2019-12-16, 22:10
Så jag köpte badoo premium för en månad, och hitta någon där och vi börja dejta så jag radera mitt konto helt och hållet, men tyvärr håll det inte... så jag skaffa badoo igen... MEN jag glömde att avbryta premunationen i google play, och jag skaffa badoo premium på ett nytt konot i en vecka för jag 10+ gillningar... men jag kan inte avbryta den... hittar den varken på google play och jag kan inte heller unsubscriba i appen...och jaag är lite orolig över att det kommer dras 60 kr varje vecka nu....

ska jag kontakta dom eller inte...
Citera
2019-12-16, 22:12
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Klipp kortet och ring din bank och säg att du misstänker att ditt kort blivit stulet. Då får du ett nytt.
Citera
2019-12-16, 22:16
Medlem
Tråd finns: (FB) Badoo.com - Samlingstråd för alla vanliga funderingar (/Mod)
Citera
2019-12-16, 22:18
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Tråd finns: (FB) Badoo.com - Samlingstråd för alla vanliga funderingar (/Mod)
tänkte de var både google play och badoo... därför lade jag den här...
Citera
2019-12-16, 22:23
Citat:
Ursprungligen postat av r9Q8jRqe3
Klipp kortet och ring din bank och säg att du misstänker att ditt kort blivit stulet. Då får du ett nytt.
jag har fått ett mejl om det har avslutas... ska jag avvakta denna vecka ut innan jag gör något? annars kan jag bara ta bort mitt kort från mitt google konto...
Citera
2019-12-16, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowling-900
jag har fått ett mejl om det har avslutas... ska jag avvakta denna vecka ut innan jag gör något? annars kan jag bara ta bort mitt kort från mitt google konto...

Ett tips.
Skaffa ett extra kontokort (som saknar $$$ men ha typ 5spänn på kontot) och byt betalsätt till det kortet, så kan de försöka dra så mkt pengar de vill utan att lyckas. Lägger alla gratisperioder på det kortet.

Ett annat tips är att ringa svenska Google-kontoret och säg upp badoo där. De är väldigt tillmötesgående!
Citera
2019-12-17, 10:41
Uppdatering:
Efter att ha kollat på mina Google play utgifter så står det, badoo 16 december 0 kr, och jag har inte fått premium för denna vecka, så jag antar att betalningen aldrig gick igenom?
Citera
2019-12-17, 11:21
Medlem
Citat:
Uppdatering:
Efter att ha kollat på mina Google play utgifter så står det, badoo 16 december 0 kr, och jag har inte fått premium för denna vecka, så jag antar att betalningen aldrig gick igenom?

Ring Google....
Citera
2019-12-17, 16:28
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Ett tips.
Skaffa ett extra kontokort (som saknar $$$ men ha typ 5spänn på kontot) och byt betalsätt till det kortet,

Ett annat tips är att ringa svenska Google-kontoret och säg upp badoo där. De är väldigt tillmötesgående!
Tack så jävligt mycket för hjälpen det enda som var, var att prenumeration hade blivit avbruten/canceld,
Citera
2019-12-17, 19:01
Medlem
Citat:
Tack så jävligt mycket för hjälpen det enda som var, var att prenumeration hade blivit avbruten/canceld,

Jag brukar ringa dem nån gång per år.

Det är alltid nån konstig jävla app som man laddat ner och testat, sen avinstallerat, som sen ligger och drar en premunation man inte visste att man hade.

Google tar bort dem med ett klick.
Riktigt bra istället för att ringa runt till alla app-bolag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in