2019-12-22, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Nej det är invandrrare som blir dödade i sverige !!
Det är hög tid att även kristendomen avskaffas.Dena slavreligion som förstörde Rom och många andra högkulturer och som skapades av abrahamiterna vilka skapade islam 600 år senare . Dessa abrahamitiska religioner som har plågat världen i över 2000 år bör stoppas i historiens sopkorg för att människaor ska börja tänka friskt.Bort med dessa pest och kolera ,de behövs inte och har aldrig gjort nytta.
Citera
2019-12-22, 12:23
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoLisHesTen
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Jag antar väl att man tycker det är och känns så omodernt idag i ett sk välutvecklat samhälle att behöva flytta runt och fly undan det som byggts upp under så lång tid som sen ska bara raseras och övertas till nåt oigenkännbart av uländer.

Man kanske anser att man har ett högre intellekt idag, att behålla en standard av välfärd och kultur som är grundmurat att alldrig vika sig, för det blir så overkligt och otänkbart med en total omvälvning till nåt främmande och väldigt fjärran oönskat på så osakliga och orimliga grunder med tanke på att intellektet har utvecklats och kunskaperna om länderna samt alternativa lösningar för tex hjälp på plats finns många alternativ på. Sen är det ju ett 100% sätt att ge upp för det man har ochså betalat till sitt land genom att flytta, om nu en majoritet väljer det... Tänk om hela etniska europa skulle flytta pga massinvandringen från uländer och isis ?

Vars ska vi flytta?
Citera
2019-12-22, 12:24
Medlem
Generationer av min familj har byggt upp det här landet med blod, svett och tårar.
Denna fråga till oss som är missnöjda klassar jag som en av de dummaste jag någonsin läst på Flashback.
Hur skulle det vara om ni vänsterblivna tar ansvar istället och ger upp er plats i det svenska samhället till fördel för en stackars ensamkommande? Varför flyttar inte NI från Sverige så att vi kan rädda fler individer från relativ fattigdom?
Citera
2019-12-22, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannial
Det är hög tid att även kristendomen avskaffas.Dena slavreligion som förstörde Rom och många andra högkulturer och som skapades av abrahamiterna vilka skapade islam 600 år senare . Dessa abrahamitiska religioner som har plågat världen i över 2000 år bör stoppas i historiens sopkorg för att människaor ska börja tänka friskt.Bort med dessa pest och kolera ,de behövs inte och har aldrig gjort nytta.
Kanske , fast vi har olika klasser ,raser ,politiska system osv där folk kan hata varandra om de vill ??

Folk hatar varandra p g a fotboll också 🙄
Citera
2019-12-22, 12:36
Medlem
Citat:
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Det är inte bara att flytta din pappskalle! Tror du att det bara går och flytta runt i världen hur som helst?
Om jag vill flytta till Australien eller Nya Zeeland, USA eller Kanada. Då krävs det att man beviljas ett permanent uppehållstillstånd, och det är väldigt svårt att få. Många svenskar har gjort precis allt för att lyckas bosätta sig permanent i Australien, med helt utebliven framgång. Svenskar som gjort ansökan på ansökan, skaffat arbete och allt. Men trots det inte beviljats något PU.

Man kan flytta runt inom EU, visst. Men hela Västeuropa ser likadant ut som Sverige när det kommer till invandringen så det är inget man kommer undan genom att flytta till länder som England, Tyskland, Frankrike, Österrike, Holland, Belgien m.fl.
Senast redigerad av shinker 2019-12-22 kl. 12:38.
Citera
2019-12-22, 12:39
Medlem
piggypiggys avatar
flytta ut kriminella muslimer
Citera
2019-12-22, 12:46
Medlem
Vi har 100 tusen svenskar som bla håller sjukvården i Norge flytande. Många kanske inte flyttar hem igen. Men andra? Vi har bott här i många hundra år i vårt land.
Citera
2019-12-22, 12:50
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:

Ja lever man med ett intellekt i järnåldern eller 1600 talet hade det nog utbrutit krig vid det här laget för att försvara sitt land mot invasion och occupation pga av att man låter även främmande parasiter suga ut landets resurser ochså som har ju byggts upp av vissa... Men eftersom vi tänker rationellare idag, mer civilicerat så kommer vi såklart inte att ge bort landet till underutvecklade länder, för vi har ju sett hur dom skapat dessa länder inkl att de har ju annan kultur som inte är likadant i nivå som i våra länder att kunna främja demokrati, välfärd, välstånd med "plikt under ansvar mot belöning" eller "gör din plikt och kräv din rätt" att på så sätt skapa välfärd som man själv tar del av.
Det är även stora genetiska skillnader i hur välutvecklade vi är och kan bli rent intellektuellt vilket är även bevisat via IQ tester och kognitiv förmåga och det är inte alls till våran fördel att importera det ifrån dessa länder. Men är du en globalist som inte bryr sig om kvalite, norm, folkslag, kultur, intelligens och framgång så är det ju fritt fram för dig att röra på dig andra sidan. Vad sägs om att flytta till Afganistan ?
Citera
2019-12-22, 12:55
Avslutad
Citat:

Om jag kan få tillbaka skattepengarna, som jag betalt till statskassan under alla mina arbetsaktiva år för att få en tryggad ålderdom, flyttar jag mer än gärna. Jag tar gärna de pengarna och lägger själv på äldreomsorg nån annanstans i världen. En nation som sugit i sig mina skattepengar under alla år ska ge fan i att undra om jag inte ska flytta, när det är dags för nationen att leverera tillbaka till mig. Då ska nationen bara leverera. Punkt. Det kallas samhällskontrakt. Om nationen backar på vårt avtal vill jag också ha valmöjligheten att backa. Ge mig mina skattepengar tillbaka, så emigerar jag mer än gärna och finansierar min egen äldreomsorg.

Edit: Ge svenskar utvandringsbidrag motsvarande deras inbetalda skatt som ska finansiera deras sjukvård och äldreomsorg, så får du se på ett land tömt på kompetens. Idiot.

Edit 2: sån här idioti provocerar mig. Försök inse att för svenskar som jobbat 25-30 år och betalt in skatt till statskassan är det som att se ett livs samtliga aktieplaceringar gå upp i rök. Det är som att stå på Black Monday 1929. Och sen undrar en idiot som du varför folk inte bara flyttar. Pengarna man skulle använda som flyttkapital har man gett till staten, som i sin tur har använt dem nytta för andra länders medborgares. Idiot.
Senast redigerad av Zurfarn08 2019-12-22 kl. 13:07.
Citera
2019-12-22, 13:17
Medlem
[quote=Eurab|69682269]Klarar du inte ens av att citera ordentligt kanske du inte förtjänar något land heller?

Säger han som våldtar allt som kommer hans väg..småtjejer småpojkar hästar och hundar vad förtjänar du egentligen?
Citera
2019-12-22, 13:20
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Precis, vem
Jag förstår er frustration men snälla jag ber er, skriv inte i affekt utan ta några djupa andetag först och skriv sedan.

Den där tonen och det där språkbruket är fullständigt kontraproduktivt och det är inlägg med sådant språkbruk som sedan används som exempel för att beskriva hur kritiker av migrationspolitiken beter sig.

Nej, man är fanimej trött på att hela tiden behöva "vårda" språket av rädsla för att förolämpa någon. Det är slut på den skiten nu. Man ska kunna säga att man röstar SD utan att behöva skämmas eller oroa sig för vad andra tycker. Man ska kunna säga att packet som rånar barn och gamla i grupp, gruppvåldtar och bränner bilar, skjuter varandra och kastar granater på blåljuspersonal ska ut. Att vara mjäkig svensk som knyter näven i fickan har inte fungerat senaste 20 åren, och nu när det är som värst, nä då ska det tissals och tasslas kring ursprung av förövare och det ska märks för att inte gynna "rasismen" och det ska bjudas på fika och bullar. Fuck that. Ta debatten.
Citera
2019-12-22, 13:38
Medlem
sluskjohans avatar
Har gjort det flertalet gånger men kommer tillbaka enbart pga familj samt så har jag en fin villa i ett vitt Svensson område. Är inte beredd att sälja huset redan nu, väntar nog tills jag är 35-40 med att sälja huset. Kommer köpa lägenhet i malaga för vinsten. Har redan bott i Barcelona och livet där är mycket härligare, när jag blivit äldre och redo att sälja kommer även mina systersöner vara tonåringar, har problem att slita mig loss från dom just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in