2020-01-25, 00:08
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Vem syftar du på? Mekky är dansk medborgare. Men ja de har haft full avlysning på honom. Sen blev han minister i Los Suecos. Bra dokumentär för övrigt.

Handlar tråden om honom? Nej, jag menade givetvis killen som är häktad för Londonmordet.
Citera
2020-01-25, 00:25
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Handlar tråden om honom? Nej, jag menade givetvis killen som är häktad för Londonmordet.
Helt rätt. Dock många förgreningar i media med andra brott. Inte helt lätt att bena ut.
Citera
2020-01-25, 00:31
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Helt rätt. Dock många förgreningar i media med andra brott. Inte helt lätt att bena ut.

Nej, det är sant. Alla trådar med Malmörelaterad brottslighet har av någon anledning en tendens att komma att handla om A Mekky.
Citera
2020-01-25, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rydberg1
Men det roligaste är väl att när en mena neger tar tidsmaskinen genom Europa och landar 100 år framåt blir lite företagsamm, men förblir 400 år efter via religion, så därför kräver anhörig invandring som ska leva på allmosor från kristna människor, precis som bögboken koranen säger, falska djävla muslim horor.

Ja man kan ju lätt säga att du inte sover gott om natten när du ser en musse lyckas. Du kommer kanske dö olycklig ta o läs koranen så kan du sedan uttala dig. Jag har läst bägge kan saja daj att dem ääär rätt lllika i saj. Om du nu är bättre mer på läst så att säga än dessa smuts där ute så borde du ju ha läst båda! Men inte fan är du det när du skriver bög boken där sjönk din status till falafel mästare!!! Smuts
Citera
2020-01-25, 01:01
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thebigbossross
Ja man kan ju lätt säga att du inte sover gott om natten när du ser en musse lyckas. Du kommer kanske dö olycklig ta o läs koranen så kan du sedan uttala dig. Jag har läst bägge kan saja daj att dem ääär rätt lllika i saj. Om du nu är bättre mer på läst så att säga än dessa smuts där ute så borde du ju ha läst båda! Men inte fan är du det när du skriver bög boken där sjönk din status till falafel mästare!!! Smuts
Denna äckelmuslim lyckades ju jävligt bra!
Varje gång sånt här händer, firar jag med en 40 årig virre!
Tack blattesvinen!
Ont.
Var befinner sig albanens föräldrar?
Citera
2020-01-25, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Tack blattesvinen!
Ont.
Håller med dig varje dag i veckan och ännu mer under ramadan när jag festar till det med fläskkött och samlag innan solen går ner
Citera
2020-01-25, 12:27
Medlem
gronagubbens avatar
var sitter mördaren ?
Har läst allt från sverige danmark london.
Citera
2020-01-25, 13:02
Medlem
Jag tror Indierna kommer invadera Sverige under de kommande 10 åren. Därefter brukar kineserna komma. Åkte från Qatar till Köpenhamn. Sidan om var Stockholm gaten, mer än 50% som skulle till Stockholm var indier. 3 st blev stoppade i vår gate utan dokumentation. Väl på tåget över blir en indier insläppt trots att han inte har rätt papper med sig. Han sa bara att han skulle söka jobb i Malmö. Jag kan inte reglerna men verka märkligt. Enligt svensk turism så har intresset för Sverige från Indien ökat eklosionsartat.

Jag reagera på rubriken i denna grupp. Malmöbo skjuten i london. Han blev skjuten utanför sitt hem i London. Är man Malmöbo då?

Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Ser du det som ett tecken på kinesiskt världsövertagande när kineser ser till att avliva typer som stulit flera miljoner av dem? Det är snarare en problemlösning som går att sympatisera med, inte ett världsövertagande.

Albaner har ett dåligt rykte i Sverige, inte helt oförtjänt om man ska tillåta sig generalisera utifrån olika folkgrupper.
Friggebos uttalande är smått fantastiskt!

[url]https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/QlM
Citera
2020-01-25, 13:08
Medlem
Citat:
😂😂😂 sover väldigt bra, och vad fet gäller mena mat så är det ett avslutat kapitel pga jag vill inte ha med skiten att göra, gäller alla mena företag.
Citera
2020-01-25, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Tack blattesvinen!
Ont.

De är väl klart du gör Janne för du kan inget annat. Du sitter säkerligen med en skyllt på en 5 mille minst som du behöver glömma innan lägg dax. Du dricker sprit till frukost !!! Har jag fel.
Citera
2020-01-25, 13:41
Medlem
Citat:
De är väl klart du gör Janne för du kan inget annat. Du sitter säkerligen med en skyllt på en 5 mille minst som du behöver glömma innan lägg dax. Du dricker sprit till frukost !!! Har jag fel.
Det bästa för Sverige vore att lösa ut alla svenskar rikligt som bor på koster, och samla all muslim skit där, sunni på ena sidan shia på den andra, så slapp vi alla föroreningar av resten av Sverige.
Citera
2020-01-25, 13:45
Citat:
Ursprungligen postat av Rydberg1
Det bästa för Sverige vore att lösa ut alla svenskar rikligt som bor på koster, och samla all muslim skit där, sunni på ena sidan shia på den andra, så slapp vi alla föroreningar av resten av Sverige.

Väldigt sant. Vi blir fler och fler som tröttnat på skiten. Om inte dessa jävla raketforskare och pensionsräddare inte kan respektera vårt sätt att leva så kan de dra sig tillbaka till sina jävla skitländer. Men även om Kosterfolk är lite egna så är det lite fel med tvångsförflyttning, eller...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in