2019-12-22, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Nej, man är fanimej trött på att hela tiden behöva "vårda" språket av rädsla för att förolämpa någon. Det är slut på den skiten nu. Man ska kunna säga att man röstar SD utan att behöva skämmas eller oroa sig för vad andra tycker. Man ska kunna säga att packet som rånar barn och gamla i grupp, gruppvåldtar och bränner bilar, skjuter varandra och kastar granater på blåljuspersonal ska ut. Att vara mjäkig svensk som knyter näven i fickan har inte fungerat senaste 20 åren, och nu när det är som värst, nä då ska det tissals och tasslas kring ursprung av förövare och det ska märks för att inte gynna "rasismen" och det ska bjudas på fika och bullar. Fuck that. Ta debatten.

Precis håller med till fullo. . låt folk få vara arga..vi har rätt till det. .
Citera
2019-12-22, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PoLisHesTen
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Du kommer aldrig tjäna på mångkultur så varför vill du ha det?
Citera
2019-12-22, 13:55
Avslutad
Ifall man lämnar sitt land pågrund av att man är så svag att man inte orkar kämpa för dess överlevnad då är jag faktiskt bara glad att du som person då flyttar, vi behöver ej svaga folk. De riktiga männen stannar och slåss. För nationen, för friheten och för vårat folk.
Citera
2019-12-22, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PoLisHesTen
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Indianerna fick sällskap seriöst kan inte du åka till ett indianreservat och berätta om hur fantastiskt det blev efter att de fick sällskap av den vite mannen.
Citera
2019-12-22, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Nej det är invandrrare som blir dödade i sverige !!

möjligtvis, men då av andra invandrare
Citera
2019-12-22, 14:03
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Nej, man är fanimej trött på att hela tiden behöva "vårda" språket av rädsla för att förolämpa någon. Det är slut på den skiten nu. Man ska kunna säga att man röstar SD utan att behöva skämmas eller oroa sig för vad andra tycker. Man ska kunna säga att packet som rånar barn och gamla i grupp, gruppvåldtar och bränner bilar, skjuter varandra och kastar granater på blåljuspersonal ska ut. Att vara mjäkig svensk som knyter näven i fickan har inte fungerat senaste 20 åren, och nu när det är som värst, nä då ska det tissals och tasslas kring ursprung av förövare och det ska märks för att inte gynna "rasismen" och det ska bjudas på fika och bullar. Fuck that. Ta debatten.

Du missade min poäng, man kan säga precis allt det som du skriver i ditt inlägg , inga problem alls, det är dock ordvalen från tidigare inlägg som jag syftade på, som är rätt grova och totalt onödiga.

Det går att framföra vilken kritik som helst och det är absolut inga problem att säga att man röstar på SD eller Afs, det är när man skriver som en isis-terrorist som det blir ett problem och det både skrämmer bort folk som börjar titta mer åt detta hållet och det används också av etablisemanget för att visa på hur sjuka, onda och galna invandringskritiker är samt hur lågt och sjukt flashback är.

Vad är det som är svårt med att sprida kunskap och information samt framföra sin kritik och sina åsikter utan att använda mycket grova ord?
Citera
2019-12-22, 14:10
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Du missade min poäng, man kan säga precis allt det som du skriver i ditt inlägg , inga problem alls, det är dock ordvalen från tidigare inlägg som jag syftade på, som är rätt grova och totalt onödiga.

Det går att framföra vilken kritik som helst och det är absolut inga problem att säga att man röstar på SD eller Afs, det är när man skriver som en isis-terrorist som det blir ett problem och det både skrämmer bort folk som börjar titta mer åt detta hållet och det används också av etablisemanget för att visa på hur sjuka, onda och galna invandringskritiker är samt hur lågt och sjukt flashback är.

Vad är det som är svårt med att sprida kunskap och information samt framföra sin kritik och sina åsikter utan att använda mycket grova ord?

Om du tror att det är koscher att öppet rösta sd i någon av våra större städer tror du helt fel och har ingen aning om hur det ser ut med åsiktsförtrycket.

Och snälla, invektiven kan du hålla för dig själv.
Citera
2019-12-22, 14:13
Medlem
Inväntar läge för pension, inte så många år kvar nu, och då drar jag. Mina barn får själva lista ut om de vill vara kvar här eller inte. Ska bara hitta ett vettigt land med få muslimer. Portugal ligger bra till men maten är tråkig så det blir nog Spanien ändå.
Citera
2019-12-22, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Jag älskar mitt land. Jag älskar naturen, det finns inget land med en så vacker och rik natur som Sverige. Det svenska natur- och kulturlandskapet slår allt. Här finns fortfarande gamla gärdesgårdar, ängar, åkrar, trollskogar, sjöar man kan bada och fiska i. Det vill jag aldrig förlora.

Sedan älskar jag den svenska kulturen. Slippa prata med folk på bussen, visa respekt och en hög arbetsmoral. Den svenska respekten och arbetsmoralen finner du inte i något annat land. Vi är ett strävsamt och tålmodigt folk. Vi har länge brukat vår jord, kämpat, strävat.

Jag älskar maten. Viltköttet från våra skogar, den svenska färskpotatisen lagom till midsommar, den salta och syrliga sillen, lingonen, svenska blåbär, abborren, smultronen, ett syrligt äpple direkt från trädet. Finns inget land med så friska och milda smaker som Sverige. Och vattnet! Har du druckit kranvatten i andra länder?

Jag älskar svenskarna. Ärliga, rättfärdiga, empatiska, solidariska, jämlika. Finns inget annat land där jag som kvinna kan känna mig så trygg bland mina landsmän.

Sedan vill jag stanna i mitt land av andra skäl med. Mina förfäder har levt här i tusentals år. I ett annat land skulle jag känna mig rotlös. Jag älskar att jag kan se samma berg och ängar idag som mina förfäder såg då. Att jag kan känna samma dofter från sjön och skogen. Att jag kan dra med fingertopparna över hällristningar och runskrifter som de knackat in. Det ger mig en känsla av tillhörighet och identitet.

Detta är mitt land och jag vill inte byta ut det för något i världen.

Kunde inte ha skrivit det bättre själv. Håller med till 100%. 💞
Citera
2019-12-22, 14:17
Medlem
Apexpredators avatar
Av den enkla anledningen att jag inte tänker låta ett en gång välfungerande land raseras av slöddervänstern och deras pepparkakskompisar.
Citera
2019-12-22, 14:19
Medlem
Gustaf.Horns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja

Härom dagen på puben blev jag konfronterad av ett gäng aggressiva Göteborgare för att de fick för sig att jag röstade på Moderaterna. De skulle bara veta... (Röstar AfS).

Man kan inte alltid stå för sina åsikter. Folk i gemen, iallafall i städerna, bryr sig inte ett dugg om "kunskap och information".
Citera
2019-12-22, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apexpredator
Av den enkla anledningen att jag inte tänker låta ett en gång välfungerande land raseras av slöddervänstern och deras pepparkakskompisar.

Rent teoretiskt kan du ju sitta i ett annat land och fortfarande rösta på SD eller AFS. En del nationella har ju flyttat till Ungern, det förtar inte deras kamp.
Senast redigerad av shinker 2019-12-22 kl. 14:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in