Jag tar själv pulver och vet att man ibland kan få ångest men franför allt sömnstörningar.
Och dett löses faktiskt väldigt enkelt tag 2-3 stesolid 10mg
beroende på hur många dygn du kört. andra sorter än stess är ej att föredra framför allt rohypnol, det funkar även bra med Xanor om du kan få tag i det.
Lägg dig vid 21-tiden på kvällen om du ska up vid 06-tiden du vaknar pigg och välmående som aldrig förr.
Men som sagt du får testa lite med doseringen av stessen börja med 2st bara
det ska räcka. LYCKA TILL!!
När jag höll på med vitt så tyckte jag Temesta(Lorazepam) va de bästa å landa på men jag mådde tidvis lite för bra på A-vitaminerna enl fabbolisen,tingsrätt o.s.v så jag la ner den verksamheten för nåra år sen.
Xanor e bra e bra botemedel emot avtändningen . Stilnoct däremot e ingen höjdare, blir bara allmänt skev i skallen dock ännu skevare om du blandar med Alkohol - men om man gillar sånt så kör på, kan vara kul ibland !
Alkohol+stilnoct e väl kanske inge bra kombo om man ska sova utan slutar väl med att man gör av med hela "förrådet" och gör mindre bra saker man inte kommer ihåg dagen efter...
Alkohol+stilnoct e väl kanske inge bra kombo om man ska sova utan slutar väl med att man gör av med hela "förrådet" och gör mindre bra saker man inte kommer ihåg dagen efter...
Hahaha, det slår ALDRIG fel, ska bara ta "några" stycken ur hundra burken, sen är det ända man minns att man sa "jag ska bara ta några", vaknar upp i princip var som helst, minns INGENTING typ och har man tur är det 3-4st stackare kvar i 100-burken!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!