2019-12-20, 10:24
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Har ni räknat på detta? Eller kan ni uppskatta?

Ett exempel kan vara att tjejen vill göra något, killen vill inte men gör det ändå för hennes skull, varpå hans kostnader ökar. Kanske betalar killen rent av både hennes och sina egna kostnader. Eller andra kostnader en kille har som han inte hade haft utan en flickvän.

Blir det billigare eller dyrare om man flyttar ihop eller rent av gifter sig? Förändras kostnaderna då på något vis?
I det här upp och nedvända landet gör väl alla som de vill?

Jag skulle uppskatta att min mans kostnader fördubblades när vi gifte oss. Mina inkomster har ungefär halverats, något lägre än så drar jag in.
Min man har beslutat att de pengar jag nu får in ska sparas till min pension ifall han dör före mig.

... Men som sagt;
Numera gör män lite som de vill i detta land, och behandlar ofta kvinnor som utbytbara.
Citera
2019-12-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.

Men du kanske är en sån där fet misslyckad en som importerat en apliknande thaihora.
Oj vad misslyckad du är 😂
Nej jag väger 75 kg och är 1,75
Dessutom har jag bra jobb, fet lön, ett fett konto, flera fastigheter osv..
Har aldrig importerat någon.
Thaidamer är som regel vackra.

Du däremot är tillsammans med en fet wt kärring med fett hår, dålig utbildning och du kan inte få nåt bättre och ni kommer avla fram ännu fler wt ungar som samhället kommer ha noll nytta av.

Synd att de sluttade med tvångsteriliseringar.
Citera
2019-12-20, 19:13
Medlem
Kvinnor har en instinkt att pröva mannens lojalitet. Helt enkelt för att finna ut om det är en man med tillräcklig uthållighet för att klara de påfrestningar det innebär att driva upp en barnkull till vuxen ålder.

I grunden lika betingat av grundläggande drifter och hormoner som mannens drift att sätta på och befrukta så mycket som möjligt. Mycket funktionellt ur evolutionär synpunkt.

Och i och för sig inget ont med det så länge det handlar om uppvaktning och romantik.

Tyvärr har många fruntimmer i skallen att de ska kunna fortsätta den leken när boet är satt och ungarna avlade. Med ständiga små nycker och bisarra små krav som ska uppfyllas till punkt och pricka och diverse uppvaktningar som ska utföras.

Typ det som redogjorts för ovan: Åtta gånger karlns budget för inköpta av nödiga paltor och fullständigt onödiga faraoniska jävla byggnadsprojekt i kök och badrum för befängda belopp.

Vilket är lika illa som att karln knullar runt och avlar barn på bygden när han har käring och ungar att ta hand om hemma.

Traditionellt löstes detta med att husbonn hade rätt och plikt att tukta kärringen med ris och näve om hon inte var huld och trogen. Var karln lösker på bygden fick han stryk av makans bröder.

Man kan tycka vad man vill om det men sen var det över och problemet ur världen.
Citera
2019-12-20, 19:15
Avstängd
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo

Synd att de sluttade med tvångsteriliseringar.

Då skulle Säpo ha problem och hitta anställda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in