Citat:
Ursprungligen postat av
Freddos
Trillade över detta inlägget och det låter intressant! Vad är det för videos du lägger watermark på, vems videos är det och vart lägger du själv upp dem sen?
Har lite tankar kring detta concept men vill bygga ut det.
Om du inte vill svara här så kan du PMa mig om det nu är så att du kan tänka dig svara

Jag söker efter "sex dolls" på alla porrsidor jag kan tänka mig. Laddar ner samtliga videos. Med ett pythonscript redigerar jag videorna så att min watermark (bild med text, länk till min affiliatelänk) hamnar nånstans i videon.
Sen uploadar jag samtliga videos (oftast 200+ videos) till samma sidor. Oftast 40-45 olika sidor. Resten sköter sig självt.
1. Köper en domän, t.ex minhemsida.com (köper den med BTC via Epik.com förresten)
2. Köper ingen hosting, utan gör bara så att den redirect till min affiliatelänk på dinhemsida.com/?ref=blablabla
3. Folk kollar mina videos, de går in på länken (antingen för de vill köpa sexdockor eller för att de tror det finns fler videos där)
4. De köper en sexdocka, jag får 10%
Kolla bara längst ner på alla möjliga sexshops eller porrsidof. Brukar finnas affiliate programmes. Porr är en enorm industri och i princip alla mina videos får allt mellan 50k till 3 mille views, utan minsta marketing. Bara lägg ut taggar/keywords. Det är helt galet. På youtube får man kämpa efter 50k views, laddar du upp på xhamster eller xvideos får du 50k på en vecka.
Om jag får ca 1000kr per köp krävs det bara 10 pers av de 50,000 köper en sexdocka för att man ska få en något bra inkomst av det. Nu är jag uppe i allt mellan 5-11k dollar i månaden. Enda jag lagt ner är ca 10$ på en domän. Resten har varit gratis.
Och folk köper allt möjligt när de är kåta.
Sexdolls har dessutom en helt unik målgrupp. De är GALNA köpare. De är beredda på att lägga 1-3000$ på en docka. De flesta har redan 3-5st andra dockor. De är misserabla killar. Men de har cash.
Har prövat sälja alla möjliga sexleksaker men inget ger lika mkt vinst som realistiska sexdockor i silikon.
Sen så får man mycket cash från views, men många videos har copyright och genererar således inga cash. Jag är mest ute efter att sälja produkter bara.