2019-12-28, 17:06
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Ovan presenterade du dig som antingen stock-dum, eller rysk propagandist.

Försökte var snäll och antyda att dina påståenden om att Ryssland har mer yttrandefrihet än Sverige var baserade i ett politiskt intresse från din sida att förleda folk att tro att det kanske kan vara så. De andra hittepåståenden om ”rättskipning” är ju lite för luddiga för att kommentera, så vi lämnar dem för nu.

Då du nu hävdar att du inte är politiskt eller geografiskt driven att säga ovan angående yttrandefriheten, utan faktiskt tror att det är så, så står det ju klart att bara det andra alternativet kvarstår. Du är stockdum. Eller, för att fortsätta vara snäll, så visar det sig att du tydligen är någonstans på en skala från infantil till helt pantad.

Här sitter riddaren och förvarar den fina demokratin som fängslar näthatare på Facebook och låter barnvåldtäksmän med hudfärgshandikapp gå fria.

Humor.
Citera
2019-12-28, 19:07
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Stockdum? Tror du i din enfald att det är en bra replik som öppnar en vettig diskussion? Och sedan fortsätter du i samma riktning. Dig ödslar jag inte en sekund till på.

Nej, det är ingen bra öppning på en diskussion. Det är bara ett konstaterande av fakta.
Om du nu är en sådan ryss-vän, varför tar du inte dina påsar och åker dit, där du får uttrycka dig fritt, och din röst verkligen räknas.
Citera
2019-12-28, 19:28
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Nej, det är ingen bra öppning på en diskussion. Det är bara ett konstaterande av fakta.
Om du nu är en sådan ryss-vän, varför tar du inte dina påsar och åker dit, där du får uttrycka dig fritt, och din röst verkligen räknas.

Varför flyttar du inte till Nordkorea, när du vill ha samma diktatur här?
Citera
2019-12-28, 22:05
Medlem
Citat:
Hahaha, prova med 40 år äldre. Dina teorier förutsätter att man inte förstår att saker och ting ändrar sig när man är gammal. Det gäller säkert din pappa. Sovjet var inte min bag. Ryssland anno 2019 har inget med Sovjet eller marxism att göra. Sverige är mer kommunistiskt än dagens Ryssland.
Jag håller med, jag verkligen hatar kommunism och är överens om din analys. Men Ryssland har fortfarande samma unkna människosyn som på kommunisttiden, se bara på idrotten. Jag önskar verkligen att man stänger av Ryssland från all idrott de närmaste 10 åren, i all idrott, utan undantag. Jag har enormt svårt att se en koppling till ett land med sådan människosyn, oavsett om det gäller idrott eller annat. De har ingen moral, åtminstone inte i historiskt västerländska mått.

Men visst, man kanske skall strunta i all form av moral och bara välkomna ryssarna för deras positiva syn mot hbtq-skitet, men jag gör inte det. En ryss är för mig ett hot och det krävs mååånga år innan jag ser dem som annat. Möjligen är det en generationsfråga, men ser man historiskt så har ju ryssarna varit ett hot mot Sverige sedan 1500-talet, och jag tror inte det kan svänga på ett fåtal år. Dessutom är de en helt annan nation, som inte har någonting med Sverige att göra. Vi får rädda våra problem utan hjälp från dem.
Citera
2019-12-28, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Från dagens Ring P1. En äldre man säger att invandrare beter sig som en ockupationsmakt när de våldtar, rånar, misshandlar, skjuter och spränger och Emanuel Karlsten börjar nästan att gråta och drar demokratiklausulen i sändningstillståndet.

09:00 minuter in i programmet. https://sverigesradio.se/ringp1

Här är länk: https://sndup.net/627c/SVT_Ring_P1_2019_12_26.ogg
Senast redigerad av www3 2019-12-28 kl. 22:33.
Citera
2019-12-29, 02:56
Medlem
Gösta Persson från Skövde talar klarspråk och säger: “Vi är redan ockuperade!”

https://www.youtube.com/watch?v=oViCeLXytsI
Citera
2019-12-29, 03:12
Medlem
Att Emanuel Karlsten är en fitta är väl knappast något nytt under solen. Skönt med en frisk fläkt från Skövde i alla fall
Citera
2019-12-29, 09:45
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Jag tror att det verkligen är direkt. Det hör man på att det ibland blir rundgång när den som ringer in har radion på. Hade det varit fördröjt hade man i stället hört den tidigare sändningen.
förvisso, men kan kanske bli det ändå. Tror vi sett fler troll som bara skulle ringa in och vråla könsord och rassegrejer om det vore fritt fram utan nån fördröjning och censur.
Citera
2019-12-29, 20:47
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Man märker ju att gubbfan har inget liv och hänger på Flashback. Måste vara en grov psykisk störning om man tror på sådant trams.

Ehum.... Eller har han lärt sig av historien... Iran, som ett exempel.. Kommunisterna bjöd in muslimer till landet och islamisterna tog sedan över allt mer o hade ihjäl vartenda sekulär kommunist efter det...
Citera
2019-12-30, 02:26
Medlem
Citat:
Ovan presenterade du dig som antingen stock-dum, eller rysk propagandist.

Försökte var snäll och antyda att dina påståenden om att Ryssland har mer yttrandefrihet än Sverige var baserade i ett politiskt intresse från din sida att förleda folk att tro att det kanske kan vara så. De andra hittepåståenden om ”rättskipning” är ju lite för luddiga för att kommentera, så vi lämnar dem för nu.

Då du nu hävdar att du inte är politiskt eller geografiskt driven att säga ovan angående yttrandefriheten, utan faktiskt tror att det är så, så står det ju klart att bara det andra alternativet kvarstår. Du är stockdum. Eller, för att fortsätta vara snäll, så visar det sig att du tydligen är någonstans på en skala från infantil till helt pantad.

Så hur mycket längre fängelsestraff skulle Dan Park dömts till om han istället hade varit verksam i Ryssland?
Citera
2019-12-30, 11:03
Medlem
Citat:
Men de flesta är som jag. Dvs, jag skiter högaktningsfullt om de lever i egna slutna grupperingar. Det är tom att jag föredrar det.

Nej, de flesta är inte som du och skiter i att de lever i sina egna grupperingar. Jag har inte hört någon anse att det är att föredra att Sverige får områden där helt andra normer och regler gäller, gentemot att de som kommit hit faktiskt anpassar sig och umgås med svenskar.

Citat:
Svenskar som flyttar till Spanien, för det är väl dem du tänker på, röjer inte runt bland värdfolket och stjäl, misshandlar, rånar och våldtar. Inte heller lever de på värdfolket gemensamma sparad medel. Det gör blattarna i Sverige. Det är problemet. Inget annat.
Deras sjuka kulturyttringar inom sin egen grupp(och det är just där de skall göra det) skiter jag i.

Det är bara endel av problemet. Att du inte har något problem med att Sverige blir etniskt och kulturellt fullständigt segregerat får stå för dig - jag tror dock du är ganska ensam om att inte se det som ett problem. Det är dessutom, enligt mig, en väldigt farlig utveckling som verkligen bäddar för konflikter i framtiden.
Citera
2020-01-02, 15:58
Medlem
Sverige är redan ockuperat av invandrare och attacker på tvättstugan av invandrargäng

Vad säger PK-mafia om alla dessa importerade problem och kriser som de vurmade för?

Det är dags att ta bladet från munnen och säga som det är "Sverige är redan ockuperat av invandrare och attacker på tvättstugan av invandrargäng med knivar och machete är ett nytt importerat fenomen i Sverige"

https://www.youtube.com/watch?v=5oVGWk_v6z4

Äldre man ringer P1 och ger information om läget i Sverige och hotet från invandringen. Hög nervositet hos lögnmedia som inte kan sopa sanningen under mattan längre

https://www.youtube.com/watch?v=Hbj6CMDc5Tk

Gösta Persson från Skövde ringer in till "Ring P1" och här gott folk, här är ett tydligt bevis på så kallad "agendasättande journalistik" ~~~~~ Karln har helt rätt men på TV och Radiohuset blir nervositeten ytterst påtaglig. ~~~~~ Programledaren Emanuel Karlsten blev oerhört nervös när mannen kallade massinvandringen med våldtäkter, sprängningar, rån etc etc för en "ockupationsmakts" förfarande samt kallade Stefan Löfvens regering för "den inre fienden" betydligt farligare än Ryssland pga att regeringen kallar denna ockupationsmakt för "nyanlända" och således går all in med mörkläggning. ~~~~~~ Liveinspelning & direktsändningar blir vår räddning. Dessa är svåra att stänga ner i Regimens "digitala bokbål" då garanterat många fler än jag spelade in och spred...

Ring P1: Gösta Persson från Skövde: “Vi är redan ockuperade av invandrare!”

https://www.youtube.com/watch?v=oViCeLXytsI

Verkligheten om invandringen och importerade kriser hinner ikapp ljugande journalister på public service, som inte kan dölja krisen längre och alla dessa enorma importerade problem tack vare invandringen
Senast redigerad av Saralund 2020-01-02 kl. 16:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in