2020-12-15, 18:07
Medlem
CrilleKexs avatar
Har nu kört ett par timmar av AC Valhalla samt Cyberpunk 2077. Kunde inte vara nöjdare, det flyter grymt bra och smidigt. Håller tummarna för att ni som redan beställt ett hinner få det till jul, ni kommer inte att bli missnöjda!
Citera
2020-12-15, 22:36
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Har nu kört ett par timmar av AC Valhalla samt Cyberpunk 2077. Kunde inte vara nöjdare, det flyter grymt bra och smidigt. Håller tummarna för att ni som redan beställt ett hinner få det till jul, ni kommer inte att bli missnöjda!

Ja svårt bli missnöjd oavsett konsol man investerar i denna generation S/X eller PS5.
Citera
2020-12-16, 07:32
Medlem
LaCucarachas avatar
Enda jag tycker är trist för egen del än så länge är att inga av spelen som släppts på senaste är något som tilltalar direkt. Ubisoft är Ubisoft och jag kan typ räkna ut exakt hur hela upplägget ser ut utan att ens ha spelat varken Valhalla eller WD Legion.

Har suttit med några spel på gamepass det senaste. The Touryst (riktigt kul), What Remains of Edith Finch (udda walking simulator typ, 2 timmar långt men värt att kolla in), Call of the Sea som är ett hyfsat nytt pusselspel, också bra imo.

Ska väl tillägga att jag är riktigt sugen på Cyberpunk men tänkte vänta tills next gen-patchen.
Citera
2020-12-16, 11:16
Medlem
Adebisi_Emcitys avatar
Hade tänkt köpa PS5 då jag i dagsläget har PS4 (dock mest min son som spelar). Men nu har jag börjat fundera på en Xbox pga bakåtkompatibiliteten då mitt absoluta favoritspel är Battlefield 1943. Är det någon här som spelar BF 1943 och kan säga om det fortfarande finns människor som spelar?
Citera
2020-12-16, 12:44
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adebisi_Emcity
Hade tänkt köpa PS5 då jag i dagsläget har PS4 (dock mest min son som spelar). Men nu har jag börjat fundera på en Xbox pga bakåtkompatibiliteten då mitt absoluta favoritspel är Battlefield 1943. Är det någon här som spelar BF 1943 och kan säga om det fortfarande finns människor som spelar?

Det gick att spela för ett år sedan hur det är nu vete tusan om det går hitta några matcher.

Enligt gamestats så har 1943 58K monthly users på Xbox live så borde gå nu med att hitta matcher.
Citera
2020-12-16, 12:45
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Enda jag tycker är trist för egen del än så länge är att inga av spelen som släppts på senaste är något som tilltalar direkt. Ubisoft är Ubisoft och jag kan typ räkna ut exakt hur hela upplägget ser ut utan att ens ha spelat varken Valhalla eller WD Legion.

Har suttit med några spel på gamepass det senaste. The Touryst (riktigt kul), What Remains of Edith Finch (udda walking simulator typ, 2 timmar långt men värt att kolla in), Call of the Sea som är ett hyfsat nytt pusselspel, också bra imo.

Ska väl tillägga att jag är riktigt sugen på Cyberpunk men tänkte vänta tills next gen-patchen.

Yakuza då börja med Zero resten kommer på Gamepass i uppdaterade versioner tom.
Citera
2020-12-16, 13:07
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Yakuza då börja med Zero resten kommer på Gamepass i uppdaterade versioner tom.

Har också fått det tipset men fan, vad är det 6 spel av samma typ man ska plöja? Känns som det skulle ta år innan jag orkar med en sån bedrift
Citera
2020-12-16, 13:19
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Har också fått det tipset men fan, vad är det 6 spel av samma typ man ska plöja? Känns som det skulle ta år innan jag orkar med en sån bedrift

Börja med Zero kika om du tycker det är roligt annars finns ju alltid Skyrim SE på Gamepass med nu där har du några hundra timmar till med om man vill
Citera
2020-12-16, 13:23
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Börja med Zero kika om du tycker det är roligt annars finns ju alltid Skyrim SE på Gamepass med nu där har du några hundra timmar till med om man vill

Köpte faktiskt Skyrim SE för ett tag sen. Spelar det ibland men det är lätt att jag blir mätt så måste ha spel att varva med.
Laddade precis ner Control, ska köra det och sen testa Yakuza 0
Citera
2020-12-16, 13:25
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Köpte faktiskt Skyrim SE för ett tag sen. Spelar det ibland men det är lätt att jag blir mätt så måste ha spel att varva med.
Laddade precis ner Control, ska köra det och sen testa Yakuza 0

Control är jag med sugen på ska nog köra igenom det i jul har ju någon sorts koppling till Alan Wake som jag tycker är mycket bra.
Citera
2020-12-16, 17:53
Bannlyst
Min beställning från mediamarkt har nu skickats. Jag beställde typ den 19 november. Så ni som beställt runt där kan nog räkna med att det kommer snart
Citera
2020-12-16, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neo21
Typ den 20 november

Jag beställde den 19e och mediamarkt har skickat mitt xbox nu, så du lär få det när som
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in