Citat:
Ursprungligen postat av
Freddos
Trillade ver detta inlgget och det lter intressant! Vad r det fr videos du lgger watermark p, vems videos r det och vart lgger du sjlv upp dem sen?
Har lite tankar kring detta concept men vill bygga ut det.
Om du inte vill svara hr s kan du PMa mig om det nu r s att du kan tnka dig svara

Jag sker efter "sex dolls" p alla porrsidor jag kan tnka mig. Laddar ner samtliga videos. Med ett pythonscript redigerar jag videorna s att min watermark (bild med text, lnk till min affiliatelnk) hamnar nnstans i videon.
Sen uploadar jag samtliga videos (oftast 200+ videos) till samma sidor. Oftast 40-45 olika sidor. Resten skter sig sjlvt.
1. Kper en domn, t.ex minhemsida.com (kper den med BTC via Epik.com frresten)
2. Kper ingen hosting, utan gr bara s att den redirect till min affiliatelnk p dinhemsida.com/?ref=blablabla
3. Folk kollar mina videos, de gr in p lnken (antingen fr de vill kpa sexdockor eller fr att de tror det finns fler videos dr)
4. De kper en sexdocka, jag fr 10%
Kolla bara lngst ner p alla mjliga sexshops eller porrsidof. Brukar finnas affiliate programmes. Porr r en enorm industri och i princip alla mina videos fr allt mellan 50k till 3 mille views, utan minsta marketing. Bara lgg ut taggar/keywords. Det r helt galet. P youtube fr man kmpa efter 50k views, laddar du upp p xhamster eller xvideos fr du 50k p en vecka.
Om jag fr ca 1000kr per kp krvs det bara 10 pers av de 50,000 kper en sexdocka fr att man ska f en ngot bra inkomst av det. Nu r jag uppe i allt mellan 5-11k dollar i mnaden. Enda jag lagt ner r ca 10$ p en domn. Resten har varit gratis.
Och folk kper allt mjligt nr de r kta.
Sexdolls har dessutom en helt unik mlgrupp. De r GALNA kpare. De r beredda p att lgga 1-3000$ p en docka. De flesta har redan 3-5st andra dockor. De r misserabla killar. Men de har cash.
Har prvat slja alla mjliga sexleksaker men inget ger lika mkt vinst som realistiska sexdockor i silikon.
Sen s fr man mycket cash frn views, men mnga videos har copyright och genererar sledes inga cash. Jag r mest ute efter att slja produkter bara.