Citat:
Ursprungligen postat av
mikeymikey
Ja, Bjärsmyr hade väl ca 200 000 kr/månaden plus miljoner i sign on, och det motsvarade inte hans insatser på långa vägar.
Kan han tänka sig spela för en normal lön så visst men frågan är om han nöjer sig med det.
Skulle nog ändå se en betydligt bättre mittback som tex Da Graca skulle kunna utvecklas bredvid.
Han lär inte få nåt monsterkontrakt direkt nu nä.
Rimligt att han får ett typ 1,5års kontrakt med ett års option till en låg kostnad, det ger att vi har en mittback in som vi vet klarar allsvenskan utan problem och som kan vara med tills Wikström och eventuellt även Tolinsson vuxit till sig än mer och är aktuella för att vara mer bärande/startspelare.
Jag ser också som sagt helst en etta in, sedan vem som petas kommer det diskuteras om. Det kommer å andra sidan krävas tre bra gubbar där med tanke på schemat så man måste inte uttalat ha ett gjutet par.
Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Alltså är det bara jag som ändå är impad över Mjällbys nyförvärv. Tamimi nu senast, visst korttidskontrakt men det bygget börjar se fint ut, bör nog hålla sig kvar.
Mjällby har värvat mycket, gick bra i cupen (och har ju bra läge till semi om den startar upp) och har ju inte blivit svagare sedan dess direkt.
Skall bli kul att följa det gänget, jag har alltid gillat Strandvallen.
Citat:
Ursprungligen postat av
mikeymikey
Är det sista dagen detta fönstret är öppet?
imon, dagen innan det startar stängs det har jag läst.