2020-08-18, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choow.h
Tror folket lär överleva med sitt sociala straff så gotta dig inte alldeles för mycket, Dessa pungråttor haha är sven arg nu idag är sista rättegången och sen kommer domen om två veckor så gråt dig själv till sömns att en oskyldig man som du hatar släpps på fri fot och lär leva alla sina lyckliga dagar ute i frihet och deras namn lär definivit inte förknippas med denna händelse kanske i Sundsvall men övriga ställen nej, Skål på den du Sven hoppas ölen smakar

Du låter väldigt säker på att din kompis kommer att bli frisläppt? Vad baseras detta på (förutom att det är din kompis och du säger att han är oskyldig)? Hur har det sett ut i rätten under rättegången de gångerna du varit närvarande?

Mvh. nyfiken
Citera
2020-08-19, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amont
Du låter väldigt säker på att din kompis kommer att bli frisläppt? Vad baseras detta på (förutom att det är din kompis och du säger att han är oskyldig)? Hur har det sett ut i rätten under rättegången de gångerna du varit närvarande?

Mvh. nyfiken
Ser inte ut som det blir något frisläppande, alla tre blir kvar i häktet i väntan på dom.
Citera
2020-08-19, 15:52
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsven
Ser inte ut som det blir något frisläppande, alla tre blir kvar i häktet i väntan på dom.

Alltid något, då får vi se om TR klipper till med kännbara straff.

Inget nytt om den lilla gynnaren på fri fot?
Citera
2020-08-19, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Alltid något, då får vi se om TR klipper till med kännbara straff.

Inget nytt om den lilla gynnaren på fri fot?
Det har yrkats på 9 år för V, 5 år för M och 4,5 år för E. Åklagaren tar i lite klent för E och M tycker jag.

Nej den lille gynnaren har varit tyst länge nu. Han kanske är inlåst i någon bunker i Egypten.
Citera
2020-08-19, 17:49
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Det har yrkats på 9 år för V, 5 år för M och 4,5 år för E. Åklagaren tar i lite klent för E och M tycker jag.

Nej den lille gynnaren har varit tyst länge nu. Han kanske är inlåst i någon bunker i Egypten.

Mycket klent för E i alla fall men vi får hoppas att det blir en skärpning i HR där allt kommer att landa.

Mmm, tystnaden är öronbedövande när det gäller den lilla gynnaren, dåligt med internet i bunkern månne?
Citera
2020-08-19, 18:07
Medlem
Citat:
Mycket klent för E i alla fall men vi får hoppas att det blir en skärpning i HR där allt kommer att landa.

Mmm, tystnaden är öronbedövande när det gäller den lilla gynnaren, dåligt med internet i bunkern månne?

Ja it aint over until the fat lady sings eller hur man säger.

Det ser inte ut som Chepe varit inne här sedan 19 april, jag tror inte han har det så bra nu. Eller så har han glömt sitt lösenord bara. Han verkar ju inte så haj på detta eftersom han måste be Ma*ed om hjälp att starta ett konto här
Citera
2020-08-19, 18:57
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ja it aint over until the fat lady sings eller hur man säger.

Det ser inte ut som Chepe varit inne här sedan 19 april, jag tror inte han har det så bra nu. Eller så har han glömt sitt lösenord bara. Han verkar ju inte så haj på detta eftersom han måste be Ma*ed om hjälp att starta ett konto här

Yepp, inget är över innan den feta damen har sjungit så vi inväntar HR och ser vad som kommer från det hållet, vem vet de kanske tycker att det räcker med dalt och pjåsk och klipper till ordentligt.

Det är ju inte helt lätt det här med internet och dess möjligheter, Chepe får väl messa sin kompis igen och be om hjälp om det strular, Ma*ed ställer nog upp om kapaciteten fattas hos Chepe
Citera
2020-08-19, 20:17
Medlem
Citat:

Tycker att M och E bär minst lika mycket ansvar (om inte mer) än V...så 4,5 respektive 5 år är definitivt för klent ifall V får 9 år.

Hoppas att BO's familj får ro tillslut och att GM med familj också får sin ro efter detta..hemsk händelse som jag tror att alla gärna lägger 'bakom' sig.
Citera
2020-08-19, 21:46
Medlem
Citat:
Yepp, inget är över innan den feta damen har sjungit så vi inväntar HR och ser vad som kommer från det hållet, vem vet de kanske tycker att det räcker med dalt och pjåsk och klipper till ordentligt.

Det är ju inte helt lätt det här med internet och dess möjligheter, Chepe får väl messa sin kompis igen och be om hjälp om det strular, Ma*ed ställer nog upp om kapaciteten fattas hos Chepe
Egentligen är det nog inte längden på straffet som blir det viktiga, utan hur tiden på kåken blir. Och där kan jag tänka mig att med-fångarna kommer vilja testa dom.
Ja vi får väl hoppas, Chepe kom ju med intressant information även om han inte var fullt ut sanningsenlig gällande sig själv hela tiden

Citat:
Ursprungligen postat av amont
Tycker att M och E bär minst lika mycket ansvar (om inte mer) än V...så 4,5 respektive 5 år är definitivt för klent ifall V får 9 år.

Hoppas att BO's familj får ro tillslut och att GM med familj också får sin ro efter detta..hemsk händelse som jag tror att alla gärna lägger 'bakom' sig.
Jag tycker alla borde få samma straff. Även om åklagaren inte kan binda E och M till själva dödandet så är det ändå så att utan E skulle AR levt idag, det är fakta. Alla såg vad som hände och ingen gjorde något=alla är medskyldiga till hans död och borde straffas lika hårt.
Att bli fråntagen sitt barn och veta att hans sista tid bestod av skräck, dödsångest, smärta, det är nog svårt att få någon ro efter det.

Gärningsmännens familjer önskar jag ro den dagen de slutar försvara och hitta ursäkter för sina barns dåliga handlingar.
Citera
2020-08-20, 13:47
Bannlyst
Citat:

Han har det mycket bra
Citera
2020-08-20, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ahaden
Haha skit snackare hela bunten är ni, chepe har lurat er alla, sjukt att ni tror på en mördare istället för en person som vill gå den lagliga vägen. Chepe är en liten fjant och skit snackare en riktig skojare kan man säga, chepe Försöker rädda sitt egna skin här nu genom att säga att E har gjort saker, men de skit snack, hade det varit sant så hade polisen vetat om att E slagit rapp och då hade han fortfarande varit mord misstänkt. Punkt slut har ej tid för er skojare här, sätter pris hit och ditt på varandra men egentligen ni skulle inte ens våga prata med varandra i verkligheten och ni andra leker detektiver haha skämmigt hejdå.

Din lilla horunge knulla din äckliga snitch familj ska pissa på dina dödas gravar, leker mycket tuff här inne men vågade inte walk the walk din lilla luffare. Varför mordet droppades från hans namn var för att han golade i sönder alla medans V bara varit tyst de skrivs över då. Kolla han här hära "Sätter pris hit och dit på varandra men egentligen skulle ni inte ens våga prata med varandra i verkligheten" Ni var 5 man och ni hade blicken i ögonen som ni sett ett spöke era horungar försökte få tag i er allihopa under 8 dagar i Sundsvall men ingen av er svara. Kommer upp till Sundsvall helt själv och träffar dig och alla dina vänner ska ge er en puss era småbarn
Citera
2020-08-20, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Choow.h
Din lilla horunge knulla din äckliga snitch familj ska pissa på dina dödas gravar, leker mycket tuff här inne men vågade inte walk the walk din lilla luffare. Varför mordet droppades från hans namn var för att han golade i sönder alla medans V bara varit tyst de skrivs över då. Kolla han här hära "Sätter pris hit och dit på varandra men egentligen skulle ni inte ens våga prata med varandra i verkligheten" Ni var 5 man och ni hade blicken i ögonen som ni sett ett spöke era horungar försökte få tag i er allihopa under 8 dagar i Sundsvall men ingen av er svara. Kommer upp till Sundsvall helt själv och träffar dig och alla dina vänner ska ge er en puss era småbarn

Ditt lilla herpes barn använd vacelin riktigt vidrig luffare haha när de var paus i rättegången yrlade han omkring utan för rättsalen och frågade folk om cigg, Liten knarkare som går på amfetamin och steroider som springer omkring och leker gangster patetiska människor du och dina vänner kom så ska jag köpa ett cigg pakke till dig och en big mac , Bara kolla vad som ska ske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in