2019-12-27, 16:27
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Kan du hindra din fitta från att få en orgasm ifall den blir stimulerad? Nej.

Jag kan inte hindra att skita på mig av skräck heller. Betyder det att jag njuter av att skita på mig? Nej.

Citat:
Kan du hindra dina tarmar, magsäck och hormoner från att känna sig mättade ifall de får i sig mat? Nej. Dessutom så kan vi utgå från att du hinner både tugga och svälja maten. Låt säga att mannen hotar med att slå dig om du inte äter maten.

Enligt ditt exempel har jag inte ätit på fem dagar. En man kommer och ger mig en femstjärnig måltid som jag får äta i lugn och ro, ser inga problem. Klart man hade ätit.

Citat:
Hade jag varit i liknande situation så hade jag ju inte kunnat förneka känslan av att få i sig god mat när man är svinhungrig. Men jag är ju man och förstår mina instinkter. Det gör inte du som kvinna.

Har mer att göra med att du är man och ger skitdåliga exempel.
Senast redigerad av Jenny9 2019-12-27 kl. 16:29.
Citera
2019-12-27, 16:28
Avstängd
Citat:
Du talar om den medvetna hjärnan, jag talar om instinkten.

Din magsäck kommer att processa maten och skickat ut positiva signaler till resten av kroppen oavsett hur du känner. Eller menar du att man kan lösa svält genom att hota svältande människor så att de helt plötsligt inte känner hungerkänslor längre?

Nej, jag talar om vad du skrev "Hade jag varit i liknande situation så hade jag ju inte kunnat förneka känslan av att få i sig god mat när man är svinhungrig."

Nej, däremot kan du få folk att sluta uppskatta mat.
Citera
2019-12-27, 16:28
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Borde då inte unga kvinnor 18-29 år rösta på SD istället för V och MP?

Ingen kan längre skylla på okunskap. I princip alla vet vid det här laget.

Röstningen igen, har alla här autism och sitter och maler samma om och om igen?
Citera
2019-12-27, 16:30
Avstängd
Citat:
Borde då inte unga kvinnor 18-29 år rösta på SD istället för V och MP?

Ingen kan längre skylla på okunskap. I princip alla vet vid det här laget.

Varför då? SD/Afs/NMR bryr sig inte ett dugg om våldtäkter och det är inte bara invandrare om våldtar. Alltså är de inte på något sätt en lösning på problemet.

Du sitter här i tråden sida efter sida och försöker övertyga folk om att kvinnor vill bli våldtagna och avslutar med "så rösta som mig"
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-27 kl. 16:36.
Citera
2019-12-27, 16:32
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Avkriminalisera misshandel bland män? Du är fan sjuk i huvudet. Vart fick du ens den idén ifrån? En riktig manshatande feminist är du trots att du påstår dig "argumentera emot feminismen", vilket ingen förövrigt sett dig göra.

Jag har sett misshandlade män skratta, måste betyda att män njuter av att bli misshandlade. Bara att avkriminalisera.
Citera
2019-12-27, 16:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Röstningen igen, har alla här autism och sitter och maler samma om och om igen?

Men du sa ju att kvinnor hade självbevarelsedrift mot våldtäkter?! Hur rimmar detta med att de som är de primära måltavlorna för invandrade våldtäkter, de unga kvinnorna, inte röstar för att stoppa utvecklingen, utan vill förvärra den ännu mer? Ockham's razor ger ett tydligt och enkelt svar på den frågan: därför att de vill bli våldtagna.
Citera
2019-12-27, 16:35
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
De djupt liggande instinkterna är de vi fått från miljontals år av evolution. De här psykiska skadorna är däremot något som beror på kulturella värderingar som sitter mycket ytligare. Inte desto mindre kan det mycket väl skapa psykiska problem när de kulturella och de primitiva drivkrafterna krockar.

Psykiska och fysiska skador efter våldtäkt ligger i våra gener från början. Finns inget samhälle som kan överleva eller utvecklas med fritt fram för våldtäkt.
Citera
2019-12-27, 16:36
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Varför då? SD/Afs/NMR bryr sig inte ett dugg om våldtäkter och det är inte bara invandrare om våldtar. Alltså är de inte på något sätt en lösning på problemet.

Asylinvandrare är kraftigt överrepresenterade bland våldtäkter av religiösa, kulturella och IQ-skäl. Det vet du mycket väl. Röstar man på partier som vill förvärra utvecklingen, och spottar åt partier som vill stävja den, så är det ju lätt att dra slutsatser. Sveriges unga kvinnor vill bli våldtagna. Det är alltså deras eget ansvar om de blir våldtagna.
Citera
2019-12-27, 16:39
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Men du sa ju att kvinnor hade självbevarelsedrift mot våldtäkter?! Hur rimmar detta med att de som är de primära måltavlorna för invandrade våldtäkter, de unga kvinnorna, inte röstar för att stoppa utvecklingen, utan vill förvärra den ännu mer? Ockham's razor ger ett tydligt och enkelt svar på den frågan: därför att de vill bli våldtagna.

Det ligger på SD att de inte kunnat locka unga och unga kvinnor att rösta på dem. Nu har de sakta men säkert fattat detta.

Dessutom är det få kvinnor som blir våldtagna. Är nog vanligare att Tomas, Sara, Fatima och Rashid är kompisar på gymnasiet och Tomas och Sara röstar då inte "mot" sina kompisar.

Män och kvinnors starka ovilja mot att bli våldtagna är mycket mycket äldre än SD and all that jazz.
Citera
2019-12-27, 16:39
Avstängd
Citat:
Asylinvandrare är kraftigt överrepresenterade bland våldtäkter av religiösa, kulturella och IQ-skäl. Det vet du mycket väl. Röstar man på partier som vill förvärra utvecklingen, och spottar åt partier som vill stävja den, så är det ju lätt att dra slutsatser. Sveriges unga kvinnor vill bli våldtagna. Det är alltså deras eget ansvar om de blir våldtagna.

"Sveriges unga vill bli våldtagna! Rösta som mig!!!"

Som sagt, de/ni skiter fullständigt i frågan. Ni har bara en enda fråga på agendan.
Citera
2019-12-27, 16:43
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Jag kan inte hindra att skita på mig av skräck heller. Betyder det att jag njuter av att skita på mig? Nej.

Enligt ditt exempel har jag inte ätit på fem dagar. En man kommer och ger mig en femstjärnig måltid som jag får äta i lugn och ro, ser inga problem. Klart man hade ätit.

Att bajsa på sig gör bara barn.

Eftersom du håller med om mitt exempel så är vi överens. Bra, då vet vi att det finns fall då kvinnan njutit av våldtäkten. Precis som du hade njutit ifall en man hade tvångsmatat dig ifall du inte hade ätit på fem dagar.
Citera
2019-12-27, 16:46
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Jag har sett misshandlade män skratta, måste betyda att män njuter av att bli misshandlade. Bara att avkriminalisera.

Jag ser inget problem med det faktiskt. Om något så hade det gjort moderna samhället bättre och kvinnor hade betett sig helt annorlunda nu när de måste gömma sig bakom en man ifall de vill ha skydd och trygghet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in