2019-12-21, 10:57
Medlem
na.se idag, utredningen växer. JJ misstänks för mera, kontrollerad hemligt register?varnade innan knarkrazzior? Lät privatperson köra polisbilen? Ansvariga är även polisledningen som först och främst fått många varningssignaler om o vad JJ gjort. De är medskyldiga o har lön efter sitt ansvar som de inte tagit. Jag undrar också var polis r*g*er h*mm*rstr*m i tjänst när Sarbaz blev skjuten. Det var Sarbaz som fick denna polis fälld. Ringa misshandel men uttalar sig om att polisen får slå. Samma skrot o korn som JJ enligt mig. Ledningen kanske ska kolla upp fler i kåren eller byta ledning. Det finns många bra o goda poliser. Rensa ut rötäggen. Narkotika finns mer hos anställda där det förekommer i verksamheten, precis som i sjukvården.
Citera
2019-12-21, 12:21
Medlem
RupertSheldrakes avatar
Någon som har tillgång till artikeln på NA.se och kan lägga ut lite citat över ytterligare brottslighet som utreds?
Citera
2019-12-21, 13:06
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RupertSheldrake
Någon som har tillgång till artikeln på NA.se och kan lägga ut lite citat över ytterligare brottslighet som utreds?

Citera
2019-12-21, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbrunk
Får hoppas att dom vågar göra det .
Såg precis en film någon har lagt ut där denna polisman tagit bilder på folk som skadat sig under olila jakter, den som han visar bilderna för frågar om personerna är döda.
Den häktade polismannen uttalar - Du kommer inte undan , så enkelt är det.

Hoppas dom gör en stor sökning på honom.. Hans agerande påminner mig om hans blåljus kollegor i baseboll ligan i Stockholm.

Upp med videon här?
Citera
2019-12-21, 14:15
Medlem
Citat:
Får hoppas att dom vågar göra det .
Såg precis en film någon har lagt ut där denna polisman tagit bilder på folk som skadat sig under olila jakter, den som han visar bilderna för frågar om personerna är döda.
Den häktade polismannen uttalar - Du kommer inte undan , så enkelt är det.

Har du källhänvisning eller länk till videon du nämner?
Citera
2019-12-21, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beh.ass.
Har du källhänvisning eller länk till videon du nämner?
Jag hade gärna lagt upp den. Vet dock ej hur man sparar ner den från Facebook
Citera
2019-12-21, 15:00
Medlem
Här kommer filmen på Jörgen

https://minfil.com/1bOctaH1nd/VID-20191221-WA0000_mp4
Citera
2019-12-21, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legokloss
Här kommer filmen på Jörgen

https://minfil.com/1bOctaH1nd/VID-20191221-WA0000_mp4

Tack Legokloss, du levererar i vanlig ordning.
Det du har skrivit tidigare har ju visat sig stämma med tanke på dagens samt gårdagens artikel i NA .
Citera
2019-12-21, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legokloss
En del av Jörgens bekanta är sk fest Pundare som ränner på krogen jämt typ och drar tjack, dom jag tänker på träffar han även på så kallade swingers tillställningar eller vad det heter.
Undrar om det är någon av hans pundarbrödrar han varnade som han ränner på krogen med eller om det är kranar han varnat?
Citera
2019-12-21, 15:37
Medlem
Citat:
Tack Legokloss, du levererar i vanlig ordning.
Det du har skrivit tidigare har ju visat sig stämma med tanke på dagens samt gårdagens artikel i NA .

Alltså ursäkta. Men allt jag känt men inte kunnat sätta fingret på kommer fram nu. Jag vissssssste detta och så många med mig som är ”vanliga” Svenssons. För så många år sen började man fatta att något inte stämde.

Har man träffat JJ i stort sätt varje dag utanför yrket och i yrket. Så är nog inte många förvånade. Fy fan äntligen kommer det fram.
Citera
2019-12-21, 17:11
Medlem
Citat:
Undrar om det är någon av hans pundarbrödrar han varnade som han ränner på krogen med eller om det är kranar han varnat?

Det är samma person som han varnat för razzia som han också låtit köra polisbilen. Personen har under en längre tid känt sig förföljd av Jörgen står det i Na. En postare nämnde detta med polisbilen tidigare i tråden och skrev att det var en ung tjej som fått köra om jag minns rätt. Ingen "brorsa" med andra ord.
Citera
2019-12-21, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red.and.right
Det är samma person som han varnat för razzia som han också låtit köra polisbilen. Personen har under en längre tid känt sig förföljd av Jörgen står det i Na. En postare nämnde detta med polisbilen tidigare i tråden och skrev att det var en ung tjej som fått köra om jag minns rätt. Ingen "brorsa" med andra ord.
Helsjuk historia. Ska bli intressant att läsa FUP när åtal är väckt. Bör ju vara fler som blivit utsatta för JJ. Hoppas dom vågar anmäla dom med i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in