2020-01-25, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rydberg1
Det bästa för Sverige vore att lösa ut alla svenskar rikligt som bor på koster, och samla all muslim skit där, sunni på ena sidan shia på den andra, så slapp vi alla föroreningar av resten av Sverige.

Absolut inte men tror inte denna tråden handlar om muslimer där av förstår jag inte uttalanden ni gör! Det handlar om
En kriminell som valt att leva ett liv där det inte finns någon annan utväg än fängelse/död!! Men att vara så äckligt kallblodig att ta någons liv framför barn/kvinnor är det lägsta man kan göra. Absolut ni får fira hur mycket ni vill men jag tror att ni borde lägga era pengar på lånen istället! Tiden ni tar er för att skriva rasist kommentarer borde ni ta o spendera på att koka lite vatten åt nudelsoppa du/ni ska äta ikväll! Inget är väl annorlunda mellan dig och en kriminell samma skit annan förpackning!!!!
Citera
2020-01-25, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rydberg1
😂😂😂 sover väldigt bra, och vad fet gäller mena mat så är det ett avslutat kapitel pga jag vill inte ha med skiten att göra, gäller alla mena företag.

Ser verkligen dig äga företag med din skrivstil!!! Skrattretande på en helt ny nivå. Som tidigare påtalat så äger du säkert falafel kiosken runt hörnet luktar mild sås hela vägen hit.
Citera
2020-01-25, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thebigbossross
Ser verkligen dig äga företag med din skrivstil!!! Skrattretande på en helt ny nivå. Som tidigare påtalat så äger du säkert falafel kiosken runt hörnet luktar mild sås hela vägen hit.
Langar tyvärr inte falafel, då jag tycker det är det vidrigaste jag haft i munnen, det var på någon restaurang i Göteborg, tror den var libanesisk, men tillbaka till det andra, brukar lägga ut jobb erbjudanden hos af, sedan går jag igenom precis alla ansökningar för att säkerställa att jag slänger alla dom som kommer från områden med stenkastande bilbrännare, finns ingen anledning att hjälpa total smuts, bara att pissa på och gå vidare.
Citera
2020-01-25, 19:04
Medlem
Budikates avatar
Lite konstruktiva inlägg hade varit klädsamt.
Istället för idioter som kallar varandra både det ena och det andra...

Det borde finnas någon icke analfabet som känner till den gripne mannen.
Vilka kretsar han rör sig i, hur han ”officiellt” försörjer sig osv.
Citera
2020-01-25, 19:47
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Budikate
Lite konstruktiva inlägg hade varit klädsamt.
Istället för idioter som kallar varandra både det ena och det andra...

Det borde finnas någon icke analfabet som känner till den gripne mannen.
Vilka kretsar han rör sig i, hur han ”officiellt” försörjer sig osv.
Det som är ute finns i tråden redan, du kan ju sammanställa det lite fint.
Citera
2020-01-25, 19:52
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Absolut inte men tror inte denna tråden handlar om muslimer där av förstår jag inte uttalanden ni gör! Det handlar om
En kriminell som valt att leva ett liv där det inte finns någon annan utväg än fängelse/död!! Men att vara så äckligt kallblodig att ta någons liv framför barn/kvinnor är det lägsta man kan göra. Absolut ni får fira hur mycket ni vill men jag tror att ni borde lägga era pengar på lånen istället! Tiden ni tar er för att skriva rasist kommentarer borde ni ta o spendera på att koka lite vatten åt nudelsoppa du/ni ska äta ikväll! Inget är väl annorlunda mellan dig och en kriminell samma skit annan förpackning!!!!

Kvinnorna som lever med kriminella avskum har valt detta, dom har även valt att skaffa barn med svinet. Dom har valt att låta sitt barn växa upp med risken att barnet/barnen skall se skiten det fick se. Blatten som dog förtjänade det, kvinnan och barnet/barnen som blev vittnen förtjänade det.
Riktigt synd att mördaren inte knäppte dom med.
Citera
2020-01-25, 21:57
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Kvinnorna som lever med kriminella avskum har valt detta, dom har även valt att skaffa barn med svinet. Dom har valt att låta sitt barn växa upp med risken att barnet/barnen skall se skiten det fick se. Blatten som dog förtjänade det, kvinnan och barnet/barnen som blev vittnen förtjänade det.

Menar du att barnen valt sina föräldrar, fru Lööf?
Citera
2020-01-25, 22:03
Medlem
Citat:
O du förtjänar detsamma
Citera
2020-01-26, 00:07
Medlem
Citat:

Tyckte nog synd om fel person gällande denna tråd🤫 Jag kommer hädan efter resten av mitt liv tycka synd om dig,tänk att leva med sådana tankar och aldrig öppet någonsin i ditt liv våga uttala dig🤣🤣🤣 Jag går förbi såna som dig inne på Ica o du ska bara veta hur synligt det är,ditt hat skiner som solen en varm sommar i öknen om du förstår mig rätt. Att kvinnorna gör valet själva JA absolut men barnen gör inte!!!!!
Citera
2020-01-26, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Fast han var ju inte internationellt efterlyst, eller hade något straffregister, enligt media, innan detta. Det säger väl sig själv att de fått hjälp av svensk polis för att komma fram till att han är deras misstänkte.

Ja det är väl inte speciellt svårt för svenska polisen att ta fram ett namn när mordet troligtvis utförts av någon med malmö koppling i london.. det tog nog inte dom lång tid att gå igenom alla flygningar till och från England via Köpenhamn och ringa in intressanta namn. Såvida grabben inte åkte roddbåt över och smög sig in i England...

Har killen dessutom dragit vidare till thailand via london är det väl ännu mer misstänksamt.
Citera
2020-01-26, 18:15
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:

Muslim är inte en ras, det är människa som har islam som sin religion. Det är otroligt hur många människor som drar rasistkortet då folk kritiserar människor pga en religion.
Senast redigerad av Happysmurf 2020-01-26 kl. 18:19.
Citera
2020-01-26, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Han var en narkotikasmugglare som trodde han var överklass men som sköts ner på gatan som den hund han var. Möjligtvis finns det kopplingar till Amir Mekky och en kidnappning av hans bror, som en kompanjon till Flamur ska ha genomfört och att detta kan vara hämnd. Nåt sånt tror jag.
Du har snurrat till det bedömt. Mekkys bror har inte kidnappats. Däremot har Mekky med anhang kidnappat någon med koppling till Dani Jude. Och Flamur och Jude skall vara kopplade.

Hursomhelst är det spännade då man kan spekulera hej vilt. Mekky har ju varit springpojke till en stor kriminell som nu är gripen och vad som nu händer på den fronten är intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in