• 1
  • 2
2002-06-01, 07:04
Medlem
Idag när jag träffade min kran fick jag två stycken stesolid, och han sa att jag kunde få en-två sådana när jag handlar tjack. Då jag aldrig har varit inne på läkemedel så har jag ingen aning om vad stesolid är förutom det som står i fass.nu.

Fass.nu är dock dåliga på att beskriva vilken effekt dessa får på en amfetaminpåverkad snubbe som mig.

Därför ber jag er, som vet något om Stesolid, och om hur bra det går att landa på? Blir man väldigt trött? Dåsig? Hur känns det? Syns det?

Iof får jag knappt någon avtändning, men jag tänker ju att det kan vara en bra erfarenhet att testa stesolid.. typ
Citera
2002-06-01, 10:06
Medlem
stoppa i den en eller båda å se vad som händer!

[color=red]Bästa sättet!![/color]
Citera
2002-06-01, 11:11
Medlem
Mhm

Saken är den att jag är lite anti mot att ta något för att slippa AT:n efter ett tjackrus. Jag menar, det blir ju lite lustigt att ta ett annat preparat för att dämpa något annat. Sedan är det så att jag oftast slipper undan med lite feber och därför inte alls mår dåligt när jag tänder av, därför undrar jag lite om hur man blir och beteer sig när man tar Stesolid. Om det t.ex. orsakar att man kanske blir lite seg i skallen under värkningstiden så vill jag gärna veta det innan.

Typ, skulle man kunna gå på ett viktigt möte med företagets alla chefer utan att göra bort sig genom att vara lite slö?

Inte för att jag ska träffa några chefer, jag bara vill veta lite hur pass påverkad man blir, och under hur länge. Dela med er av erfarenheter. Dem är för övrigt 10 mg.

Snälla! Berätta i alla fall någon erfarenhet som du kanske har om du någon gång har testat.
Citera
2002-06-01, 12:27
Medlem
förstår om du vill veta innan å så men fortfarande är bästa sättet att själv testa!

Käka en nån gång när du inte har nånting inplanerat eller så.. en kväll när du är hemma å kollar film eller nåt.. då känner du ju av vilken effekt det ger dej.
Citera
2002-06-01, 17:53
Medlem
Ähh...
Du blir lite lungn. Dämpar den eventuella ångest som kan uppkomma vid en avtändning av tjack.
Min katt tog lite tjack igår efter att hon hade varit ute på krogen. När hon kände att avtändningen var på väg slängde hon visst i sig 4 st 2 mg Stessolid.
Sen somnade hon, sov 10-12 timmar, vaknade med en lätt ångest. Tog en stesolid till. Sen var hon i toppform, kanske en aaaning slö, men kände sig bra tillmods. Så nu har hon vart & handlat, städat lite, och pysslat med lite småsaker.
Förr i tiden låg hon i sängen hela dagen efter att hon hade tagit tjack, men nu fungerar hon helt normalt efteråt pga av Stessoliden.
Citera
2002-06-01, 20:27
Medlem
Det är lungt, testa en gång efter ett race! Jag tycker att "landa" på Stesolid eller dyligt är underbart.

Good luck

Zipp :P
Citera
2002-06-08, 18:46
Medlem
Stessar = diazepam = vallar, du kan äta dig mätt med gott samvete, dränk en 5-6 st till att börja med och ta 3 till efter ca 2 timmar.
Citera
2002-06-22, 01:09
Medlem
ah de e ju rätt skojj o sitta o dreggla på..
fast klart jag fick häst dos i asen kanske var därför ja inte hade så roligt
så stora mängder av de e inget ja rekommenderar
Citera
2002-06-22, 12:41
Medlem
Fråga till spot:
Förlåt mig för att jag avviker från topicen... Men, varför vill du inte dämpa avtändningen som du får av tjacket? Du tar ju droger för att må bra, och inte för att må dåligt, gissar jag...

Stanley
Citera
2002-07-11, 01:31
Medlem
Pirayans avatar
Tycker stesolid är kassa i jämförelse med rohypnol. Inte alls samma sköna känsla men det är bättre än ingenting alls
Citera
2004-07-16, 03:07
Medlem
svar till spots

Jag tar själv pulver och vet att man ibland kan få ångest men franför allt sömnstörningar.
Och dett löses faktiskt väldigt enkelt tag 2-3 stesolid 10mg
beroende på hur många dygn du kört. andra sorter än stess är ej att föredra framför allt rohypnol, det funkar även bra med Xanor om du kan få tag i det.
Lägg dig vid 21-tiden på kvällen om du ska up vid 06-tiden du vaknar pigg och välmående som aldrig förr.
Men som sagt du får testa lite med doseringen av stessen börja med 2st bara
det ska räcka. LYCKA TILL!!
Citera
2004-07-16, 03:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spots
Inte för att jag ska träffa några chefer, jag bara vill veta lite hur pass påverkad man blir, och under hur länge. Dela med er av erfarenheter. Dem är för övrigt 10 mg.
.

Är du pigg och utsövd så kan du nog ta en 10 - 20 mg utan att det märks ifall du inte känner personen du skall möta alltför väl. Stesolid är inga sömnmedel, de är ju ämnade att lindra ångest och för att tas under dagtid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in