Citat:
Ursprungligen postat av
knarkarlistan
Varför följde du då inte reglerna och tog upp det med valfri moderator? De kan se alla inlägg som blivit raderade.
(FB) ·♦·♦·♦ Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator♦·♦·♦·
Jag vet inte hur du lever ditt liv men personligen stannar jag inte alltid upp exakt vid alla tillfällen och inför precis allt jag upplever fel.
En del saker passerar för stunden, andra helt och faller slutligen i glömska.
En del saker, som den här, upprepas och när man nått en viss nivå upplever man ett mönster och det är först när man ser mönstret man tycker det börjar finnas ett värde i att engagera sig.
Då när jag hade synpunkter på EN moderator och EN moderering, som lämpar sig för tråden du fortsätter tjata om, kändes det inte motiverat att engagera sig.
Nu när jag tycker mig se ett mönster är jag mer motiverad att engagera mig och då passar inte den tråden för det ändamålet, så vitt jag kan bedöma.
Du är väldigt pigg på att diskutera det formella runt min frågeställning, saker som inte alls har med den att göra och ägnar väldigt lite uppmärksamhet åt huvudfrågan.
Ska jag tolka det som att du tycker att jag har rätt och att det är svårt att angripa mig i sak?
Eller har du bara någon diagnos som gör att allt måste vara på plats, kännas helt rätt och korrekt innan du klarar av att koncentrerar dig på den egentliga uppgiften?