2020-04-15, 18:56
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Säger det redan nu, Zlatan kommer lira officiella matcher för Hammarby.

Ja. Plast-Bajen drar ut på det, men det känns väldigt klart att Zlatan lirar nån match där.

En sak avvaktar man: Corona-restriktioner. Om Hammarby spelar med Zlatan vill man ha publik. Tjäna pengar. Släppa en särskild tröja med Ibrahimobic på ryggen.

Vore jag Kennedy hade jag tänkt vad fan som hände. En ikon och så kör de lite Zlatan och glömmer allt Kennedy gjort.

Typiskt Bajen dock. Coolt med Zlatan!
Citera
2020-04-16, 00:13
Medlem
feldgraus avatar
Höj nivån. Inlägg raderade. /Moderator

/feldgrau
Citera
2020-04-16, 10:12
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Ja. Plast-Bajen drar ut på det, men det känns väldigt klart att Zlatan lirar nån match där.

En sak avvaktar man: Corona-restriktioner. Om Hammarby spelar med Zlatan vill man ha publik. Tjäna pengar. Släppa en särskild tröja med Ibrahimobic på ryggen.

Vore jag Kennedy hade jag tänkt vad fan som hände. En ikon och så kör de lite Zlatan och glömmer allt Kennedy gjort.

Cirkusen är fulländad om clownen går dit.
Citera
2020-04-16, 12:09
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Lite väl mycket fria fantasier just nu kanske, ingen kommer glömma Kennedy och Zlatan kommer definitivt inte ta hans plats om det nu skulle bli så att han signar för bajen.

Tveksamt om han signar alls men om det blir av blir det väl efter hans kontrakt i Italien går ut, när svenska fönstret öppnar igen och om det spelas matcher tills dess. Vi är en bra bit ifrån något sådant just nu.
Citera
2020-04-16, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Lite väl mycket fria fantasier just nu kanske, ingen kommer glömma Kennedy och Zlatan kommer definitivt inte ta hans plats om det nu skulle bli så att han signar för bajen.

Tveksamt om han signar alls men om det blir av blir det väl efter hans kontrakt i Italien går ut, när svenska fönstret öppnar igen och om det spelas matcher tills dess. Vi är en bra bit ifrån något sådant just nu.

Inget att se här. Cirkulera.
Citera
2020-04-16, 19:14
Medlem
Jaha, då är det nästa utlandssvensk på besök nere på de mer sydligare breddgraderna som inte får någon lön, och dessutom hamnat i frysboxen: Daniel Sundgren.

Uttalar sig i Fotbolldirekt där han pratar öppet om situationen och att tränaren inte ens pratar med honom.

Oddsen på att hans kontrakt sägs upp i sommar och att det blir Danmark/AIK lagom till hösten?
Citera
2020-04-16, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Jaha, då är det nästa utlandssvensk på besök nere på de mer sydligare breddgraderna som inte får någon lön, och dessutom hamnat i frysboxen: Daniel Sundgren.

Uttalar sig i Fotbolldirekt där han pratar öppet om situationen och att tränaren inte ens pratar med honom.

Oddsen på att hans kontrakt sägs upp i sommar och att det blir Danmark/AIK lagom till hösten?
Vad förväntar man sig när man går till Grekland egentligen?

Det är en mer säker inkomstkälla att börja beckna gräs i Björns Trädgård än att spela elitfotboll i Grekland.
Citera
2020-04-17, 01:01
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Haha så sant. Efter 4 matcher kommer Zlatan ha Kennedy status. Så bajen funkar. Inga riktiga legender har funnits i den klubben som Johan Mjällby eller Stefan Rehn.
Citera
2020-04-17, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Haha så sant. Efter 4 matcher kommer Zlatan ha Kennedy status. Så bajen funkar. Inga riktiga legender har funnits i den klubben som Johan Mjällby eller Stefan Rehn.
Är det för att Kennedy gjort dubbla antalet matcher i Bajen gentemot Mjällby i gnaget eller för att Rehn därefter både tränat och spelat i rivalen Blåvitt som gör de till så mycket större ikoner i sin klubb?
Senast redigerad av TrogenHammarby 2020-04-17 kl. 06:09.
Citera
2020-04-17, 07:20
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

Så är historiebeskrivningen (delvis, inte helt koherent) när diffen med rasse-bias spekulerar. Skit i Zlatan.

Derbyt 23 maj. Är helt enig med Adolfsson. Zzzz...
Citera
2020-04-17, 10:09
Medlem
bagarn29s avatar
Z anklagade Janne för rasism, vad tycker han om att klubbkompis fäller sådana kommentarer?
Citera
2020-04-17, 10:44
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Alla dricker. Bagarn skrev ett meningslöst inlägg om Zlatan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in