• 1
  • 2
2019-12-16, 02:46
Medlem
Media123s avatar
Jag skulle vilja starta en tråd där vi diskuterar lite siffror, jag är nämligen rädd att våra kära "ensamkommande" "barn" är rädd duktiga på att inte bara våldta, utan också på att döda.

Jag skulle vilja diskutera:
A) antalet utvisade AFGHANER dödade i Afghanistan
VS
B) antalet SVENSKAR dödade i Sverige av afghaner

Lås oss börja med det första. En googling ger en mängd träffar om personer som är rädda för att bli dödade om de utvisas. Men jag hittar vid en snabb koll enbart ett fall där det har hänt på riktigt:

https://nyheteridag.se/han-utvisades...i-afghanistan/

"Den 22 april förra året laddar Noorullah Nikzai upp en bild på Facebook där han iförd militärgrön basker och palestinasjal röker en cigarett. Dagen därpå dödas han under ett uppdrag i provinsen Zabul i södra Afghanistan."
Kanske inte direkt ett mord, utan mer olycksfall i arbetet. Men låt oss vara givmilda och räkna denna pinne.

Sedan har vi en i kategorin oklart, Hadi Barbari (fint namn!)
https://www.etc.se/utrikes/fem-timma...an-var-han-dod
(FB) Man hittad död efter att ha utvisats från Sverige (Expressen 24/2-18)
Självmord? Oklart så räknas ej.

Dvs en dödad av katergori A.

Nu till kategori B, SVENSKAR dödade i Sverige av Afghaner

I drygt ett år hemlighöll lärarinnan och den 50 år yngre eleven, sin sexuella relation ... Bara tre veckor innan kvinnan hittades död i värmländska Kil skrev hon: ... Mannen, i 20-årsåldern, är ensamkommande från Afghanistan.
https://www.expressen.se/gt/lararinn...n-fore-mordet/

Föräldrarna och maken skulle röjas ur vägen. ... tidigare ostraffad samt hennes pojkvän, en ensamkommande ung man med ursprung i Afghanistan. ... make i en drunkningsolycka vid familjens sommarstuga utanför Arboga, ...
https://www.sydsvenskan.se/2017-04-2...innan-att-doda
(Mamman dog inte även om det var nära, oklart om afghanen hjälpte till med maken)

Detta är vad jag kunde utantill, ni kan säkert hjälpa mig komma på flera.

Ställningen är alltså 1 - 2

Fler svenskar mördas av afghaner i Sverige än utvisade afghaner mördas i Afghanistan.

Kan vi förvänta oss att media skall, helt konsekvensneutralt, rapportera om faran med att låta afghanerna stanna i Sverige? Att det är farligare än att utvisa?

Man kan också ställa ställa sig frågan med alla bomber och skjutningar i Sverige, var är det säkrast för afghanerna?

Jag skulle också vilja ta upp antalet mord per afghan i Sverige, dvs när de inte bara dödar svenskar, utan även andra. Antalet mördare per afghan i Sverige. Den verkar vara oroväckande hög!

Åtal för mord på ung afghansk kvinna i Hökarängen - DN.SE
https://www.dn.se › sthlm › 41-aring-atalas-for-mord-pa-sin-unga-fru
17 jan. 2019 - Hennes dåvarande make, en 41-årig medborgare i Afghanistan, häktades ... Den unga kvinnan kom till Sverige som ensamkommande flykting i ...

Dramat bland afghanska pojkarna på kyrkogården - Expressen
https://www.expressen.se › nyheter › afghanerna › tre-pojkar-reste-till-sverig...
24 mars 2017 - I dag är en död, en är häktad för mord, en har gått under jorden .... Ali är en av de 16 744 afghanska ensamkommande som söker asyl i Sverige ...

4 mördare som mördat 4 st. Vad blir det per afghan?

Ni kan säkert även här hitta fler exempel!

"look at what's happening last night in Sweden. Sweden, who would believe this. Sweden"
Citera
2019-12-16, 02:59
Medlem
Passepartouts avatar
89-åriga Helga Stenmark mördades 2017 av en 21-årig afghan i ett soprum. Krossad skalle och stickskador. (FB) Norsjö: 89-åriga Helga Stenmark hittad mördad i soprum (2017-10-14)

Går att forska vidare i ämnet i dessa trådar:

(FB) Samlingstråd: Afghanernas sexuella våld & övrig kriminalitet, domar, fupar etc.

(FB) Äntligen - Afghanernas brottslighet i hårda siffror - Läs om mord & grova våldtäkter!
Senast redigerad av Passepartout 2019-12-16 kl. 03:10.
Citera
2019-12-16, 03:13
Medlem
Media123s avatar
1 - 3

Tack för länken! Man kan nästan tycka att media borde rapportera mer om detta, än om den falska faran med att återvända hem till Afghanistan. Misstag i arbetet eller Lügenpresse?

Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
89-åriga Helga Stenmark mördades 2017 av en 21-årig afghan i ett soprum. Krossad skalle och stickskador. (FB) Norsjö: 89-åriga Helga Stenmark hittad mördad i soprum (2017-10-14)

Går att forska vidare i ämnet i dessa trådar:

(FB) Samlingstråd: Afghanernas sexuella våld & övrig kriminalitet, domar, fupar etc.

(FB) Äntligen - Afghanernas brottslighet i hårda siffror - Läs om mord & grova våldtäkter!
Citera
2019-12-16, 03:20
Medlem
Passepartouts avatar
Startade denna tråd som självdog. Ville få en sammanställning av hur många svenskar som mördats i det mångkulturella experimentet. Blev bara för deppigt och gav upp (FB) Svenska mordoffer i mångkulturens spår, från 1975 och framåt
Citera
2019-12-16, 03:26
Medlem
Media123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Startade denna tråd som självdog. Ville få en sammanställning av hur många svenskar som mördats i det mångkulturella experimentet. Blev bara för deppigt och gav upp (FB) Svenska mordoffer i mångkulturens spår, från 1975 och framåt

Ingen upplyftande läsning, det smalare fokuset i denna tråd kanske gör det lite mer överskådligt och lättar att visa på hur falska journalisterna är?

Dessutom får vi inte glömma de svenskar som dör till exempel på grund av att sjukvården inte har råd att ge bra cancervård.
Citera
2019-12-16, 04:05
Medlem
revodnebs avatar
Det är en legitim frågeställning. Jag skulle gärna se lite statistik på det, jag tror svensken vinner. Nä det är inte bra men det är vad jag tror.
Citera
2019-12-16, 04:12
Bannlyst
Inga babbeluringar som skickas tillbaka dör, det är en jävla myt sedan ljuger de om precis allt. Bedragare hela jävla bunten.
Citera
2019-12-16, 04:13
Bannlyst
Snart kommer Sveriges pengar vara slut och då kommer de återvända.
Att kritisera hur de rånar folk är att vara rasist och sprida vad de kallar falska rykten och de kan kalla folk mammaknullar och horunge utan några åtgärder även om polisen står där och gör ingenting.
Citera
2019-12-16, 04:25
Medlem
20 dödade svenskar och 0 dödade afghaner ... typ?
Citera
2019-12-16, 09:39
Bannlyst
Han det ens funnis någon som blivit mördad i Afghanistan helt random? Det är väl mer en myt som en del som har intressen i asylindustrin håller vid liv, att måla upp att Afghanistan är jättefarlig, särskilt nu när Gymansium reformen inte gav önskad effekt eftersom det var för svårt att få den här gruppen av män att få godkänt på gymansiumet. MP och m fl har redan börja lobba för amensti, man måste göra lite mer nerskärningar inom välfärlden för att få råd med den här lyx amenstin.
Citera
2019-12-16, 10:02
Medlem
TS i sin enfald verkar ha missat två viktiga kategorier:

C) Antalet afghaner mördade i Afghanistan av den svenska olagliga invasionen av Afghanistan.
D) Antalet afghaner mördade i Afghanistan av det internationella brottssyndikatet som olagligt invaderade Afghanistan och där Sverige deltar och säljer enorma mängder vapen.

Den svenska staten tjänar mer på att sälja vapen till den olagliga invasionen som skapar "de afghanska flyktingarna" än det kostar att ta emot dessa flyktingar.

Jag är ingen Sverige hatare, men när Sverige hycklar så är det min plikt som svensk att påpeka hyckleriet.
Citera
2019-12-16, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrpenis

C) Antalet afghaner mördade i Afghanistan av den svenska olagliga invasionen av Afghanistan.

D) Antalet afghaner mördade i Afghanistan av det internationella brottssyndikatet som olagligt invaderade Afghanistan och där Sverige deltar och säljer enorma mängder vapen.

Jag är ingen Sverige hatare, men när Sverige hycklar så är det min plikt som svensk att påpeka hyckleriet.

Din plikt är att hoppa från en bro!

1. Vadå olaglig invasion, har Sverige invaderat afghanistan ?

Med vilka då? 100 FN soldater som delar ut vatten tilltill dina kamelknullare ?

2. Nej.

Fel fel.

Häng dig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in