2019-12-27, 16:46
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Psykiska och fysiska skador efter våldtäkt ligger i våra gener från början. Finns inget samhälle som kan överleva eller utvecklas med fritt fram för våldtäkt.

Du framför åsikter utan belägg eller teorier. Samhällen är för övrigt ett modernt påfund, den absolut största delen av vår utveckling har vi levt utan samhällen.
Citera
2019-12-27, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det stämmer. Vi ska utrota kulturmarxismen och identitetspolitiken från jordens yta. Och nu har vi fått upp farten. Vad några korkade bimbos råkar ut för är underordnat kampen givetvis.

Jag anser verkligen att om man inte lyssnat på upprepade varningar om samhällsutveckligen, så får man stå sitt kast och skylla sig själv. Noll empati där.

Så sluta låtsas som att du bryr dig om något annat då, din onda fan. Du är som Riddar Kato, om Kato ljög om att vara riddare.
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-27 kl. 17:02.
Citera
2019-12-27, 17:11
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Så sluta låtsas som att du bryr dig om något annat då, din onda fan. Du är som Riddar Kato, om Kato ljög om att vara riddare.

Fast där beskriver du ju feminismen. Är det några som seglar under falsk flagg så är det de. Tror du verkligen att de bryr sig om kvinnor som far illa? Eller är det den egna makten, och den egna plånboken som är viktigast? Tänk lite nu, innan du kastar dig på svara-knappen i affekt.
Citera
2019-12-27, 17:14
Medlem
Citat:
Fast där beskriver du ju feminismen. Är det några som seglar under falsk flagg så är det de. Tror du verkligen att de bryr sig om kvinnor som far illa? Eller är det den egna makten, och den egna plånboken som är viktigast? Tänk lite nu, innan du kastar dig på svara-knappen i affekt.

Nej då. Jag beskrev dig och dina gelikar. Vg se definitionen av feminism för att se vad feminister vill
Citera
2019-12-27, 17:22
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag hörde att det är din uppfattning men det är inte säkert jag håller med om den uppfattningen, speciellt inte om du inte vill svara på om du röstade på ett parti som är för massimport av flyktingar.

Jag röstade och har alltid röstat på Moderaterna. Jag delar inte din uppfattning att man aktivt röstat för våldtäktsmän bara för att man röstat på något annat förutom SD.
Citera
2019-12-27, 17:24
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Det är sjukt, jag vet. Du kan läsa mer om kvinnors sanna natur här r/rapekink. Det var faktiskt där jag fick mina ögon öppnade. Läs om "rape baiting". Du är själv kvinna så du vet egentligen om allt det här.

Avkriminalisera misshandel bland män? Du är fan sjuk i huvudet. Vart fick du ens den idén ifrån? En riktig manshatande feminist är du trots att du påstår dig "argumentera emot feminismen", vilket ingen förövrigt sett dig göra.

Öh ja var fan fick ni idén att avkriminalisera våldtäkt? Ni är fan sjuka i huvudet.
Ska vi avkriminalisera våldtäkt kan vi likväl avkriminalisera misshandel då det finns män som går igång på att slåss och kvinnor som går igång på våldtäkt. Det är brott båda två med ungefär samma straffvärde, så vad är det orimliga?

Ahh...det är att det drabbar män, just det! Det är satan vilken hycklare du är.
Citera
2019-12-27, 17:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Vad händer om en kvinna blir våldtagen utan samtycke, men tycker att det är skönt och ångrar sig under akten? Fundera på den du...

Ja om hon inte har något emot våldtäkten längre och samtycker så gör hon ju det. Då finns det heller inget problem. Dessa fall verkar dock inte så vanliga, men jag kan tänka mig att de existerar i din fantasi.
Citera
2019-12-27, 17:28
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Att bajsa på sig gör bara barn.

Eftersom du håller med om mitt exempel så är vi överens. Bra, då vet vi att det finns fall då kvinnan njutit av våldtäkten. Precis som du hade njutit ifall en man hade tvångsmatat dig ifall du inte hade ätit på fem dagar.

Och som du hade njutit av att bli misshandlad?
Citera
2019-12-27, 17:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Varken du eller feminister av radikal sort bryr sig om kvinnor, så varför bjäbbar du på om detta?
Citera
2019-12-27, 17:31
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Borde då inte unga kvinnor 18-29 år rösta på SD istället för V och MP?

Ingen kan längre skylla på okunskap. I princip alla vet vid det här laget.

Alltså det är ett svårt val, med tanke på att här sitter SD-röstare i tråden som vill avkriminalisera våldtäkt. Så hur trygghet och att rösta på SD skulle hänga ihop över tid är oklart tycker jag.
Citera
2019-12-27, 17:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag har sett misshandlade män skratta, måste betyda att män njuter av att bli misshandlade. Bara att avkriminalisera.

Hehe, nä då tog det hus i helvete. Då var man minsann helt sjuk i huvudet som överhuvudtaget kunde föreslå någonting sånt här. Och då hatar man män.
Men de hatar inte kvinnor när de förespråkar avkriminalisering av våldtäkt?

KAN MAN HA STÖRRE OFÖRMÅGA ATT TÄNKA LOGISKT?
Citera
2019-12-27, 17:43
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Och som du hade njutit av att bli misshandlad?

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Hehe, nä då tog det hus i helvete. Då var man minsann helt sjuk i huvudet som överhuvudtaget kunde föreslå någonting sånt här. Och då hatar man män.
Men de hatar inte kvinnor när de förespråkar avkriminalisering av våldtäkt?

KAN MAN HA STÖRRE OFÖRMÅGA ATT TÄNKA LOGISKT?

Män njuter inte av att bli misshandlade. Kvinnor njuter däremot av att bli våldtagna / dominerade. Där i ligger skillnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in