper han för en summa som inte är rejält tilltagen med tanke på vart man säljer och att han har 2 år kvar på kontraktet.

Väl tilltagen? Han är 33 år ffs
Citera
2020-01-12, 15:49
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Jakob Johansson har köpt hus i Stenungsund, pågår förhandlingar med Blåvitt, kommer först i sommar enligt Wulcan.

Mycket bra nyheter om det stämmer men Wulcan brukar ha hyfsad koll.

Grymt bra värvning på förhand om det går i lås. Svårt att riktigt veta vart han står efter skadorna såklart, men före korsbandsskadan mot Italien så var han Sveriges bästa mittfältare tycker jag.
Citera
2020-01-12, 16:14
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 031GLENN
Årets värvning! Betyder att det går att sälja Hasse och/eller Agge också

Troligtvis men om Jakob anländer till sommaren så kan man i alla fall hoppas på att både Hasse och Erling stannar till sommaren.
Citera
2020-01-12, 16:18
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av einsteincrew

Neeeej... under 20 miljoner blir jag besviken.
Citera
2020-01-12, 17:42
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Grymt bra värvning på förhand om det går i lås. Svårt att riktigt veta vart han står efter skadorna såklart, men före korsbandsskadan mot Italien så var han Sveriges bästa mittfältare tycker jag.

Hur är hans skadeläge?
Citera
2020-01-12, 18:35
Medlem
a.e.gs avatar
Stefanelli klar för chilensk klubb. går gratis. då kan han röka på hur mycket han vill men sådant smuts vill vi inte ha i AIK.

Hjärtliga hälsningsr-
a.e.g med personal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in