Citat:

Vi är några stycken som håller JJ under uppsikt o hans tid kommer, så många han kränkt misshandlat o get djupa trauman, det som framkommit är bara toppen på ett isberg. Efter som JJ satt i system att    ge sej på en vis katorogi av människor så är det väldigt få övergrepp som kommit fram i ljuset. 
ANAL JÖGGE!!!!!!

ANAL JÖGGE!!!!!!
Den här polisens verksamhet var anledningen att öht, skapa ett konto på Flashback Pga. den uppmärksammade vansinnesjakten där polisen slutligen avrättade en person som i grunden gjort sig skyldig till olovliig körning.
Fattade direkt att här " skjuter man småfågel med stridsvagn" denna Jögge Butt hade den ledande rollen på gatorna i Örebro med omnejd. När man sen ser JB i dokumentären (Skotten på nygatan i svtplay) klarnar allt en röd tråd följer den mkt oberäknelige polisman som lyckats skjuta ihjäl Daniel Murne (skyllde på ricoshett i grind) , avlossade första skottet mot däcket på nygatan mot Sarbaz Merca samtidigt som kollegan Holgersson står på andra sidan Mercan som inte uppfattar var skottet kom ifrån (är jag beskjuten kanske han tänkte) och några 1/10 delar av en sekund så skjuter han verkanseld mot Sarbaz i höjd med backspegeln på Mercan som flyr och förblöder, hade inte den grova våldtäkten hamnat i focus så hade kunnat fortsätta ta hand om "hitte knark" och fortsatt med sina vansinnesjakter och uttsat bräckliga kvinnor för övergrepp, knarka i tjänsten och spela hjälte med årliga Andmarcher fr Järnvägsgatan till Svartån i Stadsparken. fö. det mest passande jobb han haft i sin poliskarriär. ....!
Toppen av isberget i allra högsta grad. Vad har han mer på sin meritlista som du nämner?
Att det blir svettiga dagar framöver för Jögge Butt betvivlar jag inte. ...!
Han har ett intressant uttryck i FUP förhören "Det har jag inget bra svar på " förväntar han sig att SU ska hjälpa honom typ som ondskan Fb troll skrev SU räddade mig många gånger från åtal.