Ett exempel kan vara att tjejen vill göra något, killen vill inte men gör det ändå för hennes skull, varpå hans kostnader ökar. Kanske betalar killen rent av både hennes och sina egna kostnader. Eller andra kostnader en kille har som han inte hade haft utan en flickvän.
Blir det billigare eller dyrare om man flyttar ihop eller rent av gifter sig? Förändras kostnaderna då på något vis?
Skaffa en tjej med bra jobb och rika föräldrsr och se till att du sköter dig 😉
Det behöver inte kosta dig pengar direkt. Det är på det mentala planet det kan bli jobbigt och då kanske du inte orkar tjäna in pengar. Indirekt dyrt mao. HUR dyrt beror på dig och inte på tjejen.
Billigast blir nog att runka och köpa horor växelvis.
Ett exempel kan vara att tjejen vill göra något, killen vill inte men gör det ändå för hennes skull, varpå hans kostnader ökar. Kanske betalar killen rent av både hennes och sina egna kostnader. Eller andra kostnader en kille har som han inte hade haft utan en flickvän.
Blir det billigare eller dyrare om man flyttar ihop eller rent av gifter sig? Förändras kostnaderna då på något vis?
Skaffa en tjej med bra jobb och rika föräldrsr och se till att du sköter dig 😉
Hon uppfostrar mina barn, städar och lagar min mat.
Om man har råd med det, är det den bästa lösningen för alla inblandade. Få män som har den betalningsförmågan dock att ge kvinnan och barnen den förmånen.
Om man har råd med det, är det den bästa lösningen för alla inblandade. Få män som har den betalningsförmågan dock att ge kvinnan och barnen den förmånen.
Det beror på... jag har inte den ekonomin som behövs för årliga resor till Asien och dubbla bilar, men... Det är inget vi vill ha ändå.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!